Ja oke. Maar ik kreeg de feeling dat hij mij zag zitten en dan ga ik zo doen zodat hij mij niet leuk vindt snap je? SNAP JE DAT?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:37 schreef MAJESTICS het volgende:
[..]
Laat hem gewoon in zijn waarde.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Tuurlijk zag hij je zitten, je zat in de aulaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja oke. Maar ik kreeg de feeling dat hij mij zag zitten en dan ga ik zo doen zodat hij mij niet leuk vindt snap je? SNAP JE DAT?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tuurlijk zag hij je zitten, je zat in de aula
Neen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja oke. Maar ik kreeg de feeling dat hij mij zag zitten en dan ga ik zo doen zodat hij mij niet leuk vindt snap je? SNAP JE DAT?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Je vindt hem toch leuk?quote:
Viespeuk, smeerlap.quote:
Scherp.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Dan zeg je dat toch?quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:42 schreef AldoTheApache het volgende:
Nee, als je geen gesprek voert dan is het wel duidelijk dat ik geen interesse heb.quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:43 schreef Moeraskat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |