Wij hebben Sooty minimaal 6 weken niet gezienquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:08 schreef MissBliss het volgende:
Toen Lucky bij ons kwam wonen hebben we hem de eerste week vrijwel niet gezienhet beest was zo bang dat ie zich op de raarste plekken verstopte. Maar dat kwam helemaal goed
quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:43 schreef Qwea het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JJH gaat de Dadara voor me halen morgen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O
Ahhhhhhhhhquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo hebben Tom en Luna de eerste 2 dagen bij ons "gewoond"![]()
[ afbeelding ]
Wait! Whut!? Oplichter?quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij die oplichter, die waar je het gister over had?
En brengt ie hem dan helemaal van Zwolle naar DH?
Ja, was heel zieligquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:30 schreef Laysa het volgende:
Schattig hoor van die platgedrukte poesjes
Ik dacht eerder 'Wait! Whut! JJH? Leeft die nog?'quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wait! Whut!? Oplichter?
Heb ik iets gemist?
F&F / [SC] # 2300 Where to stay....quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wait! Whut!? Oplichter?
Heb ik iets gemist?
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:47 schreef Qwea het volgende:
Gefeli rewimo rn MD!
Ik zit met een dilemma...
Dadara zeefdruk flowerbuilding. Op marktplaats 25 euro, ophalen in zwolle. Ik mail, versturen kon niet want lijst eromheen (dus ik mailde terug opsturen in koker) Daarna mailde ik terug dat ik iemand kende die in zwolle moest Ijn vandaag. Ophalen kon vandaag niet.
Oke, ik vragen wanneer wel en of ie me kon bellen want makkelijker... Afijn hij zou gisteren bellen. Niks gehoord, gisterenaaf gemaild, niks gehoord. Vandaag met ander account gemaild en 20 euro geboden. Gelijk reactie, moest ophalen versturen kon niet.
Dadara's kosten tussen de 150 en 800 euro voor een zeefdruk. Dus hij weet of niet wat hij in handen heeft of het is een poster oid.
Ik twijfel dus wat ik moet. Heen gaan met het risico dat ik voor jan lul ga of het maar laten zitten?
Zelfde foto staat op een veiling, bieden vanaf 50. Gallerie in 020 geweest poos terug, was hij 200 euro..
Ja die kerel biedt het heel goedkoop aan en steeds als Q wat vroeg mailde hij niet terug, maar als ze dan als een ander mailde, kreeg ze wel reactie.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wait! Whut!? Oplichter?
Heb ik iets gemist?
Welke brand hebben we het nu over??quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:35 schreef Laysa het volgende:
Ik lees nu pas over die brand![]()
Wat heftig zeg
Hoi beebquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:35 schreef Laysa het volgende:
Ik lees nu pas over die brand![]()
Wat heftig zeg
Hallo, het is net 22:30 geweestquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:35 schreef Greys het volgende:
Q, waarom ga je niet zelf op en neer en maak je er een leuk dagje van?
Ow, die brand. Ja, gatverquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoi beeb
Ik had en heb er echt de kriebels vanDie arme jongen, zijn ouders niet eens in het land en hij heeft nog gebeld met de hulpdiensten. Wat een hel, voor de jongen en zijn familie...
Ja he? Nachtmerrie materiaal vind ik.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:36 schreef Queller het volgende:
[..]
Welke brand hebben we het nu over??
Waar gaat dit over?quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:36 schreef Queller het volgende:
Ik zeg nix. Jullie zeggen nix. Maar...
* vingers in oren steekt, ogen hard dichtknijpt en roept: LLAA LA ALLA ALA ALLA ALLAMake me unsee
![]()
![]()
LLA LAAA LAA ALLA ALLA ALLA
Leeuwardenquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:36 schreef Queller het volgende:
[..]
Welke brand hebben we het nu over??
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoi beeb
Ik had en heb er echt de kriebels vanDie arme jongen, zijn ouders niet eens in het land en hij heeft nog gebeld met de hulpdiensten. Wat een hel, voor de jongen en zijn familie...
Aawwquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo hebben Tom en Luna de eerste 2 dagen bij ons "gewoond"![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |