Me neitherquote:
Met wat leuke 'kleine'potjes vuurwerk toch wel hoorquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik in kerst oud en nieuw stelt toch niet zoveel voor.
Ben je aangeschoten?quote:
Ik dacht dat het een goed idee was witte wijn te gaan drinkenquote:
hahahahaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:00 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een goed idee was witte wijn te gaan drinken
Not so much![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Mijn oud en nieuw bestaat uit dit: Drinken en blowen vuurwerk gooien bij een moskee vuurwerk op balkons gooien
Ga eens Finlandia Vodka drinken, goed spul!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:00 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een goed idee was witte wijn te gaan drinken
Not so much![]()
Ja, de rust is wedergekeerd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i still see your shadows in my room
aldoquote:
Ik baal elk jaar met oud en nieuw dat ik geen vriendje of vriendinnetje heb om mee te zoenen om 12 uur preciesquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vuurwerk kijk ik wel naar.
Ik zat het liefst met een whisky in de hand de Rhap te luisteren vroeger.
Sentimenteel gedoe.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:03 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik baal elk jaar met oud en nieuw dat ik geen vriendje of vriendinnetje heb om mee te zoenen om 12 uur precies
Heb wel vriendjes gehad maar dat was dan altijd met kerst en oud en nieuw enzo uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |