quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb hem nog niet gegeven. We gaan vrijdag na werk wat drinken
quote:
quote:
Veel plezier beiden !!quote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:05 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen!
Hier wordt het een dagje bankhangen, Sjors gaf net al het goeie voorbeeld
[ afbeelding ]
die is wel grappigquote:Op zondag 20 oktober 2013 11:05 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen!
[ afbeelding ]
Groeten aan het stamcafequote:Op zondag 20 oktober 2013 11:15 schreef Toekito het volgende:
Allemaal veel plezier, ik ga zo ff fifatoernooi houden in de kroeg
zal ik doen mw Takke. Hoe maakt u het?quote:
Goeiemorgen!
[ afbeelding ]
Goeiemorgen!
[ afbeelding ]
Whehehequote:Op zondag 20 oktober 2013 11:05 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen!
[ afbeelding ]
Grappige pose. Maar is dat de lichtval in de foto dat de kat iets roze over zich heeft of wat?quote:
zondag 20 oktober 2013 11:05 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen!
Nu zie ik het ook, komt door het Instagram filter. Mobiel zie je dat niet op een kleiner scherm.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:45 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Grappige pose. Maar is dat de lichtval in de foto dat de kat iets roze over zich heeft of wat?
Hahaquote:Op zondag 20 oktober 2013 11:05 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen!
[ afbeelding ]
en is t gelukt?quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:05 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:49 schreef roos85 het volgende:
vanuit. Rome.
Vandaag de paus gezien, was toch wel indrukwekkend.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:51 schreef Bamba het volgende:
Pfff, de prikpil zit er nu een maand in en ik heb zo'n pijn nuDacht dat de pijn wel minder zou worden, maar het lijkt wel erger te zijn juist met uitstraling naar mn darmen.
Nou ja, weer genoeg geklaagd. Ik moest het even kwijttoch maar proberen te slapen.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:51 schreef Bamba het volgende:
Pfff, de prikpil zit er nu een maand in en ik heb zo'n pijn nuDacht dat de pijn wel minder zou worden, maar het lijkt wel erger te zijn juist met uitstraling naar mn darmen.
Nou ja, weer genoeg geklaagd. Ik moest het even kwijttoch maar proberen te slapen.
vervelend joh.quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:51 schreef Bamba het volgende:
Dat was niet mijn keus, dit moest van de gyn. in combinatie met de mirena om te kijken of de pijn van de endometriose weggaat. Ik moet het sowieso 4 maanden aankijken anders krijg ik een grote buikoperatie.quote:Op maandag 21 oktober 2013 06:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
vervelend joh.
Waarom kies je voor de prikpil?
Vind je het niet vervelend dat de hoeveelheid hormonen steeds hoger wordt?
ah zo ja, dat is natuurlijk een andere situatiequote:Op maandag 21 oktober 2013 07:43 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat was niet mijn keus, dit moest van de gyn. in combinatie met de mirena om te kijken of de pijn van de endometriose weggaat. Ik moet het sowieso 4 maanden aankijken anders krijg ik een grote buikoperatie.
Bedankt allemaal, heb slecht geslapen en ik moet een hele dag werken
Het is heel goed gelukt, heb me zo weinig ingespannen gisteren dat ik moeite had met in slaap vallen toen ik gisteravond weer naar bed gingquote:
Qua temperatuur was het wel lekker idd, alleen kreeg ik tegen het eind van de middag regen en onweer.quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:40 schreef Ynske het volgende:
Respect om met zo'n lekker weer de hele dag te kunnen gamen.
xbox of PS3? en geef mij eens geldquote:Op maandag 21 oktober 2013 09:37 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen!
[..]
Het is heel goed gelukt, heb me zo weinig ingespannen gisteren dat ik moeite had met in slaap vallen toen ik gisteravond weer naar bed gingLekker heel de dag GTA V gespeeld, wou dat ik zoveel geld dat ik in het spel heb (1,2 miljard
)in het echt ook had, dan had ik nu niet op het werk gezeten
Vandaag maar een half dagje werken trouwens. Vanmiddag komt de kapster, dus dan moet ik wel thuis zijn. Zal blij zijn als het weer kort is, alhoewel het helemaal niet zo lang geleden is, week of 6, 7 ofzo, lijkt het wel alsof het extra snel gegroeid is ofzo. Nou is mijn gel wel groen, maar d'r staat geen Pokon op, dus waar het aan ligt?
Xbox. Meeste geld verdien je met aandelenquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
xbox of PS3? en geef mij eens geld
online of singleplayer?quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:06 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Xbox. Meeste geld verdien je met aandelen
Ik geef echt geen garantiequote:Op maandag 21 oktober 2013 15:59 schreef Adnap het volgende:
Ik ga woensdag je auto wel ff checken of ie schoon isDIe van mij niet (of ik moet morgen de geest nog krijgen)
heeftie daar tijd voor tussen het neuken/werken en oppassen door?quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:43 schreef Qwea het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JJH gaat de Dadara voor me halen morgen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O
Owwwwww. hoe uebercutequote:Op maandag 21 oktober 2013 09:58 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik lees net dat er een paar dorpen hier vandaan een groep kittens op straat gedumpt zijn, gelukkig zijn ze bij de plaatselijke dierenkliniek opgevangen. Maar dan die foto die erbij staat, echt, wat voor onmens moet je wel niet zijn om dit op straat achter te laten, wat een mooie lieve hummeltjes zijn het zeg![]()
[ afbeelding ]
Wij hebben dit ook in de tuin en de katten zijn er dol opquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:23 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik heb geen verstand van katten maar mijn nicht des te meer. Die is onlangs verhuisd en heeft een paar potten met kattenkruid in het nieuwe huis gezet, dat schijnt katten te kalmeren en haar katten gingen een soort van vloeiend wennen aan hun nieuwe huis. (ik had het in mijn tuin en vond het al raar dat sommige buurtkatten letterlijk gingen liggen snurken in dat spul maar snap nu ook waarom)
Alleen trapte 1 kat er niet in en maakte alsnog amok maar toch, zie
http://dier-en-natuur.inf(...)rug-voor-uw-kat.html
Hij heeft even tijd nodig denk ik , geef hem gewoon eten en zijn rust uiteindelijk zal de nieuwsgierigheid het winnen .quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:13 schreef banaantjeEE het volgende:
Wij zijn gisteren ons katertje van drie maanden oud gaan halen...
Hij is enorm angstig/gestresseerd, maar dat was hij bij de opvang ook al.
Hij zit dag en nacht te miauwen. De enige moment van rust, is wanneer hij rust en wanneer hij eet![]()
Hij is volledig ingeënt en gecheckt door de DA. Speeltjes zijn we gaan halen (bolletje wol en een muisje).
Is dit aanpassing?
Tevens:
F&F / Katje dat steeds bij ons komt
Ik heb ze uitgespit, hoe mooi ook maar een telkens gillende, aanvallende en blatende terriër richting die ontzettende high zijnde katten in dat kruid was nou niet een rustig plaatje in mijn verder zo kalme gaarde (laat staan dat het goed was voor mijn o zo overdreven tuinperfectie, oeiquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:16 schreef indaha het volgende:
[..]
Wij hebben dit ook in de tuin en de katten zijn er dol op
Beestje is 12 weken en heeft een verhuizing achter de rug. Geef hem even een paar dagen om bij te trekken. Laat hem een beetje met rust, praat af en toe met hem, zorg dat ie langzaam kan wennen.quote:
Wij hebben Sooty minimaal 6 weken niet gezienquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:08 schreef MissBliss het volgende:
Toen Lucky bij ons kwam wonen hebben we hem de eerste week vrijwel niet gezienhet beest was zo bang dat ie zich op de raarste plekken verstopte. Maar dat kwam helemaal goed
quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:43 schreef Qwea het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JJH gaat de Dadara voor me halen morgen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O
Ahhhhhhhhhquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo hebben Tom en Luna de eerste 2 dagen bij ons "gewoond"![]()
[ afbeelding ]
Wait! Whut!? Oplichter?quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij die oplichter, die waar je het gister over had?
En brengt ie hem dan helemaal van Zwolle naar DH?
Ja, was heel zieligquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:30 schreef Laysa het volgende:
Schattig hoor van die platgedrukte poesjes
Ik dacht eerder 'Wait! Whut! JJH? Leeft die nog?'quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wait! Whut!? Oplichter?
Heb ik iets gemist?
F&F / [SC] # 2300 Where to stay....quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wait! Whut!? Oplichter?
Heb ik iets gemist?
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:47 schreef Qwea het volgende:
Gefeli rewimo rn MD!
Ik zit met een dilemma...
Dadara zeefdruk flowerbuilding. Op marktplaats 25 euro, ophalen in zwolle. Ik mail, versturen kon niet want lijst eromheen (dus ik mailde terug opsturen in koker) Daarna mailde ik terug dat ik iemand kende die in zwolle moest Ijn vandaag. Ophalen kon vandaag niet.
Oke, ik vragen wanneer wel en of ie me kon bellen want makkelijker... Afijn hij zou gisteren bellen. Niks gehoord, gisterenaaf gemaild, niks gehoord. Vandaag met ander account gemaild en 20 euro geboden. Gelijk reactie, moest ophalen versturen kon niet.
Dadara's kosten tussen de 150 en 800 euro voor een zeefdruk. Dus hij weet of niet wat hij in handen heeft of het is een poster oid.
Ik twijfel dus wat ik moet. Heen gaan met het risico dat ik voor jan lul ga of het maar laten zitten?
Zelfde foto staat op een veiling, bieden vanaf 50. Gallerie in 020 geweest poos terug, was hij 200 euro..
Ja die kerel biedt het heel goedkoop aan en steeds als Q wat vroeg mailde hij niet terug, maar als ze dan als een ander mailde, kreeg ze wel reactie.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wait! Whut!? Oplichter?
Heb ik iets gemist?
Welke brand hebben we het nu over??quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:35 schreef Laysa het volgende:
Ik lees nu pas over die brand![]()
Wat heftig zeg
Hoi beebquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:35 schreef Laysa het volgende:
Ik lees nu pas over die brand![]()
Wat heftig zeg
Hallo, het is net 22:30 geweestquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:35 schreef Greys het volgende:
Q, waarom ga je niet zelf op en neer en maak je er een leuk dagje van?
Ow, die brand. Ja, gatverquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoi beeb
Ik had en heb er echt de kriebels vanDie arme jongen, zijn ouders niet eens in het land en hij heeft nog gebeld met de hulpdiensten. Wat een hel, voor de jongen en zijn familie...
Ja he? Nachtmerrie materiaal vind ik.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:36 schreef Queller het volgende:
[..]
Welke brand hebben we het nu over??
Waar gaat dit over?quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:36 schreef Queller het volgende:
Ik zeg nix. Jullie zeggen nix. Maar...
* vingers in oren steekt, ogen hard dichtknijpt en roept: LLAA LA ALLA ALA ALLA ALLAMake me unsee
![]()
![]()
LLA LAAA LAA ALLA ALLA ALLA
Leeuwardenquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:36 schreef Queller het volgende:
[..]
Welke brand hebben we het nu over??
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoi beeb
Ik had en heb er echt de kriebels vanDie arme jongen, zijn ouders niet eens in het land en hij heeft nog gebeld met de hulpdiensten. Wat een hel, voor de jongen en zijn familie...
Aawwquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo hebben Tom en Luna de eerste 2 dagen bij ons "gewoond"![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |