Hahaquote:Op zondag 20 oktober 2013 11:05 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen!
Hier wordt het een dagje bankhangen, Sjors gaf net al het goeie voorbeeld
[ afbeelding ]
en is t gelukt?quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:05 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen!
Hier wordt het een dagje bankhangen, Sjors gaf net al het goeie voorbeeld
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:49 schreef roos85 het volgende:
vanuit. Rome.
Vandaag de paus gezien, was toch wel indrukwekkend.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:51 schreef Bamba het volgende:
Pfff, de prikpil zit er nu een maand in en ik heb zo'n pijn nuDacht dat de pijn wel minder zou worden, maar het lijkt wel erger te zijn juist met uitstraling naar mn darmen.
Nou ja, weer genoeg geklaagd. Ik moest het even kwijttoch maar proberen te slapen.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:51 schreef Bamba het volgende:
Pfff, de prikpil zit er nu een maand in en ik heb zo'n pijn nuDacht dat de pijn wel minder zou worden, maar het lijkt wel erger te zijn juist met uitstraling naar mn darmen.
Nou ja, weer genoeg geklaagd. Ik moest het even kwijttoch maar proberen te slapen.
vervelend joh.quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:51 schreef Bamba het volgende:
Dat was niet mijn keus, dit moest van de gyn. in combinatie met de mirena om te kijken of de pijn van de endometriose weggaat. Ik moet het sowieso 4 maanden aankijken anders krijg ik een grote buikoperatie.quote:Op maandag 21 oktober 2013 06:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
vervelend joh.
Waarom kies je voor de prikpil?
Vind je het niet vervelend dat de hoeveelheid hormonen steeds hoger wordt?
ah zo ja, dat is natuurlijk een andere situatiequote:Op maandag 21 oktober 2013 07:43 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat was niet mijn keus, dit moest van de gyn. in combinatie met de mirena om te kijken of de pijn van de endometriose weggaat. Ik moet het sowieso 4 maanden aankijken anders krijg ik een grote buikoperatie.
Bedankt allemaal, heb slecht geslapen en ik moet een hele dag werken
Het is heel goed gelukt, heb me zo weinig ingespannen gisteren dat ik moeite had met in slaap vallen toen ik gisteravond weer naar bed gingquote:
Qua temperatuur was het wel lekker idd, alleen kreeg ik tegen het eind van de middag regen en onweer.quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:40 schreef Ynske het volgende:
Respect om met zo'n lekker weer de hele dag te kunnen gamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |