quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:02 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ja, de rust is wedergekeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Omdat peer.
Ik ben een puberwijf godverdomme. WAT VERWACHT JE DAN?! HÉ?!quote:
He.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:04 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik ben een puberwijf godverdomme. WAT VERWACHT JE DAN?! HÉ?!
Mijn broertje heeft ze.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:05 schreef badschaap het volgende:
of de cipola 500![]()
is 10 x zo zwaar als een cobra 6, is echt gewoon ziek.
Maar kan je extreem moeilijk aankomen helaas
Jesus, hoe oud ben je?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:04 schreef Dearest het volgende:
[..]
alles goed?quote:
lekker rustig tochquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:03 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik baal elk jaar met oud en nieuw dat ik geen vriendje of vriendinnetje heb om mee te zoenen om 12 uur precies
Heb wel vriendjes gehad maar dat was dan altijd met kerst en oud en nieuw enzo uit
Dat lijkt leuk, maar ik zat de hele avond met haar familie opgescheept om MOTHERFUCKING HINTS te spelen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:03 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik baal elk jaar met oud en nieuw dat ik geen vriendje of vriendinnetje heb om mee te zoenen om 12 uur precies
Heb wel vriendjes gehad maar dat was dan altijd met kerst en oud en nieuw enzo uit
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:04 schreef Dearest het volgende:
[..]
Kan beter. Met jou?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
alles goed?
[..]
lekker rustig toch
Sorry, ik ben een beetje uitgelaten nu. Hele dag opgesloten gezeten op school en zo, daar worden mensen een beetje naar van. Normaal ben ik niet zo.quote:
Oh de vorige keer vertelde je wat andersquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat lijkt leuk, maar ik zat de hele avond met haar familie opgescheept om MOTHERFUCKING HINTS te spelen.
Wat het extra ongemakkelijk maakt is dat haar neef dus een goede vriend van me was, dus die zat er ook bij.
Kutste oud en nieuw ooit.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:06 schreef Dearest het volgende:
[..]
Sorry, ik ben een beetje uitgelaten nu. Hele dag opgesloten gezeten op school en zo, daar worden mensen een beetje naar van. Normaal ben ik niet zo.
Ik ben 17.
Ahja.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:06 schreef Dearest het volgende:
[..]
Sorry, ik ben een beetje uitgelaten nu. Hele dag opgesloten gezeten op school en zo, daar worden mensen een beetje naar van. Normaal ben ik niet zo.
Ik ben 17.
MKquote:
Nee zijn die wel. Hij verkoopt ook.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:07 schreef badschaap het volgende:
[..]
zal wel een andere zijn, want de cipola kost zo rond de 45 eu PS
Dat was niet met oud en nieuwquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:07 schreef Dearest het volgende:
[..]
Oh de vorige keer vertelde je wat anders
''Even naar een vriendin van haar''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |