quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Eigenlijk mag Tyreese wel in de OP.
43:19 hier. Ik heb niet het gevoel gehad dat er een stuk miste.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:42 schreef Tranquilize het volgende:
Hoe lang duurde de eerste aflevering bij jullie eigenlijk? Ik heb namelijk maar 3 kwartier materiaal gezien, terwijl ik lees dat hij wel een uur had moeten duren.
Een uur op de TV = incl 15 minuten reclame.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:42 schreef Tranquilize het volgende:
Hoe lang duurde de eerste aflevering bij jullie eigenlijk? Ik heb namelijk maar 3 kwartier materiaal gezien, terwijl ik lees dat hij wel een uur had moeten duren.
Ja maar normaal gesproken is een aflevering ook circa 45 minuten, en dat is niet zonder reclame lijkt mij.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:52 schreef Sautor het volgende:
[..]
Een uur op de TV = incl 15 minuten reclame.
Als je het zo compleet afzeikt kijk je toch niet?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:32 schreef slashdotter3 het volgende:
Pfff.... dat wijf in het bos komt zo onovertuigend over...
- WTF moet Daryl nou nog steeds met die kruisboog, het is toch OVERDUIDELIJK dat een pistool 10x zo handig is?
- zombies die door een spijkerbroek heen kunnen bijten, sure![]()
Aan de twee propellers te zien wel jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:47 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]
Gigantische chopper, Chinook?
Nee.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:32 schreef slashdotter3 het volgende:
- WTF moet Daryl nou nog steeds met die kruisboog, het is toch OVERDUIDELIJK dat een pistool 10x zo handig is?
Pijlen kan je hergebruiken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:32 schreef slashdotter3 het volgende:
Pfff.... dat wijf in het bos komt zo onovertuigend over en haar storyline slaat nergens op
- zombies die door een spijkerbroek heen kunnen bijten, gtfo![]()
Hij heeft wel meer pijlen, dus het is niet zo dat hij na elk schot weer de pijl moet gaan zoekenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:00 schreef Peunage het volgende:
Hij moet wel steeds de pijl er weer uit trekken. Lijkt me lastig elke keer.
Maar kogels raken opquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:00 schreef Peunage het volgende:
Hij moet wel steeds de pijl er weer uit trekken. Lijkt me lastig elke keer.
het is amerika, zullen ze vast wel genoeg hebben daarquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Maar kogels raken op
Net even paar laatste eps van S3 gekeken liep nog wat achter
![]()
Andrea is eindelijk dood
![]()
![]()
Ja er zijn er al genoeg verschoten. Maar als je niet zuinig doet voor kogels moet je steeds verder voor nieuwe kogels. Dat betekent meer brandstofverbruik en vooral meer risico.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
het is amerika, zullen ze vast wel genoeg hebben daar
daarom honkbalknuppels, werkt effectiefquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:08 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ja er zijn er al genoeg verschoten. Maar als je niet zuinig doet voor kogels moet je steeds verder voor nieuwe kogels. Dat betekent meer brandstofverbruik en vooral meer risico.
Ja dat zijn goede wapens als je bijvoorbeeld een ruimte moet clearen en je bent met een groep goed georganiseerd. Maar als je in de shit zit heb je liever iets met afstand en met instant kill (honkbalknuppel moet je vaker slaan). Maar is zeker een goed wapen om munitie te besparen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
daarom honkbalknuppels, werkt effectief
inmiddels rotten die zombies zolang dat je makkelijk schedels kan inbeuken, vooral als het een stalen knuppel isquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:12 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ja dat zijn goede wapens als je bijvoorbeeld een ruimte moet clearen en je bent met een groep goed georganiseerd. Maar als je in de shit zit heb je liever iets met afstand en met instant kill (honkbalknuppel moet je vaker slaan). Maar is zeker een goed wapen om munitie te besparen.
Ze hebben het wel eens gebruik idd!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
inmiddels rotten die zombies zolang dat je makkelijk schedels kan inbeuken, vooral als het een stalen knuppel is
maarrem, ze hadden toch nog riot gear van de gevangenis? Glenn liep erin maar verder niemand
zo heel zwaar is het nietquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:17 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ze hebben het wel eens gebruik idd!
Bij dat gevecht met woodbury. Maar misschien vinden ze het te ineffectief tegen zombies oid? Dat ze teveel in hun bewegingsvrijheid worden beperkt.
Dat moeten ze ook maar net vinden. Ik denk niet dat zulke dingen op raids prioriteit hebbenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zo heel zwaar is het niet
zouden ook verstandig zijn om leer te dragen, bijt je niet snel doorheen
Hij vergat alleen een helm. Ook handig.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
maarrem, ze hadden toch nog riot gear van de gevangenis? Glenn liep erin maar verder niemand
Kleren die nagels en grotendeels bijten van zombies kunnen weerstaan niet op een prioriteit?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:20 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Dat moeten ze ook maar net vinden. Ik denk niet dat zulke dingen op raids prioriteit hebben
Wat dacht je van die negerin met de katana?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
daarom honkbalknuppels, werkt effectief
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:38 schreef ems. het volgende:
[..]
Wat dacht je van die negerin met de katana?
In seizoen 3 was er toen bij die gevangenis nog helemaal ophef omdat er 20 zombies voor de deur stonden. Terwijl de aflevering daarvoor die chick nog zonder blikken of blozen 5 zombies achter elkaar door midden hakte.
zo'n zwaard wordt na een tijdje wel botquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:38 schreef ems. het volgende:
[..]
Wat dacht je van die negerin met de katana?
In seizoen 3 was er toen bij die gevangenis nog helemaal ophef omdat er 20 zombies voor de deur stonden. Terwijl de aflevering daarvoor die chick nog zonder blikken of blozen 5 zombies achter elkaar door midden hakte.
Echt iets wat meer thuishoort in een stripboek ja. Oh wacht....quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
zo'n zwaard wordt na een tijdje wel bot
vond het einde van seizoen 2 zo enorm vaag toen die negerin kwamrechtstreeks uit een anime met haar 2cool zombies aan kettingen
Die walker met die bloedende oogbollen die 2x in beeld was mij ook al opgevallen. Ik dacht nog even aan kostenbesparing door geschminkte figuranten in meerdere scenes te gebruiken, maar ik ben toch van mening dat hij duidelijk en lang genoeg in beeld werd gebracht en dat er dus iets gaat gebeuren met een virusmutatie ofzo. Misschien wordt dat wel de reden waarom men de gevangenis zal moeten verlaten, in plaats van overgelopen te worden door walkers of aanvallen van de governor. Zou dat brillenjong misschien een wond hebben opgelopen bij het hek en in aanraking geweest met die oogbolbloeder? Hij was natuurlijk al wel ziekelijk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:14 schreef SEMTEX het volgende:
(..)The walker on the fence and Patrick clearly died from the same thing. (...)
Die "wijnneger" is een week geleden gevonden door Daryl, vertellen ze ook gewoon de eerste keer dat hij in beeld komt. Volgens mij kwam Zach inderdaad uit Woodbury.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:16 schreef EdvandeBerg het volgende:
Gisteravond pas kunnen kijken. Vond de scene in die supermarkt wel amusant, dat de walkers opeens en masse door het dak sodemieteren en dan niet uit elkaar spatten en opeens zomaar achter iemand opduiken, ach daar is het horror voor.
Veel ongeloofwaardiger vond ik het stukje met die vrouw in het begin. Dat ze al 2-3 jaar (hoe lang geleden is men nu sinds de uitbraak?) rondtrekt en in het bos in zo'n koepeltentje kan overleven is natuurlijk totaal ongeloofwaardig. Dat haar man een walker was, vermoedde ik de hele tijd al. Een leukere draai aan dit verhaallijntje had geweest als haar man nog leefde en de vrouw als lokaas werd gebruikt om andere overlevenden te lokken om deze op te vreten.
Ik had na haar zelfmoord wel verwacht dat ze zou opduiken tussen de andere walkers aan het hek.
[..]
Die walker met die bloedende oogbollen die 2x in beeld was mij ook al opgevallen. Ik dacht nog even aan kostenbesparing door geschminkte figuranten in meerdere scenes te gebruiken, maar ik ben toch van mening dat hij duidelijk en lang genoeg in beeld werd gebracht en dat er dus iets gaat gebeuren met een virusmutatie ofzo. Misschien wordt dat wel de reden waarom men de gevangenis zal moeten verlaten, in plaats van overgelopen te worden door walkers of aanvallen van de governor. Zou dat brillenjong misschien een wond hebben opgelopen bij het hek en in aanraking geweest met die oogbolbloeder? Hij was natuurlijk al wel ziekelijk.
Waar kwamen trouwens Zach en die wijnneger vandaan? Waren dat mensen uit de kneuzenkliek van Woodbury die niet in staat waren om met de governor ten strijde te trekken destijds? In eerdere scenes warten dat alleen maar bejaarden, kinderen en gehandicapten.
Aha, spraak is niet altijd even duidelijk in de MKV's van The Walking Dead. Dat stukje heb ik dus blijkbaar gemist. Ook kreeg ik niet helemaal mee wat er gezegd werd over legerpersoneel bij die supermarkt en wat er met dat bloedige hek aan de hand was.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die "wijnneger" is een week geleden gevonden door Daryl, vertellen ze ook gewoon de eerste keer dat hij in beeld komt. Volgens mij kwam Zach inderdaad uit Woodbury.
Of een MH53quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:47 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]
Gigantische chopper, Chinook?
Die mensen die de zombies spelen worden niet betaald volgens mij hoor, is vrijwillig.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:16 schreef EdvandeBerg het volgende:
Gisteravond pas kunnen kijken. Vond de scene in die supermarkt wel amusant, dat de walkers opeens en masse door het dak sodemieteren en dan niet uit elkaar spatten en opeens zomaar achter iemand opduiken, ach daar is het horror voor.
Veel ongeloofwaardiger vond ik het stukje met die vrouw in het begin. Dat ze al 2-3 jaar (hoe lang geleden is men nu sinds de uitbraak?) rondtrekt en in het bos in zo'n koepeltentje kan overleven is natuurlijk totaal ongeloofwaardig. Dat haar man een walker was, vermoedde ik de hele tijd al. Een leukere draai aan dit verhaallijntje had geweest als haar man nog leefde en de vrouw als lokaas werd gebruikt om andere overlevenden te lokken om deze op te vreten.
Ik had na haar zelfmoord wel verwacht dat ze zou opduiken tussen de andere walkers aan het hek.
[..]
Die walker met die bloedende oogbollen die 2x in beeld was mij ook al opgevallen. Ik dacht nog even aan kostenbesparing door geschminkte figuranten in meerdere scenes te gebruiken, maar ik ben toch van mening dat hij duidelijk en lang genoeg in beeld werd gebracht en dat er dus iets gaat gebeuren met een virusmutatie ofzo. Misschien wordt dat wel de reden waarom men de gevangenis zal moeten verlaten, in plaats van overgelopen te worden door walkers of aanvallen van de governor. Zou dat brillenjong misschien een wond hebben opgelopen bij het hek en in aanraking geweest met die oogbolbloeder? Hij was natuurlijk al wel ziekelijk.
Waar kwamen trouwens Zach en die wijnneger vandaan? Waren dat mensen uit de kneuzenkliek van Woodbury die niet in staat waren om met de governor ten strijde te trekken destijds? In eerdere scenes warten dat alleen maar bejaarden, kinderen en gehandicapten.
Rotoren.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:21 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Nee, de heli wordt best duidelijk in beeld gebracht en heeft 2 propellers.
Dan nog is dat schminken nog steeds wel een dure en tijdrovende grap...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:08 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Die mensen die de zombies spelen worden niet betaald volgens mij hoor, is vrijwillig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door EdvandeBerg op 17-10-2013 16:09:43 ]Scratch a liberal and you will find a fascist
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:50 schreef EdvandeBerg het volgende:
Misschien een idee om dat dan in een spoiler te plaatsen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox Live Gamertag : ThaD16
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:50 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik heb ooit TWD geliked op Facebook en dinsdag kreeg ik een plaatje van eenStealth walkers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Conscience do cost.
Niet alles wordt in beeld gebracht he, ze zullen bijvoorbeeld ook naar de wc moeten maar dat krijgen we niet te zien he.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:05 schreef Meneerik2 het volgende:
Ik zal er wel teveel over nadenken, maar:
Zoals het nu in beeld wordt gebracht staan er consequent zombies tegen die hekken. Om omduwen te voorkomen, worden die zombies doodgeprikt. WAAROM STAPELEN DIE ZOMBIELIJKEN DAN NIET OP?
Als je nu iets zegt als: Omdat ze de lijken wegslepen, dan:
1) Is dat raar omdat dat nog nooit in beeld is gebracht
2) Is dat ook raar omdat ze dan zombies moeten slopen om tijd te krijgen om die lichamen weg te halen. Dan zouden er dus weer minder moeten staan dan er nu consequent omheen staan...
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:55 schreef j0rdiiii het volgende:
ja hoe vegen ze al die tijd allemaal hun reet af?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conscience do cost.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:56 schreef ems. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Scherp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens -purist.
Ik had eigenlijk verwacht dat het een levende kannibaal zou zijn.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:16 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Weten ze nog niet, als hij maar lang genoeg wacht sterft iedereen van de oude groep wel af.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weet de rest van de groep nu al dst Dale is overleden door Carl of houdt hypocriet Rik dat nog steeds geheim.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ehh kruisboog pijlen kan je hergebruiken? Geluidloos dus je trekt niet meer zombies aan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:32 schreef slashdotter3 het volgende:
Pfff.... dat wijf in het bos komt zo onovertuigend over en haar storyline slaat nergens op
Ik denk dat je ondertussen de 10e bent die daar slim mee doetquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ehh kruisboog pijlen kan je hergebruiken? Geluidloos dus je trekt niet meer zombies aan.
Tuurlijk niet, een kruisboog maakt geen geluid dus trekt het geen zombies aan, pistool wel. Tevens kan je een pijl hergebruiken en een kogel niet natuurlijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:32 schreef slashdotter3 het volgende:
Dit is correct.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:20 schreef GotenSSJ het volgende:
Kan iemand bevestigen dat een kruisbroog handig zou kunnen zijn omdat het geluidsloos is en de pijlen herbruikbaar zijn?
Ik denk namelijk dat dit de reden is dat Daryl met een kruisboog loopt?
Ze hebben toch al eens uitgelegd waarom pistolen niet handig waren -> geluid. Volgens mij kwam dat in elk seizoen wel terug.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:31 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dit is correct.
Hij was sowieso al van de jachtsport voor dat de uitbreek begon, vandaar ook de kruisboog denk ik.
In de comics wordt het 'herd' principe van zombies ook nog uitgelegd. Ik hoop dat ze dat ook nog in de show gaan doen, dan is het eigenlijks heel logisch dat iedereen melee-wapens gebruikt en alleen vuurwapens voor het écht nodige.
Is dat herd principe niet min of meer al in het begin van seizoen 2 uitgelegd, als ze vast zitten op die snelweg (alhoewel dat wel een redelijk kleine groep was).quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:31 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dit is correct.
Hij was sowieso al van de jachtsport voor dat de uitbreek begon, vandaar ook de kruisboog denk ik.
In de comics wordt het 'herd' principe van zombies ook nog uitgelegd. Ik hoop dat ze dat ook nog in de show gaan doen, dan is het eigenlijks heel logisch dat iedereen melee-wapens gebruikt en alleen vuurwapens voor het écht nodige.
Klopt, zombies komen op geluid af, maar in de comics kom je op een gegeven moment ook groepen van >1000 zombies tegen, 'a herd'quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ze hebben toch al eens uitgelegd waarom pistolen niet handig waren -> geluid. Volgens mij kwam dat in elk seizoen wel terug.
Dit ja. Is ook meerdere keren uitgelegd in de seriequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:46 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Klopt, zombies komen op geluid af, maar in de comics kom je op een gegeven moment ook groepen van >1000 zombies tegen, 'a herd'
Je moet het zo zien,
Neem een geweerschot, alle zombies in een straal van 10 kilometer horen dat geluid en komen er op af.
Omdat zombies geen bewustzijn ofzo hebben blijven ze voor eeuwig, mits ze ergens anders een ander geluid horen, in een rechte lijn richting het geluid lopen. Ook al zijn ze de bron van het geluid allang voorbij.
Stel je hebt 100 groepen van 25 zombies in een straal van 100 kilometer.
Mochten er overlevenen zijn in dat gebied en ze maken maar lang genoeg geluid in die straal van 100 kilometer komen op een gegeven moment alle groepen zombies bij elkaar en wordt er automatisch een 'herd' gevormd.
Vandaar dat je ook steeds meer tegen de hekken aan ziet lopen in de laatste aflevering.
Ja wat al vaker is gebeurd. Toen net buiten de stad waar wat doden vielen, op hershel zijn boerderij ook.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:46 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Klopt, zombies komen op geluid af, maar in de comics kom je op een gegeven moment ook groepen van >1000 zombies tegen, 'a herd'
Je moet het zo zien,
Neem een geweerschot, alle zombies in een straal van 10 kilometer horen dat geluid en komen er op af.
Omdat zombies geen bewustzijn ofzo hebben blijven ze voor eeuwig, mits ze ergens anders een ander geluid horen, in een rechte lijn richting het geluid lopen. Ook al zijn ze de bron van het geluid allang voorbij.
Stel je hebt 100 groepen van 25 zombies in een straal van 100 kilometer.
Mochten er overlevenen zijn in dat gebied en ze maken maar lang genoeg geluid in die straal van 100 kilometer komen op een gegeven moment alle groepen zombies bij elkaar en wordt er automatisch een 'herd' gevormd.
Vandaar dat je ook steeds meer tegen de hekken aan ziet lopen in de laatste aflevering.
Wat dacht je van het einde van seizoen 2quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:35 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Is dat herd principe niet min of meer al in het begin van seizoen 2 uitgelegd, als ze vast zitten op die snelweg (alhoewel dat wel een redelijk kleine groep was).
We hebben het wel over Daryl,, de Boondock Saint die het meeste respect verdient gedurende serie met zijn kruisboog.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:32 schreef slashdotter3 het volgende:
Volgens mij komt ie maandag om 0:10 (dus eigenlijk dinsdag), maar ik kan me vergissen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:38 schreef Ambicioso het volgende:
Komt ep 2 vanavond trouwens om 0:10 op Fox?
Scherp! Dit kan wel eens de reden zijn waarom hij met een kruisboog loopt ipv constant met een pistool.quote:Op zondag 20 oktober 2013 03:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
We hebben het wel over Daryl,, de Boondock Saint die het meeste respect verdient gedurende serie met zijn kruisboog.
Is er al verteld dat een kruisboog minder geluid maakt en dat je pijlen op kan rapen?
Oke,, Jammer.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:39 schreef Froob het volgende:
[..]
Volgens mij komt ie maandag om 0:10 (dus eigenlijk dinsdag), maar ik kan me vergissen.
Hehe ja. Ik zag alleen de datum 20 oktober, maar wist niet of dat ook voor Nederland gelde.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:49 schreef Froob het volgende:
[..]
Ik heb het opgezocht: maandag om 23:15. Pssst, downloaden.
Nieuwe infectie of gemuteerd virus oid? T lijkt me in ieder geval niet iets wat je in je kamp wilt hebbenquote:
Nou inderdaad, zo'n kruisboog mag wat stiller wezen en je kan de pijlen oprapen, maar het is zo onhandig om zo'n ding steeds mee te slepen!quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:12 schreef Tranquilize het volgende:
Ik hoop wel dat in deze aflevering wordt uitgelegd waarom Daryl een kruisboog gebruikt in plaats van een pistool.
Daar zit geen logica achter, het is gewoon bad ass.quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nou inderdaad, zo'n kruisboog mag wat stiller wezen en je kan de pijlen oprapen, maar het is zo onhandig om zo'n ding steeds mee te slepen!
3quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:00 schreef Norrage het volgende:
waaronder 2 nieuwe personages die meteen weer dood gaan
Nee joh, dat kleine meisje met haar vriendje Nick. Daar werd heel erg de focus opgelegd.quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:47 schreef Loserkid het volgende:
Ben benieuwd wie de ratten voert aan de walkers, ik denk dat jonger negertje uit the wire :p
quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:47 schreef Loserkid het volgende:
Ben benieuwd wie de ratten voert aan de walkers, ik denk dat jonger negertje uit the wire :p
Zijn jullie serieus?quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee joh, dat kleine meisje met haar vriendje Nick. Daar werd heel erg de focus opgelegd.
Doodserieus. Governor zou wel heel simpel zijn. Lijkt me dat die een grotere comeback krijgt. Die zou in dit geval gewoon de hekken kunnen doorknippen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:25 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie serieus?
Het is uiteraard de Governor en zijn twee overgebleven makkers.
Met zijn 3en maken ze momenteel wat minder kans.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Doodserieus. Governor zou wel heel simpel zijn. Lijkt me dat die een grotere comeback krijgt. Die zou in dit geval gewoon de hekken kunnen doorknippen.
Nogmaals, waarom met ratten walkers lokken als ze ook gewoon het hek aan stukken kunnen knippen?quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:40 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Met zijn 3en maken ze momenteel wat minder kans.
Ja, dat zal het zijn. "Die klootzakken hebben heel onze stad verwoest? Weet je wat, we voeren gewoon ratten aan de walkers bij hun hek, dat zal ze leren hehehehehe XD!"quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:25 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wordt ook aan de binnenkant uitgevoerd.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:05 schreef MAJESTICS het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn. "Die klootzakken hebben heel onze stad verwoest? Weet je wat, we voeren gewoon ratten aan de walkers bij hun hek, dat zal ze leren hehehehehe XD!"
Nou, dat wordt 'm wel inderdaad.
Die lui hebben zichzelf in de fik gestoken lijkt mij. Ze wilden geen walkers worden, dus dan maar zo. Vraag me trouwens af of dat helpt.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:13 schreef MrGuma het volgende:
Ik zit te twijfelen, zijn de ratten en het verbranden door dezelfde gedaan? Klinkt als twee aparte personen 1 die ze buiten wil houden en een die ze binnen wil houden.
Denk niet dat het dat meisje is though. Dan zou ze nog luguberder zijn dan het zoontje van Rick.
[..]
Wordt ook aan de binnenkant uitgevoerd.
Nah dat betwijfel ik. Er waren sleepsporen uit beide cellen. Lijkt me sterk dat ze zichzelf eerst hebben neer geknuppeld en toen gelopen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die lui hebben zichzelf in de fik gestoken lijkt mij. Ze wilden geen walkers worden, dus dan maar zo. Vraag me trouwens af of dat helpt.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:04 schreef Syntos het volgende:
Hershel's been is zo te zien ook weer aangegroeid
VFX?quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:09 schreef Wootism het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze hebben dus blijkbaar zo'n been gevonden ergens... Bij zijn enkel kan je zien dat het om een prothese gaat.
Verder natuurlijk wel slim, scheelt ze weer VFX-knaken.
Carol heeft het licht gezien, je moet van je af kunnen bijten.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:52 schreef Wootism het volgende:
Vond die scène met die vader en die twee meisjes wel een beetje jammer
Vader ligt op sterven en zegt zijn laatste woorden tegen zijn dochters. Als hij eenmaal dood is geeft Carol één van die meisjes de kans om hun eigen vader door het hoofd te steken met een mes....
wtf.....
Daarna doet ze het zelf maar in het bijzijn van die kinderen...
Vond het echt totaal niet bij haar zorgzame personage passen.
Hoe moeten ze dat doen dan? Ze waren van binnenuit gevoerd. Of hebben ze NOG een ingang gevonden?quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:25 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie serieus?
Trouwens, in een oude aflevering (weet seizoen niet meer) schoten twee van onze helden in een cafe twee andere overlevenden dood, die uit een ander kamp met overlevenden kwamen. Is er ooit uitgekomen of dat de groep van de Governor was of moet er ergens nog zo'n kamp zijn waar men rekening mee moet houden?
volgens mij is het zo dat iedereen een zombie wordt na zijn dood, maar dat je door de beet een zware infectie oid oploopt die het heel snel afmaakt zeg maarquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:27 schreef kirsten. het volgende:
Vraagje. Ik snap niet helemaal hoe iedereen die gebeten wordt een zombie wordt. Ze zijn toch allemaal al infected? Dus als je een non-lethal bite hebt opgelopen, krijg je toch niets meer binnen wat je niet al hebt?
Ik bedacht het me eens toen ik die scene keek waarin die gast in z'n nek was gebeten.
Ik denk dat The Governor totaal geen rol meer heeft. Die is gevlogen en zien we niet meer terug. Geen idee waarom ik dat denk, just feelings. En ik ga met een andere FOK!ker mee wat betreft dat zombies voeren; dat is dat kleine meisje wiens vader overleden is. Ben haar naam even kwijt.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:35 schreef Discombobulate het volgende:
Wel een prima aflevering op zich, beetje traag maar toch.
Ben benieuwd wie die vent op het begin is die de walkers van binnen uit voert en Karen vermoord.
Misschien is die Bob wel een spion van The Governor??
die Lizzie denk ik. Ook het meest logisch omdat zij dacht dat het nog mensen waren eigenlijk en ze ze ook namen gafquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:39 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik denk dat The Governor totaal geen rol meer heeft. Die is gevlogen en zien we niet meer terug. Geen idee waarom ik dat denk, just feelings. En ik ga met een andere FOK!ker mee wat betreft dat zombies voeren; dat is dat kleine meisje wiens vader overleden is. Ben haar naam even kwijt.
boerderijquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:35 schreef Lyzio het volgende:
Rick is backWerd ook tijd, want ik zie niet zo snel een nieuwe leider op staan. Daryl misschien ja, maar die bedankt daarvoor. Is altijd meer een loner geweest. Benieuwd hoe lang ze het nog volhouden in die prison voordat de karavaan verder trekt naar regions unknown. Zin in!
Carol is ook een van mijn favo's. Zorgt coor wat realiteit en toont wat er nog meer gebeurt behalve zombies killen en eten zoeken.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:45 schreef Lyzio het volgende:
Ik zie Carol trouwens niet meer lang leven. Heb altijd wel een zwak voor haar gehad, ook gedurende seizoen 2. Niemand was een fan van haar, maar ik kon dat mens wel begrijpen. Alles kwijt, altijd onrust.. geen wonder dat ze zo 'irritant' was. Nu is ze sterker geworden, maar nog altijd bang voor mannen. Ik zou niet eens durven zeggen wat met Daryl gebeurd als Carol daadwerkelijk het loodje legt in dit seizoen.
daar komen ze net vandaanquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:59 schreef stinkie het volgende:
[..]
boerderij
[..]
Carol is ook een van mijn favo's. Zorgt coor wat realiteit en toont wat er nog meer gebeurt behalve zombies killen en eten zoeken.
Volgens mij is die toren niet helemaal open. Dus als je op de grond ligt zie je dat niet.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:05 schreef Catkiller het volgende:
Godverdomme onschuldige biggen opofferen.
Ik weet niet hoe ze precies de wacht houden en waarom Glenn en Maggie in die toren lagen in deze aflevering maar als er iemand met een rat en een zaklamp bij het hek kan staan moeten ze misschien iets minder krikken en meer om zich heen kijken.
gehoord, gelezen gezien. Volgens mij zelfs in de preview/interview oidquote:
Wel redelijk open, dat kon je in deze aflevering ook zien toen ze dat stuk lieten zien. Ze zitten ook direct naast die groep walkers en er zit dus wel een verschil in hoogte in maar ze zitten dan ook bij de poort en de persoon die dit deed heeft een flink stuk moeten wandelen om er te komen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:07 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Volgens mij is die toren niet helemaal open. Dus als je op de grond ligt zie je dat niet.
Ik denk dat die Governor over een paar afleveringen wel weer terug komt, hij heeft nog wat appeltjes te schillen met Rik en kornuiten. En Michonne wilt hem nog opsporen, dat gaat vast nog een staartje krijgen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:39 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik denk dat The Governor totaal geen rol meer heeft. Die is gevlogen en zien we niet meer terug. Geen idee waarom ik dat denk, just feelings. En ik ga met een andere FOK!ker mee wat betreft dat zombies voeren; dat is dat kleine meisje wiens vader overleden is. Ben haar naam even kwijt.
Mwa, dan moet je met zn allen een bouwbedrijf opzoeken, waarschijnlijk vol met walkers, in een loods vol met bakstenen al die dingen met een kraan op een vrachtwagen gooien, vervolgens die kraan en vrachtwagen naar de gevangenis brengen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:09 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Waarom, als ze iedere keer last van al die dingen hebben, zijn ze in godsnaam nog niet bezig met een stevige muur. Wat moet je verder heel de dag doen. Dat volk kan zich beter nuttig maken.
Godverdommequote:Op maandag 21 oktober 2013 18:55 schreef j0rdiiii het volgende:
The Walking Dead - Episode 4.03 - Isolation - Sneak Peek 2
Overduidelijk, ik weet het niet. Stond die walker die een rat werd gevoerd voorover gebogen? Want het is een klein meisje, en als die walker die rat rechtop naar binnen stond te werken, dan zou zij op een ladder moeten hebben gestaan. Of armen hebben als Inspector Gadget.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:31 schreef GotenSSJ het volgende:
Die ratten lijken me overduidelijk Lizzy.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:55 schreef j0rdiiii het volgende:
The Walking Dead - Episode 4.03 - Isolation - Sneak Peek 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien had ze d'r dag niet.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Verder wat rare evoluties: uber-badass Michonne die als een amateur staat te sukkelen tegen 2 fucking walkers
Misschien had zij haar dag eindelijk eens wel.quote:en jankwijf Carol die plots Ripley uit Alien is.
Rick doet me aan het begin van TWD al denken aan Jack uit Lost.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik begrijp niet waarom iedereen (binnen de serie zelf) zo dweept met Rick als de stoere leider die de boel zou redden, aangezien de meeste mensen niet erg lang overleven als hij in de buurt is. Andere kliekjes, die perfect in staat zijn zichzelf te redden, beginnen massaal te sneuvelen van zodra ze zich bij de wijze sheriff aansluiten. Lijkt me een even goede leider als Jack uit Lost, die hielp ook iedereen om zeep met zijn slimme keuzes.
Lost heb ik nooit gezien, dus ik ken die hele Jack niet.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:50 schreef Skwish het volgende:
[..]
Rick doet me aan het begin van TWD al denken aan Jack uit Lost.
Een kneus die altijd beslissingen maakt op basis van emoties
[ Bericht 19% gewijzigd door SaintOfKillers op 21-10-2013 22:33:28 ]
[ Bericht 17% gewijzigd door SaintOfKillers op 21-10-2013 22:33:36 ]
Heb je een punt. Maar het lijkt redelijk duidelijk door dat gedoe met die Nick. Kan ook ons op het verkeerde been proberen te zetten zijn natuurlijkquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:00 schreef OMG het volgende:
[..]
Overduidelijk, ik weet het niet. Stond die walker die een rat werd gevoerd voorover gebogen? Want het is een klein meisje, en als die walker die rat rechtop naar binnen stond te werken, dan zou zij op een ladder moeten hebben gestaan. Of armen hebben als Inspector Gadget.
Ik heb geen idee wie het zou kunnen zijn, maar ik gok voor nu toch nog op 1 van de volwassenen.
Aan dat bloed spoor te zien heeft iemand ze afgegeslacht en naar buiten gesleept inderdaad. Army Medic zou me niet verbazen, die heeft ze wellicht niet op een rijtje zonder alcohol en neemt het zekere voor het onzekere?quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:57 schreef maurisioo het volgende:
Erg mooie aflevering. Verbaasde me trouwens nog over de hoeveelheid actie. Het was zo'n beetje de hele episode spanning, terwijl dit normaal niet echt het geval is in TWD.![]()
En ik ben erg benieuwd naar wie nou precies met die mensen heeft verbrandt. Lijkt me onwaarschijnlijk dat ze het zelf gedaan zouden hebben.
Inderdaad. Wat de fuckquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:20 schreef maurisioo het volgende:
Kunnen reacties over de sneak peak in spoilers?
Dan was het Hershel.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:28 schreef GotenSSJ het volgende:
Kan ook ons op het verkeerde been proberen te zetten zijn natuurlijk
En ze houden ervan om mensen te laten schrikken. Eentje hield zich vandaag ook stil en toen opeens BOE! Zo opeens vanachter het gordijn/laken vandaan! Vorig seizoen ook toen Andrea de bossen indook en toen bleek er zomaar eentje achter de boom te staan! Die dekselse walkers ook.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ze zijn sowieso nooit erg consistent met zombies, ook niet films. Dan loopt zo'n personage ergens rond terwijl er duidelijk niemand in de buurt is, kijkt die even 2 seconden weg, draait zich daarna terug en plots staat er eentje vlak naast hem. De zogeheten teleporting zombie.
Ze komen ook altijd op geluid af, dan is er duidelijk ergens een gevecht aan de gang, maar blijft er toch ook altijd een zombie ergens achter een hoek "in hinderlaag" staan.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:16 schreef frumslegnulk het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:03 schreef Skwish het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:13 schreef j0rdiiii het volgende:
The Walking Dead - Episode 4.03 - Isolation - Sneak Peek
Deze is er ook nog trouwens.
Duidelijk dat ze ooit een kind heeft gehad en dat het niet overleefd heeft.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:58 schreef Tranquilize het volgende:
redelijke aflevering, aflevering 3 gaat heel vet worden lijkt het.
Tevens zat ik nog te denken aan die Michonne, heeft die misschien ooit een miskraam gehad o.i.d?
Dat beest (en de geïnfecteerde mensen) was toch binnen 1-2 dagen dood?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:05 schreef Michie_ het volgende:
De presentator van Talking Dead kwam er mee; Hershel was een dierenarts maar Rick heeft hem nooit naar de varkens laten kijken. Zelfs niet naar het dode varken.
Vorige episode was het nog het water wat zoveel in beeld kwam.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:02 schreef Gutz het volgende:
Toffe episode, alleen wel duidelijk in beeld gebracht met die wormen in de grond, dat zal dan wel de infectiebron zijn.
Nieuwe afleveringen zijn op MAANDAGquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef Bintzak het volgende:
Ik volg de serie nu op fox loop wat achter, dus om 22:00 voor de tv en wat zend fox uit F...... Voetbal. Gelukkig keek ik om 22:00 want ik neem het altijd op i.v.m. Avonddiensten.
Zo even op fox gekeken en the walking dead gaat verder op dinsdag, vandaag wordt als het goed is de eerste aflevering van seizoen 4 uitgezonden.
Paarden & herten in de eerste afleveringen al.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:21 schreef JohnB52 het volgende:
Ja maakt ze halen ze ook niet weg. Alleen, er ligt nergens een stapeltje zombies???
En sinds wanneer eten zombies dieren?
En ergens in het begin van S2 of S3 werdt er ook een dode zwerfhond opgepeuzeld. Was een korte scene geloof ik.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:29 schreef lipjes het volgende:
[..]
Paarden & herten in de eerste afleveringen al.
Mwa, ik zat deze aflevering aardig gespannen te kijken, vooral het begin.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:39 schreef SunChaser het volgende:
Er gebeurt geen ene fuck meer, spanning is totaal weg. Straks kokt the gouverner weer terug en rick zal echt niet doodgaan dus dan weer loze fillers
Dan download je de verkeerde versies, je kan gewoon 1080 files vinden. Trouwens is de indertiteling van Fox zo slechtquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:44 schreef Discombobulate het volgende:
Heb trouwens wel dat als ik de aflevering op tv zie dat ik hem meteen al stukken beter vind op een of andere manier. Ik denk dankzij de betere geluid- en beeldkwaliteit.
Ik pak altijd de download van top 100 high-res op pirat.. Naja je weet welquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:46 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dan download je de verkeerde versies, je kan gewoon 1080 files vinden. Trouwens is de indertiteling van Fox zo slecht
Dolers....quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:46 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dan download je de verkeerde versies, je kan gewoon 1080 files vinden. Trouwens is de indertiteling van Fox zo slecht
Don't rule out the waterquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:02 schreef Gutz het volgende:
Toffe episode, alleen wel duidelijk in beeld gebracht met die wormen in de grond, dat zal dan wel de infectiebron zijn.
Water, opgepompt uit de grond. Wormen, leven in de grond. Varkens, spelen in de grond. Groentes, groeien in de grond. Zombies, rotten op of in de grond.quote:
Toen die varkens deden huilen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:51 schreef Dixon het volgende:
Ik moet hier ofc hebben gepost, Ik vind zelf aflevering 2 best wel...tegenvallen![]()
De hoeveelheid animal abuse in de aflevering
Dat is nog maar afwachten. De preview van vorige week zag er ook best tof uit, maar ik vond eigenlijk alleen het begin van de aflevering tof.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:58 schreef Tranquilize het volgende:
redelijke aflevering, aflevering 3 gaat heel vet worden lijkt het.
Heb net het tegenovergestelde; TV kan niet op tegen goede download!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:44 schreef Discombobulate het volgende:
Heb trouwens wel dat als ik de aflevering op tv zie dat ik hem meteen al stukken beter vind op een of andere manier. Ik denk dankzij de betere geluid- en beeldkwaliteit.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:59 schreef Tranquilize het volgende:
[..]Er zijn 7 miljard walkers denk ik ... dus die komen nog wel even.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.opgezegd@fok.nl
Ik vind de spannende scenes ook best goed in elkaar zitten, vond de opening bijvoorbeeld vrij sterk deze aflevering. Het schort alleen aan interessante personages.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 07:37 schreef Monolith het volgende:
Ik vond het wel weer een vermakelijke aflevering. Het is sowieso een ideale serie om eens even lekker te relaxen zo net na het weekend, niet echt een serie waar je mond van verbazing van open valt omdat het zo geniaal in elkaar zit.
Maar dan nog miljoenen in Noord Amerika.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:22 schreef JohnB52 het volgende:
Maar die wonen niet allemaal op dat contingent
Rick keek moeilijker toen die zijn varkentjes moest opofferen dan toen die een random dude in kop hakte vorig seizoen. Had ie helemaal mooi zo zijn boerderij op gang moest ie het weer affikken. Sneu hoor.quote:
Subs van bierdopje, dan de nzbquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:52 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik pak altijd de download van top 100 high-res op pirat.. Naja je weet welmag dat hier ook niet noemen trouwens.
Ondertiteling van Fox valt wel mee opzich, niet dermate storend ofzo, maar het kan wel beter.
Pak dan gewoon de subs van Elderman ofzo, gewoon in het Engels, die Nederlandse bullshit slaat vaak nergens op. Geen wonder dat jij alle series slecht vindtquote:
Nou... vind het wel meevallen. Maar ja, ben ook geen vegetariër.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:57 schreef Drankster het volgende:
die biggen opofferen was echt misselijkmakend![]()
Als je bierdopje niet kent zeg dan gewoon niksquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Pak dan gewoon de subs van Elderman ofzo, gewoon in het Engels, die Nederlandse bullshit slaat vaak nergens op. Geen wonder dat jij alle series slecht vindt
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:57 schreef Drankster het volgende:
die biggen opofferen was echt misselijkmakend![]()
Dacht dat er alleen Nederlandse subs op stonden, niet zulke lange tenen Stefanquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:58 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Als je bierdopje niet kent zeg dan gewoon niks
Rick zit in een twee strijd:quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Rick keek moeilijker toen die zijn varkentjes moest opofferen dan toen die een random dude in kop hakte vorig seizoen. Had ie helemaal mooi zo zijn boerderij op gang moest ie het weer affikken. Sneu hoor.
De Nquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dacht dat er alleen Nederlandse subs op stonden, niet zulke lange tenen Stefan
Ja dit, precies.Vond ik ook.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:04 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Rick zit in een twee strijd:
Hij deed er alles aan om te overleven met alle gruwelijkheden van dien, maar hij zag dat zijn zoon dezelfde kant op ging en gaf het allemaal op om te proberen een gewoon mogelijk leven te hebben. Maar toen hij die biggetjes moest gebruiken wist hij dat wat hij wilt niet meer bestaat en gewoon niet meer mogelijk is.
Daarom deed hij ook niet moeilijk over die geheime les van Carol, hij had het besef al dat dit de harde werkelijkheid is en dat kinderen ook moeten leren overleven.
Al met al vond ik het juist een hele goede aflevering...
Is nog steeds een domme vertaling. Probeer gewoon de Engelse eens.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:04 schreef SunChaser het volgende:
[..]
De N
NL subs van QoQ zijn trouwens veel beter dan die van fox, man wat is dat slecht
Ja, echt een minpunt, je moet er al 15 uur langer op wachten en dan zo slecht, de jongens van QoQ doen dat sneller en beterquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:13 schreef Robar het volgende:
De FOX subs zijn echt tenenkrommend slecht. Vallen letters en soms hele woorden weg. Lijkt erop alsof de aflevering in fastforward is afgespeeld en dat de vertaler steeds net een beetje tijd te kort kwam om de zin af te maken en dan maar verder ging met de volgende zin.
Werkt het vertalen/maken van ondertitels echt zo? Dat ze gewoon zitten mee te typen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:13 schreef Robar het volgende:
De FOX subs zijn echt tenenkrommend slecht. Vallen letters en soms hele woorden weg. Lijkt erop alsof de aflevering in fastforward is afgespeeld en dat de vertaler steeds net een beetje tijd te kort kwam om de zin af te maken en dan maar verder ging met de volgende zin.
Dus ze hebben die ondertitels in het Engels al en daarvan passen ze het srt-document aan? En dat vrijwillig voor de community voor verschillende series (je ziet bij verschillende series vaak dezelfde namen). Ik ging er eigenlijk van uit dat het gewoon een automatische vertaler was, en dat ze een keer de aflevering keken en dan wat fouten corrigeerde ofzo...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:50 schreef stbabylon het volgende:
Vertalen gebeurt vaak zonder beeld, gewoon de tekst vertalen.
Als ze er echt voor gaan is het eerst automatisch vertalen en dan kijken. Maar dat kost je de hele uitzending. Direct in het bestand aanpassen is makkelijker, omdat je dan ook direct de tijden van de Engelse vertaling kan gebruiken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:52 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dus ze hebben die ondertitels in het Engels al en daarvan passen ze het srt-document aan? En dat vrijwillig voor de community voor verschillende series (je ziet bij verschillende series vaak dezelfde namen). Ik ging er eigenlijk van uit dat het gewoon een automatische vertaler was, en dat ze een keer de aflevering keken en dan wat fouten corrigeerde ofzo...
Ok. Maar dan nog is het opmerkelijk dat ze er zoveel tijd voor nemen. Ook het vertalen van de Engelse texten duurt toch even lang als een aflevering zelf. Zoveel stille momenten heb je niet in Amerikaanse afleveringen, en praten gaat in de regel toch sneller dan typen....quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ze er echt voor gaan is het eerst automatisch vertalen en dan kijken. Maar dat kost je de hele uitzending. Direct in het bestand aanpassen is makkelijker, omdat je dan ook direct de tijden van de Engelse vertaling kan gebruiken.
Je moet rekening houden met de ruimte op het scherm en de tijd dat de tekst er staat. Je kunt niet zo maar doodleuk alles 1 op 1 vertalen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:55 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ok. Maar dan nog is het opmerkelijk dat ze er zoveel tijd voor nemen. Ook het vertalen van de Engelse texten duurt toch even lang als een aflevering zelf. Zoveel stille momenten heb je niet in Amerikaanse afleveringen, en praten gaat in de regel toch sneller dan typen....
Ik neem aan dat zie die timing toch overnemen van de Engelse bestanden? Of via een ondertitelingssysteem gewoon krijgen? Lijkt me niet dat ze in kladblok teksten aan het rammen zijn... Maar goed, ik weet er dus helemaal niets van af, vandaar dat ik het me afvroeg. Het lijkt me namelijk een tijdrovende klus. Maar misschien dat ik de automatische softwaremogelijkheden onderschat....quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je moet rekening houden met de ruimte op het scherm en de tijd dat de tekst er staat. Je kunt niet zo maar doodleuk alles 1 op 1 vertalen.
Geen zorgen, dan komt er wel een pipo hier die vrolijk gaat zitten vertellen wat er in de sneakpeak direct na de aflevering gebeurd. (Zie ook na deze aflevering weer)quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:24 schreef Deceit het volgende:
dit is echt de laatste keer dat ik die sneakpeaks ga bekijken
Gewoon opportunistisch geboom voor het verhaal. In een soortgelijke situatie in een andere aflevering hakt ze binnen 3 seconden al die walkers neer...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:11 schreef ems. het volgende:
Wat deed die maffe negerin nou op dat paard? Eerst hobbelt ze rustig naar binnen, dan stapt ze af alsof ze yoga aan het doen is nauwelijks 1 meter van de zombies verwijderd, vervolgens gaat ze met de 2 zombies knuffelen in plaats van onthoofden met het zwaard
Het was ook een enigszins retorische vraag, inderdaad. Maar ik kan er gewoon niet bij dat ze zo'n scene schieten en dan denken "ja, dat ziet er goed uit, die houden we". Laat haar dan bij haar terugkomst van het paard afgerukt worden oid.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:37 schreef Kenju het volgende:
[..]
Gewoon opportunistisch geboom voor het verhaal. In een soortgelijke situatie in een andere aflevering hakt ze binnen 3 seconden al die walkers neer...
Schoot hij vorig seizoen niet een onschuldig persoon dood?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 01:56 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Waarom mocht Carl zijn pistool niet hebben vanaf het begin van dit seizoen?
Onschuldig? Er was een inval gaande, waar die knul ook aan meedeedquote:Op woensdag 23 oktober 2013 02:15 schreef tralalala het volgende:
[..]
Schoot hij vorig seizoen niet een onschuldig persoon dood?
Ik denk dat laatstequote:Op woensdag 23 oktober 2013 03:08 schreef schijffie het volgende:
Had het verbranden van al het houtwerk van de varkensboerderij nut, of was dat slechts symbolisch?
die kerel was op de vlucht daarna enbgaf zich over, waarna Carl hem executeerde.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:04 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Onschuldig? Er was een inval gaande, waar die knul ook aan meedeed
Misschien was t een val, er gaan om hem heen mensen dood, dit is geen moord maar survivalquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
die kerel was op de vlucht daarna enbgaf zich over, waarna Carl hem executeerde.
Er worden om hem heen mensen vermoord, zn moeder, vrienden, Sofia zn vriendin. Tuurlijk wordt ie psychopaatquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Shane/Otis, dat kon je nog overleven noemen. Wat Carl deed, was gewoon moord/executie door ons psychopaatje in de dop.
Ja maar misschien waren die biggen al ziek door die andere big dus hadden ze er sowieso niks aanquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:31 schreef Alan_Bastard het volgende:
Dat met die biggen had echt nul nut. Echt nul.
Biggetjes opgegeten en de zombies komen weer naar het hek. Langzaam wegrijden met Rick op de aanhanger lokt ze verder weg. Dit was schokken om te schokken, niet omdat het een briljante oplossing was.
Zo had ik het niet bekekenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:35 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Ja maar misschien waren die biggen al ziek door die andere big dus hadden ze er sowieso niks aan
Dat heb je ook als je met Rick op de aanhanger de aandacht trekt vanuit de bosrand...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:20 schreef FredVleespet het volgende:
En ze hebben tijd om het hek te verstevigen.
Het leek mij ook om het risico op verdere besmetting te voorkomen. Zoals in de aflevering werd gezegd komen dat soort griepvirussen recentelijk in oorsprong van b.v. varkens of vogels af.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:31 schreef Alan_Bastard het volgende:
Dat met die biggen had echt nul nut. Echt nul.
Biggetjes opgegeten en de zombies komen weer naar het hek. Langzaam wegrijden met Rick op de aanhanger lokt ze verder weg. Dit was schokken om te schokken, niet omdat het een briljante oplossing was.
Ja maar dat wat ik zeg plus de biggen waren al besmet...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:23 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Dat heb je ook als je met Rick op de aanhanger de aandacht trekt vanuit de bosrand...
Wel zonde van de benzine. Maar daar lijken ze ook geen gebrek meer aan te hebben.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 03:08 schreef schijffie het volgende:
Had het verbranden van al het houtwerk van de varkensboerderij nut, of was dat slechts symbolisch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
nee, hij heeft geen relatie met een kind van 15.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb ep 2 nog niet gezien maar heeft Darryl al een relatie met de blonde boeren dochter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Die is geen vijftien joh.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
nee, hij heeft geen relatie met een kind van 15.
Haar karakter in de serie wel.quote:
Watquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:42 schreef kurk_droog het volgende:
Wat een kut aflevering met al dat gezeik weer. Ga godverdomme die kut gevangenis uit man.
Dit. Wat een tergend slechte scènes soms met veel te veel geouwehoer. Alles staat in teken van die missie om antibiotica te halen en daarmee beginnen ze zowaar 9 minuten voor het einde! Chapeau.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:42 schreef kurk_droog het volgende:
Wat een kut aflevering met al dat gezeik weer. Ga godverdomme die kut gevangenis uit man.
Maar waarom zou Lizzy dat dan doen?quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:14 schreef FredVleespet het volgende:
Prima aflevering. Begint een klein beetje het sfeertje te krijgen van seizoen1 als ik de preview zo bekijk. Overigens denk ik niet dat Carol die 2 zieke verbrand heeft. Dat kleine meisje Lizzie? zal er wel iets mee te maken hebben en Carol beschermt haar.
Geen idee, door de dood van haar vader? Die ratten bij het hek was ook vreemd. En ze stond met haar zusje ook bij het hek steeds te kijken. Plus Lizzie is nu ook ziek (nadat ze die zieke omgebracht zou kunnen hebben).quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:24 schreef OMG het volgende:
[..]
Maar waarom zou Lizzy dat dan doen?
Vanuit een Carol oogpunt kun je nog redeneren dat ze het zou hebben gedaan als poging om de griep te stoppen (= de 2 hoestende mensen die er op dat moment zijn verbranden, en hopen dat het niet verder verspreid).
Kan ook maar ik denk dat Carol de schuld op zich neemt en haar als een dochter ziet. Pure speculatie natuurlijk maar waarom is dat kind anders geïntroduceerd en blijft ze steeds opduiken.quote:
Ik had een vette aflevering verwacht waarin ze eindelijk weer naar een stad rijden of iets voor die medicijnen en dan krijg je deze flut aflevering voor je neusquote:
Sinds die zombie Lorie compleet met bot en al heeft opgevreten sta ik nergens meer van te kijkenquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:28 schreef sp3c het volgende:
bovendien zie ik Lissie niet 2 volwassen mensen vermoorden met dr mes en de halve gevangenis doorslepen, daar is ze de hele dag mee bezig
true enoughquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:30 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Sinds die zombie Lorie compleet met bot en al heeft opgevreten sta ik nergens meer van te kijken
quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik had een vette aflevering verwacht waarin ze eindelijk weer naar een stad rijden of iets voor die medicijnen en dan krijg je deze flut aflevering voor je neusSowieso is het de VS, daar rijden miljoen SUV's en dan gaan ze met zon sportwagentje net voor het einde van de aflevering op pad, chapeau.
Oh ik dacht dat je bedoelde dat ze weg moesten uit die gevangenis, ik snapte het al niet. Zitten wel lekker veilig daarquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik had een vette aflevering verwacht waarin ze eindelijk weer naar een stad rijden of iets voor die medicijnen en dan krijg je deze flut aflevering voor je neusSowieso is het de VS, daar rijden miljoen SUV's en dan gaan ze met zon sportwagentje net voor het einde van de aflevering op pad, chapeau.
Maar Carl is vijftien en dat is echt nog een jongetje.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
In het echt niet maar in the Walking Dead wel
En Carol word ook telkens beter zeg
Was hij niet 12-13?quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar Carl is vijftien en dat is echt nog een jongetje.
Oke. Wat hebben Rick Michonne en de andere met Woodburry gedaan nadat ze terug gegaan zijn? Alleen de andere bewoners meegenomen?quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:26 schreef sp3c het volgende:
nee de governor leeft nog ergens, Michone zoekt hem nog steeds iig
Heb je wel opgelet? Iedereen die dood gaat wordt een zombie.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:48 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Oke. Wat hebben Rick Michonne en de andere met Woodburry gedaan nadat ze terug gegaan zijn? Alleen de andere bewoners meegenomen?
Overigens vind ik sommige dingen in de serie niet kloppen. Merle wordt in z,n hoofd geschoten door the Governor maar veranderd toch in een zombie? Die professor wordt gedood met een mes door the Governor en veranderd ook in een zombie. Je zou toch eigenlijk alleen in een zombie veranderen als je gebeten wordt?
Waar kijken jullie de afleveringen van seizoen 4? Ik heb geen Fox maar kan ik wel op de site van Fox afleveringen terug bekijken?
kijk ipv s4 s1, dan hoef je ook die vragen niet te stellen :pquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:48 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Oke. Wat hebben Rick Michonne en de andere met Woodburry gedaan nadat ze terug gegaan zijn? Alleen de andere bewoners meegenomen?
Overigens vind ik sommige dingen in de serie niet kloppen. Merle wordt in z,n hoofd geschoten door the Governor maar veranderd toch in een zombie? Die professor wordt gedood met een mes door the Governor en veranderd ook in een zombie. Je zou toch eigenlijk alleen in een zombie veranderen als je gebeten wordt?
Waar kijken jullie de afleveringen van seizoen 4? Ik heb geen Fox maar kan ik wel op de site van Fox afleveringen terug bekijken?
nog geen idee, dat moet nog duidelijk worden denk ikquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:48 schreef JenHermes het volgende:
[..]
nee iedereen die dood gaat wordt een zombie, is duidelijk uitgelegdquote:Overigens vind ik sommige dingen in de serie niet kloppen. Merle wordt in z,n hoofd geschoten door the Governor maar veranderd toch in een zombie? Die professor wordt gedood met een mes door the Governor en veranderd ook in een zombie. Je zou toch eigenlijk alleen in een zombie veranderen als je gebeten wordt?
De governor schoot Merle in z'n borst.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:56 schreef Funzel het volgende:
Ja maar als Merle echt door z'n hoofd is geschoten kan dat sowieso niet.
Dit.. Nee, gaan ze met een stukje katoen voor hun mond lopen..quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:31 schreef Wausmal het volgende:
Waarom zoeken ze trouwens niet gewoon gasmaskers (i.v.m de zieke mensen) die in de gevangenis liggen in dacht dat in season 3 een paar bewaker zombie's rondliepen met gasmaskers op?
Tranen.. STOP IT, STOP IT I SEE YOU!quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:45 schreef Max23 het volgende:
Bij de Ellen Degeneres show moesten 2 van de crewleden door een spookhuis lopen met als thema The Walking Dead![]()
Die gast wat een triest figuurquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:45 schreef Max23 het volgende:
Bij de Ellen Degeneres show moesten 2 van de crewleden door een spookhuis lopen met als thema The Walking Dead![]()
Had ik ook. Ik veerde wel even op toen ze op de radio wat geluiden hoorden over "overlevenden"quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:05 schreef Fuszy het volgende:
Ik vond deze EP wel wat minder dan de vorige twee. Kon mijn aandacht er moeilijk bij houden.
Ja dat stukje met die horde wel even, maar voor de rest. Mwah. Die vorige twee EP's hadden wel wat kritiek hier terwijl ik ze beide wel tof vond.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:07 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Had ik ook. Ik veerde wel even op toen ze op de radio wat geluiden hoorden over "overlevenden"
Ik heb liever dat laatste dan dat er uitgebreid ingegaan wordt op het op peil houden van water...
Als ze Maggie maar heel laten.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wel heel handig (verhaaltechnisch) dat ze door de finale van seizoen 3 plots met een massa overbodige personages zaten en dat die ziekte vooral non-essentiële figuranten treft. Uiteraard zal het geneesmiddel net op tijd komen voor Glenn.
Verder bewijst Hershel (eigenlijk voor de zoveelste keer) dat hij een veel betere leider zou zijn dan Rick.
Denk dat Carol dit seizoen later nog wel eens zal boeten voor haar acties, er sneuvelt sowieso geregeld een regular.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |