Hij had wel een hele planning gemaakt, en weet niet of die ook spullen had gehaalt eigenlijk maar hij rekende er meer of min op.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ging Timmmmm er van uit dat ie door ging dan?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
GROLSCHHHHHHHHHH
En wiet
Joh, dat heb ik ook. Behalve dan dat ze niks van me nodig hebben. Die moeite doenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:50 schreef Toto69 het volgende:
Ik denk dat ik mijn telefoons maar eens ga legen, 95% van de mensen zegt toch nooit iets (behalve als ze iets nodig hebben of course)
Ik vind het altijd wel leuk nieuwe mensen te ontmoeten.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Geen behoefte aan. Vind het wel prima zo.
Lief van je, maar ik doe dat niet meer zo gauw.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou je anders best eens willen meeten
Knuffelen uiteraard.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:51 schreef richolio het volgende:
Wat wil je eigenlijk met die konijnen doen? Opeten?
Of gaan we ermee knuffelen
neuhquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
En je bent bang voor spinnen?
Fair enoughquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Lief van je, maar ik doe dat niet meer zo gauw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Is ook leuk, maar het hoeft van mij niet zonodig meer via hier. Heb al genoeg mensen ontmoet, inclusief mijn vriend, dus dat is wel een goed punt om te stoppen, dacht ik zo.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuk nieuwe mensen te ontmoeten.
Kutmensen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Joh, dat heb ik ook. Behalve dan dat ze niks van me nodig hebben. Die moeite doen
Je hebt een punt jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Is ook leuk, maar het hoeft van mij niet zonodig meer via hier. Heb al genoeg mensen ontmoet, inclusief mijn vriend, dus dat is wel een goed punt om te stoppen, dacht ik zo.
Je inspireert mij tot het terugkeren als FOK!-hosselaarquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Is ook leuk, maar het hoeft van mij niet zonodig meer via hier. Heb al genoeg mensen ontmoet, inclusief mijn vriend, dus dat is wel een goed punt om te stoppen, dacht ik zo.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Fair enoughJe mist niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
Ohjeetje.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je inspireert mij tot het terugkeren als FOK!-hosselaar
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Je mist niks.Nou eh, neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ik niet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:56 schreef badschaap het volgende:
ik heb nu al helemaal zin in oud en nieuw
Ik in kerst oud en nieuw stelt toch niet zoveel voor.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:56 schreef badschaap het volgende:
ik heb nu al helemaal zin in oud en nieuw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |