Nee op Tjacka.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:28 schreef Bitterlemon het volgende:
Wat? Jullie zijn niet verliefd op LB?
ze is meer een fuckbuddyquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:28 schreef Bitterlemon het volgende:
Dat is mijn zusje manquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:28 schreef Bitterlemon het volgende:
was wel goed ik stond eerst op ongeveer 4:20 voor de jobz weetje money maken tog zoals het hoort maar daarna was ik terug laten we zeggen rond 6:50 maar moest nog naar school dus ik dacht oke oke ik heb geen les gewoon met studiegenoten afspreken en we zouden 12:00 afspreken dus ik had zoiets van oke ik kan nog even gaan slapen dus ik sliep tot 10:00 ongeveer lekker bijgeslapen daarna opgestaan en in deze volgorde dingen gedaan:quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ze is meer een fuckbuddy
quote:
Daar kan ik wel verlief op worden jaquote:
Lees mn fobo.quote:
Werk nou eens aan je humor.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:28 schreef MAJESTICS het volgende:
[..]
was wel goed ik stond eerst op ongeveer 4:20 voor de jobz weetje money maken tog zoals het hoort maar daarna was ik terug laten we zeggen rond 6:50 maar moest nog naar school dus ik dacht oke oke ik heb geen les gewoon met studiegenoten afspreken en we zouden 12:00 afspreken dus ik had zoiets van oke ik kan nog even gaan slapen dus ik sliep tot 10:00 ongeveer lekker bijgeslapen daarna opgestaan en in deze volgorde dingen gedaan:
- douchen
- kapsel in model brengen
- 2e onbijt naar binnen kanen
- naar de wc (3e keer)
vervolgens met de auto vroem vroem naar school ik muziek aan raam open kom ik bij stoplicht dus wat denk je? komt er een auto naast mij staan die zijn muziek VET HARD aanzette dus ik zo van wow b0ii wat is je probleem? dus ik deed of ik hem eruit zou racen bij het stoplicht dus hij gas geven maar ik zo van haha nee doe ik niet ik rij lekker benzinebesparend debiel dus ik had een mentale klap uitgedeeld voelde echt super dus oke ik rij naar school kom op school aan plots was het 21:28 en was ik weer thuis.
En hoe was de jouwe?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Verlieftheid is iets biesonders oke ofzo
Mijn hart behoort eigenlijk toe aan een stijgerend paard met een geel achtergrondjequote:
Je kan deze confrontatie beter uit de weg gaan nu je nog de kans hebt, snotjoch.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Werk nou eens aan je humor.
Burn!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:30 schreef MAJESTICS het volgende:
[..]
Je kan deze confrontatie beter uit de weg gaan nu je nog de kans hebt, snotjoch.
WIE BEN JIJ NOUquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:30 schreef MAJESTICS het volgende:
[..]
Je kan deze confrontatie beter uit de weg gaan nu je nog de kans hebt, snotjoch.
Dat dusquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
I'm Switzerland, I'm neutral and will not interfere with your drama or any drama! From the bottom of my heart, I don't give a fuck ♥
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Ja en wat wil je dan doen ma amboe? Words dont hurt me, asshole !quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:30 schreef MAJESTICS het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |