Markov en queuingtheorien enzoquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:16 schreef MAJESTICS het volgende:
[..]
Wat voor modellen precies? Niet dat ik je kan helpen, maar goed.
[..]
Wees gerust, je kan makkelijk een nieuwe boomhut bouwen.
HHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:16 schreef MAJESTICS het volgende:
[..]
Wat voor modellen precies? Niet dat ik je kan helpen, maar goed.
[..]
Wees gerust, je kan makkelijk een nieuwe boomhut bouwen.
Ah nee, daar weet ik echt niks van. Klinkt pittig.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Markov en queuingtheorien enzo
Pi?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
VERDOMME mijn vaste chill plek is kapot gemaakt!
is het ook, anders zou ik het wel kunnenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:19 schreef MAJESTICS het volgende:
[..]
Ah nee, daar weet ik echt niks van. Klinkt pittig.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Ik ben niet echt verliefd hoorquote:
Dat is de instellingquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben niet echt verliefd hoor
Backfired toch weer
Gewoon een beetje zelfkennisquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is de instelling
*tikt hem aan
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]haha ben je daar verliefd op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |