Oh, ik dacht dat dat toen na 12 uur was. Oh well.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat was niet met oud en nieuw
geef zn mail aub.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:08 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nee zijn die wel. Hij verkoopt ook.
Kinderen van 15 tegenwoordig.
awwwquote:
ik heb me zelfs ingeschreven voor een bijlescursusquote:
wowoow aldo ik dacht dat je zo slim wasquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb me zelfs ingeschreven voor een bijlescursus
Nah ik weet niet of hij er zin aan heeft om aan mensen helemaal aan andere kant van Nederland te gaan verkopen, hij is bang voor politiequote:
Dat dacht ik ook, zo'n bijlescursus druist ook echt tegen mijn principes inquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:10 schreef supersof het volgende:
[..]
wowoow aldo ik dacht dat je zo slim was
hallo.quote:
Ach, als het je helptquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, zo'n bijlescursus druist ook echt tegen mijn principes in
Is dat zo duur danquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
het helpt mijn banksaldo in ieder geval niet![]()
Voor welk vak/welke richting?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb me zelfs ingeschreven voor een bijlescursus
superquote:
quote:
90 euro voor 3 uurquote:
wiskundig dingquote:
Nieuwe bouwen, OF style.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
VERDOMME mijn vaste chill plek is kapot gemaakt!
hebben ze de kliniek opgeheven ja?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Wat voor modellen precies? Niet dat ik je kan helpen, maar goed.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
90 euro voor 3 uur
[..]
wiskundig dingmet modellen enzo
Wees gerust, je kan makkelijk een nieuwe boomhut bouwen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |