Komt nog wel, geduld is een schone zaak.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan moet de bitchmode-schuif wel vol open staan, ik ben er niet zo goed in
Is 'ie zacht?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
telt een speelgoed konijn ook
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Party pooper. Geen konijnenknuffels voor jou.
quote:
En omdatappel komt ook!quote:
GROLSCHHHHHHHHHHquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:42 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]
En omdatappel komt ook!
Wordt gezellieWat zal ik allemaal in huis halen?
quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja heel erg omdat hij 1 en al pluis is
Ik ben het met je eensquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
GROLSCHHHHHHHHHH
En wiet
nope. Ik ga het niet proberen, want ook hele kleine meets die niet op het forum besproken worden vallen steeds in het waterquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Komt er eigenlijk ook een echte meet ?
K'nijnen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:42 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]
En omdatappel komt ook!
Wordt gezellieWat zal ik allemaal in huis halen?
Ik weet nog wel de JNG meet dat niemand was gekomenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nope. Ik ga het niet proberen, want ook hele kleine meets die niet op het forum besproken worden vallen steeds in het water
Neh. Ik ben er in ieder geval niet bij dan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Komt er eigenlijk ook een echte meet ?
Waarom dat dan?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Neh. Ik ben er in ieder geval niet bij dan.
Ging Timmmmm er van uit dat ie door ging dan?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik weet nog wel de JNG meet dat niemand was gekomen
Ik zou je anders best eens willen meetenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Neh. Ik ben er in ieder geval niet bij dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |