Wel lekker bij de kerst thoughquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jammer alleen dat dat konijn van je nogal gemeen is
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wel lekker bij de kerst though
I know, ik blijf 'm ook maar cute vinden. Hoe kan dit.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jammer alleen dat dat konijn van je nogal gemeen is
Ja dat heb ik ook met veel meisjes. Ik weet het nietquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
I know, ik blijf 'm ook maar cute vinden. Hoe kan dit.
okequote:
Zodra de bitch mode zich voordoet, moet je gewoon instant op de haatknop rammen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook met veel meisjes. Ik weet het niet
Ik heb geen moves gemaakt. Dus dan kan dat nietquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ben je afgewezen door die meisje in de trein
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, die zijn uitgesloten van het feestje.
Dan moet de bitchmode-schuif wel vol open staan, ik ben er niet zo goed inquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zodra de bitch mode zich voordoet, moet je gewoon instant op de haatknop rammen.
Komt nog wel, geduld is een schone zaak.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan moet de bitchmode-schuif wel vol open staan, ik ben er niet zo goed in
Is 'ie zacht?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
telt een speelgoed konijn ook
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Party pooper. Geen konijnenknuffels voor jou.
quote:
En omdatappel komt ook!quote:
GROLSCHHHHHHHHHHquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:42 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]
En omdatappel komt ook!
Wordt gezellieWat zal ik allemaal in huis halen?
quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja heel erg omdat hij 1 en al pluis is
Ik ben het met je eensquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
GROLSCHHHHHHHHHH
En wiet
nope. Ik ga het niet proberen, want ook hele kleine meets die niet op het forum besproken worden vallen steeds in het waterquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Komt er eigenlijk ook een echte meet ?
K'nijnen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:42 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]
En omdatappel komt ook!
Wordt gezellieWat zal ik allemaal in huis halen?
Ik weet nog wel de JNG meet dat niemand was gekomenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nope. Ik ga het niet proberen, want ook hele kleine meets die niet op het forum besproken worden vallen steeds in het water
Neh. Ik ben er in ieder geval niet bij dan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Komt er eigenlijk ook een echte meet ?
Waarom dat dan?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Neh. Ik ben er in ieder geval niet bij dan.
Ging Timmmmm er van uit dat ie door ging dan?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik weet nog wel de JNG meet dat niemand was gekomen
Ik zou je anders best eens willen meetenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Neh. Ik ben er in ieder geval niet bij dan.
Hij had wel een hele planning gemaakt, en weet niet of die ook spullen had gehaalt eigenlijk maar hij rekende er meer of min op.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ging Timmmmm er van uit dat ie door ging dan?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
GROLSCHHHHHHHHHH
En wiet
Joh, dat heb ik ook. Behalve dan dat ze niks van me nodig hebben. Die moeite doenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:50 schreef Toto69 het volgende:
Ik denk dat ik mijn telefoons maar eens ga legen, 95% van de mensen zegt toch nooit iets (behalve als ze iets nodig hebben of course)
Ik vind het altijd wel leuk nieuwe mensen te ontmoeten.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Geen behoefte aan. Vind het wel prima zo.
Lief van je, maar ik doe dat niet meer zo gauw.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou je anders best eens willen meeten
Knuffelen uiteraard.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:51 schreef richolio het volgende:
Wat wil je eigenlijk met die konijnen doen? Opeten?
Of gaan we ermee knuffelen
neuhquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
En je bent bang voor spinnen?
Fair enoughquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Lief van je, maar ik doe dat niet meer zo gauw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Is ook leuk, maar het hoeft van mij niet zonodig meer via hier. Heb al genoeg mensen ontmoet, inclusief mijn vriend, dus dat is wel een goed punt om te stoppen, dacht ik zo.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuk nieuwe mensen te ontmoeten.
Kutmensen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Joh, dat heb ik ook. Behalve dan dat ze niks van me nodig hebben. Die moeite doen
Je hebt een punt jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Is ook leuk, maar het hoeft van mij niet zonodig meer via hier. Heb al genoeg mensen ontmoet, inclusief mijn vriend, dus dat is wel een goed punt om te stoppen, dacht ik zo.
Je inspireert mij tot het terugkeren als FOK!-hosselaarquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Is ook leuk, maar het hoeft van mij niet zonodig meer via hier. Heb al genoeg mensen ontmoet, inclusief mijn vriend, dus dat is wel een goed punt om te stoppen, dacht ik zo.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Fair enoughJe mist niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
Ohjeetje.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je inspireert mij tot het terugkeren als FOK!-hosselaar
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Je mist niks.Nou eh, neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ik niet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:56 schreef badschaap het volgende:
ik heb nu al helemaal zin in oud en nieuw
Ik in kerst oud en nieuw stelt toch niet zoveel voor.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:56 schreef badschaap het volgende:
ik heb nu al helemaal zin in oud en nieuw
Me neitherquote:
Met wat leuke 'kleine'potjes vuurwerk toch wel hoorquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik in kerst oud en nieuw stelt toch niet zoveel voor.
Ben je aangeschoten?quote:
Ik dacht dat het een goed idee was witte wijn te gaan drinkenquote:
hahahahaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:00 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een goed idee was witte wijn te gaan drinken
Not so much![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Mijn oud en nieuw bestaat uit dit: Drinken en blowen vuurwerk gooien bij een moskee vuurwerk op balkons gooien
Ga eens Finlandia Vodka drinken, goed spul!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:00 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een goed idee was witte wijn te gaan drinken
Not so much![]()
Ja, de rust is wedergekeerd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i still see your shadows in my room
aldoquote:
Ik baal elk jaar met oud en nieuw dat ik geen vriendje of vriendinnetje heb om mee te zoenen om 12 uur preciesquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vuurwerk kijk ik wel naar.
Ik zat het liefst met een whisky in de hand de Rhap te luisteren vroeger.
Sentimenteel gedoe.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:03 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik baal elk jaar met oud en nieuw dat ik geen vriendje of vriendinnetje heb om mee te zoenen om 12 uur precies
Heb wel vriendjes gehad maar dat was dan altijd met kerst en oud en nieuw enzo uit
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:02 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ja, de rust is wedergekeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Omdat peer.
Ik ben een puberwijf godverdomme. WAT VERWACHT JE DAN?! HÉ?!quote:
He.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:04 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik ben een puberwijf godverdomme. WAT VERWACHT JE DAN?! HÉ?!
Mijn broertje heeft ze.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:05 schreef badschaap het volgende:
of de cipola 500![]()
is 10 x zo zwaar als een cobra 6, is echt gewoon ziek.
Maar kan je extreem moeilijk aankomen helaas
Jesus, hoe oud ben je?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:04 schreef Dearest het volgende:
[..]
alles goed?quote:
lekker rustig tochquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:03 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik baal elk jaar met oud en nieuw dat ik geen vriendje of vriendinnetje heb om mee te zoenen om 12 uur precies
Heb wel vriendjes gehad maar dat was dan altijd met kerst en oud en nieuw enzo uit
Dat lijkt leuk, maar ik zat de hele avond met haar familie opgescheept om MOTHERFUCKING HINTS te spelen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:03 schreef Dearest het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:04 schreef Dearest het volgende:
[..]
Kan beter. Met jou?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
alles goed?
[..]
lekker rustig toch
Sorry, ik ben een beetje uitgelaten nu. Hele dag opgesloten gezeten op school en zo, daar worden mensen een beetje naar van. Normaal ben ik niet zo.quote:
Oh de vorige keer vertelde je wat andersquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat lijkt leuk, maar ik zat de hele avond met haar familie opgescheept om MOTHERFUCKING HINTS te spelen.
Wat het extra ongemakkelijk maakt is dat haar neef dus een goede vriend van me was, dus die zat er ook bij.
Kutste oud en nieuw ooit.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:06 schreef Dearest het volgende:
[..]
Sorry, ik ben een beetje uitgelaten nu. Hele dag opgesloten gezeten op school en zo, daar worden mensen een beetje naar van. Normaal ben ik niet zo.
Ik ben 17.
Ahja.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:06 schreef Dearest het volgende:
[..]
Sorry, ik ben een beetje uitgelaten nu. Hele dag opgesloten gezeten op school en zo, daar worden mensen een beetje naar van. Normaal ben ik niet zo.
Ik ben 17.
MKquote:
Nee zijn die wel. Hij verkoopt ook.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:07 schreef badschaap het volgende:
[..]
zal wel een andere zijn, want de cipola kost zo rond de 45 eu PS
Dat was niet met oud en nieuwquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:07 schreef Dearest het volgende:
[..]
Oh de vorige keer vertelde je wat anders
''Even naar een vriendin van haar''
Oh, ik dacht dat dat toen na 12 uur was. Oh well.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat was niet met oud en nieuw
geef zn mail aub.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:08 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nee zijn die wel. Hij verkoopt ook.
Kinderen van 15 tegenwoordig.
awwwquote:
ik heb me zelfs ingeschreven voor een bijlescursusquote:
wowoow aldo ik dacht dat je zo slim wasquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb me zelfs ingeschreven voor een bijlescursus
Nah ik weet niet of hij er zin aan heeft om aan mensen helemaal aan andere kant van Nederland te gaan verkopen, hij is bang voor politiequote:
Dat dacht ik ook, zo'n bijlescursus druist ook echt tegen mijn principes inquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:10 schreef supersof het volgende:
[..]
wowoow aldo ik dacht dat je zo slim was
hallo.quote:
Ach, als het je helptquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, zo'n bijlescursus druist ook echt tegen mijn principes in
Is dat zo duur danquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
het helpt mijn banksaldo in ieder geval niet![]()
Voor welk vak/welke richting?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb me zelfs ingeschreven voor een bijlescursus
superquote:
quote:
90 euro voor 3 uurquote:
wiskundig dingquote:
Nieuwe bouwen, OF style.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
VERDOMME mijn vaste chill plek is kapot gemaakt!
hebben ze de kliniek opgeheven ja?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Wat voor modellen precies? Niet dat ik je kan helpen, maar goed.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
90 euro voor 3 uur
[..]
wiskundig dingmet modellen enzo
Wees gerust, je kan makkelijk een nieuwe boomhut bouwen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Markov en queuingtheorien enzoquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:16 schreef MAJESTICS het volgende:
[..]
Wat voor modellen precies? Niet dat ik je kan helpen, maar goed.
[..]
Wees gerust, je kan makkelijk een nieuwe boomhut bouwen.
HHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:16 schreef MAJESTICS het volgende:
[..]
Wat voor modellen precies? Niet dat ik je kan helpen, maar goed.
[..]
Wees gerust, je kan makkelijk een nieuwe boomhut bouwen.
Ah nee, daar weet ik echt niks van. Klinkt pittig.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Markov en queuingtheorien enzo
Pi?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
is het ook, anders zou ik het wel kunnenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:19 schreef MAJESTICS het volgende:
[..]
Ah nee, daar weet ik echt niks van. Klinkt pittig.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Ik ben niet echt verliefd hoorquote:
Dat is de instellingquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben niet echt verliefd hoor
Backfired toch weer
Gewoon een beetje zelfkennisquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is de instelling
*tikt hem aan
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]haha ben je daar verliefd op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee op Tjacka.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:28 schreef Bitterlemon het volgende:
Wat? Jullie zijn niet verliefd op LB?
ze is meer een fuckbuddyquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:28 schreef Bitterlemon het volgende:
Dat is mijn zusje manquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:28 schreef Bitterlemon het volgende:
was wel goed ik stond eerst op ongeveer 4:20 voor de jobz weetje money maken tog zoals het hoort maar daarna was ik terug laten we zeggen rond 6:50 maar moest nog naar school dus ik dacht oke oke ik heb geen les gewoon met studiegenoten afspreken en we zouden 12:00 afspreken dus ik had zoiets van oke ik kan nog even gaan slapen dus ik sliep tot 10:00 ongeveer lekker bijgeslapen daarna opgestaan en in deze volgorde dingen gedaan:quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ze is meer een fuckbuddy
quote:
Daar kan ik wel verlief op worden jaquote:
Lees mn fobo.quote:
Werk nou eens aan je humor.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:28 schreef MAJESTICS het volgende:
[..]
was wel goed ik stond eerst op ongeveer 4:20 voor de jobz weetje money maken tog zoals het hoort maar daarna was ik terug laten we zeggen rond 6:50 maar moest nog naar school dus ik dacht oke oke ik heb geen les gewoon met studiegenoten afspreken en we zouden 12:00 afspreken dus ik had zoiets van oke ik kan nog even gaan slapen dus ik sliep tot 10:00 ongeveer lekker bijgeslapen daarna opgestaan en in deze volgorde dingen gedaan:
- douchen
- kapsel in model brengen
- 2e onbijt naar binnen kanen
- naar de wc (3e keer)
vervolgens met de auto vroem vroem naar school ik muziek aan raam open kom ik bij stoplicht dus wat denk je? komt er een auto naast mij staan die zijn muziek VET HARD aanzette dus ik zo van wow b0ii wat is je probleem? dus ik deed of ik hem eruit zou racen bij het stoplicht dus hij gas geven maar ik zo van haha nee doe ik niet ik rij lekker benzinebesparend debiel dus ik had een mentale klap uitgedeeld voelde echt super dus oke ik rij naar school kom op school aan plots was het 21:28 en was ik weer thuis.
En hoe was de jouwe?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Verlieftheid is iets biesonders oke ofzo
Mijn hart behoort eigenlijk toe aan een stijgerend paard met een geel achtergrondjequote:
Je kan deze confrontatie beter uit de weg gaan nu je nog de kans hebt, snotjoch.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Werk nou eens aan je humor.
Burn!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:30 schreef MAJESTICS het volgende:
[..]
Je kan deze confrontatie beter uit de weg gaan nu je nog de kans hebt, snotjoch.
WIE BEN JIJ NOUquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:30 schreef MAJESTICS het volgende:
[..]
Je kan deze confrontatie beter uit de weg gaan nu je nog de kans hebt, snotjoch.
Dat dusquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
I'm Switzerland, I'm neutral and will not interfere with your drama or any drama! From the bottom of my heart, I don't give a fuck ♥
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Ja en wat wil je dan doen ma amboe? Words dont hurt me, asshole !quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:30 schreef MAJESTICS het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ze is meer een fuckbuddy
quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]En ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Nee die stond perongeluk gequote sorryquote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
oh okquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:32 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nee die stond perongeluk gequote sorry
Ik vroeg waarom hij wist dat ik suchi ben en toen was zijn argument dat iedereen weet dat ik suchi ben maar dan moet je JNG gevolgd hebben want veel verder kwam ik toen niet echt
Challasquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik ga weg mijn mensen fijne dag
Ja, welterusten.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik ga weg mijn mensen fijne dag
hahaha echt geweldigquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:28 schreef MAJESTICS het volgende:
[..]
was wel goed ik stond eerst op ongeveer 4:20 voor de jobz weetje money maken tog zoals het hoort maar daarna was ik terug laten we zeggen rond 6:50 maar moest nog naar school dus ik dacht oke oke ik heb geen les gewoon met studiegenoten afspreken en we zouden 12:00 afspreken dus ik had zoiets van oke ik kan nog even gaan slapen dus ik sliep tot 10:00 ongeveer lekker bijgeslapen daarna opgestaan en in deze volgorde dingen gedaan:
- douchen
- naar de wc (3e keer)
vervolgens met de auto vroem vroem naar school ik muziek aan raam open kom ik bij stoplicht dus wat denk je? komt er een auto naast mij staan die zijn muziek VET HARD aanzette dus ik zo van wow b0ii wat is je probleem? dus ik deed of ik hem eruit zou racen bij het stoplicht dus hij gas geven maar ik zo van haha nee doe ik niet ik rij lekker benzinebesparend debiel dus ik had een mentale klap uitgedeeld voelde echt super dus oke ik rij naar school kom op school aan plots was het 21:28 en was ik weer thuis.
En hoe was de jouwe?
dat laatste stukjequote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:28 schreef MAJESTICS het volgende:
[..]
- douchen
- naar de wc (3e keer)
En hoe was de jouwe?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:34 schreef AldoTheApache het volgende:
Lekker door iedereen uitgekotst worden ja?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Als ik een land zou zijn, was het Duitsland geweest
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:35 schreef Moeraskat het volgende:
Machtigste land van Europa, goed bier, goede automobielen ja?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Lekker door iedereen uitgekotst worden ja?
Wat lullig voor je klasgenootje. Hij/zij probeerde contact te leggen maar wordt gewoon compleet genegeerd. Misschien ligt die persoon nu wel huilend in de foetushouding op bed.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
hahaha echt geweldig
Mijn dag was wel een beetje saai. Ik stond om 2.32 op maar dat realiseerde ik mij niet helemaal tot ik het zag op de wekker. Snel mijn bedje weer in en toen ging de wekker om 6 uur. Maar was de lui dus stond om half 7 op.Toen snel naar het stattion gefietst om 6.55 was ik precies op tijd om 7.08. Dus ik kwam aan in zwolle snel met de bus naar school. Ging ik even in de aula chillen, kwam er zo'n kut klasgenootje bij mij zitten. Dus ik zei expres geen woordEn om 15.45 mocht ik naar huis. Ik was half 5 thuis en om 6 uur ging ik werken. Was niks te doen dus mocht snel weer naar huis. Tot zo ver mijn dag.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:35 schreef AldoTheApache het volgende:
Hij is een beetje irritant en over enthousiast. Echte mannen huilen nietquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:36 schreef MAJESTICS het volgende:
[..]
Wat lullig voor je klasgenootje. Hij/zij probeerde contact te leggen maar wordt gewoon compleet genegeerd. Misschien ligt die persoon nu wel huilend in de foetushouding op bed.
Heb je daar al aan gedacht, cachet?
HEB JE?
Laat hem gewoon in zijn waarde.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij is een beetje irritant en over enthousiast. Echte mannen huilen niet
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:36 schreef Moeraskat het volgende:
Mag best, maar niet sneller dan hun vriendinquote:
Ja oke. Maar ik kreeg de feeling dat hij mij zag zitten en dan ga ik zo doen zodat hij mij niet leuk vindt snap je? SNAP JE DAT?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:37 schreef MAJESTICS het volgende:
[..]
Laat hem gewoon in zijn waarde.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:38 schreef AldoTheApache het volgende:
Tuurlijk zag hij je zitten, je zat in de aulaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja oke. Maar ik kreeg de feeling dat hij mij zag zitten en dan ga ik zo doen zodat hij mij niet leuk vindt snap je? SNAP JE DAT?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tuurlijk zag hij je zitten, je zat in de aula
Neen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja oke. Maar ik kreeg de feeling dat hij mij zag zitten en dan ga ik zo doen zodat hij mij niet leuk vindt snap je? SNAP JE DAT?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:39 schreef Moeraskat het volgende:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:39 schreef AldoTheApache het volgende:
Je vindt hem toch leuk?quote:
Viespeuk, smeerlap.quote:
Scherp.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:40 schreef Moeraskat het volgende:
Dan zeg je dat toch?quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:42 schreef AldoTheApache het volgende:
Nee, als je geen gesprek voert dan is het wel duidelijk dat ik geen interesse heb.quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:43 schreef Moeraskat het volgende:
Ga je hem nou gewoon keihard negeren?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, als je geen gesprek voert dan is het wel duidelijk dat ik geen interesse heb.
Zat gewoon achter mijn laptop
ja uh, hallo. Ik heb een vermoeden. Misschien is het wel niet zo. Hij krijgt gewoon geen interesse van mijn kant. That's it.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ga je hem nou gewoon keihard negeren?
Zeg het dan gewoon tegen hem, dan weet ie ook waar hij aan toe is
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:43 schreef AldoTheApache het volgende:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:44 schreef Moeraskat het volgende:
Sorryquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
ja uh, hallo. Ik heb een vermoeden. Misschien is het wel niet zo. Hij krijgt gewoon geen interesse van mijn kant. That's it.
Niet bepaaldquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik heb vandaag.
ik ben deze avond niet lief he
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja oke. Maar ik kreeg de feeling dat hij mij zag zitten [...] SNAP JE DAT?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:45 schreef AldoTheApache het volgende:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:47 schreef Moeraskat het volgende:
Maar anders wel hoorquote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i still see your shadows in my room
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:48 schreef Dearest het volgende:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:47 schreef AldoTheApache het volgende:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:48 schreef Moeraskat het volgende:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:49 schreef AldoTheApache het volgende:
Hoofd.Dicht.Zoon.quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:50 schreef Moeraskat het volgende:
Ja moederquote:
Kusje op je kruin.quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:50 schreef AldoTheApache het volgende:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i still see your shadows in my room
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:51 schreef Dearest het volgende:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:51 schreef Moeraskat het volgende:
het doet pijn aan m'n ogenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:52 schreef supersof het volgende:
http://www.belastingdiens(...)/datums_uitbetaling/
datums
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:52 schreef supersof het volgende:
datums
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
hvj, wjnmk, ntb, knzj, dtz, vihen, KUSJEKROEL SKITTIEquote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
volgens mij kan het wel. Maar staat sowieso niet professioneelquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:52 schreef supersof het volgende:
datums
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le![]()
bij mij ookquote:
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.![]()
Ik zoek binnenkort mijn nest maar weer eens op
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:53 schreef Dearest het volgende:
[..]
net of dat hele gesprek geenwaardig is
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Het kan wel, maar kom opquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
volgens mij kan het wel. Maar staat sowieso niet professioneel
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.![]()
die vmbo liefdequote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hvj, wjnmk, ntb, knzj, dtz, vihen, KUSJEKROEL SKITTIE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I know, een overheidsinstantie moet het beter kunnenquote:
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik zoek binnenkort mijn nest maar weer eens op![]()
tekent hondenpootje op je kaftpapierquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik zoek nu mijn nest maar weer eens opi still see your shadows in my room![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
tekent een pen0r op je kaftpapierquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
tekent hondenpootje op je kaftpapier
Forum Opties Forumhop: Hop naar: