abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132386281
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 10:25 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

[..]

Zijn jullie serieus?

Het is uiteraard de Governor en zijn twee overgebleven makkers.
Doodserieus. Governor zou wel heel simpel zijn. Lijkt me dat die een grotere comeback krijgt. Die zou in dit geval gewoon de hekken kunnen doorknippen.
  maandag 21 oktober 2013 @ 10:40:18 #102
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_132386492
quote:
99s.gif Op maandag 21 oktober 2013 10:32 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Doodserieus. Governor zou wel heel simpel zijn. Lijkt me dat die een grotere comeback krijgt. Die zou in dit geval gewoon de hekken kunnen doorknippen.
Met zijn 3en maken ze momenteel wat minder kans.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_132386536
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 10:40 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Met zijn 3en maken ze momenteel wat minder kans.
Nogmaals, waarom met ratten walkers lokken als ze ook gewoon het hek aan stukken kunnen knippen?

edit: vanaf de binnenkant van het hek nog wel
pi_132387060
quote:
Ja, dat zal het zijn. "Die klootzakken hebben heel onze stad verwoest? Weet je wat, we voeren gewoon ratten aan de walkers bij hun hek, dat zal ze leren hehehehehe XD!"

Nou, dat wordt 'm wel inderdaad.
pi_132387226
Ik zit te twijfelen, zijn de ratten en het verbranden door dezelfde gedaan? Klinkt als twee aparte personen 1 die ze buiten wil houden en een die ze binnen wil houden.

Denk niet dat het dat meisje is though. Dan zou ze nog luguberder zijn dan het zoontje van Rick.

quote:
10s.gif Op maandag 21 oktober 2013 11:05 schreef MAJESTICS het volgende:

[..]

Ja, dat zal het zijn. "Die klootzakken hebben heel onze stad verwoest? Weet je wat, we voeren gewoon ratten aan de walkers bij hun hek, dat zal ze leren hehehehehe XD!"

Nou, dat wordt 'm wel inderdaad.
Wordt ook aan de binnenkant uitgevoerd.
pi_132387365
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 11:13 schreef MrGuma het volgende:
Ik zit te twijfelen, zijn de ratten en het verbranden door dezelfde gedaan? Klinkt als twee aparte personen 1 die ze buiten wil houden en een die ze binnen wil houden.

Denk niet dat het dat meisje is though. Dan zou ze nog luguberder zijn dan het zoontje van Rick.

[..]

Wordt ook aan de binnenkant uitgevoerd.
Die lui hebben zichzelf in de fik gestoken lijkt mij. Ze wilden geen walkers worden, dus dan maar zo. Vraag me trouwens af of dat helpt.
pi_132387579
quote:
99s.gif Op maandag 21 oktober 2013 11:20 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Die lui hebben zichzelf in de fik gestoken lijkt mij. Ze wilden geen walkers worden, dus dan maar zo. Vraag me trouwens af of dat helpt.
Nah dat betwijfel ik. Er waren sleepsporen uit beide cellen. Lijkt me sterk dat ze zichzelf eerst hebben neer geknuppeld en toen gelopen.

Overigens, Michonne had vroeger een kind (en dood in de apocalypse)?
pi_132388231
Vond die scène met die vader en die twee meisjes wel een beetje jammer :')
Vader ligt op sterven en zegt zijn laatste woorden tegen zijn dochters. Als hij eenmaal dood is geeft Carol één van die meisjes de kans om hun eigen vader door het hoofd te steken met een mes....
wtf.....
Daarna doet ze het zelf maar in het bijzijn van die kinderen...

Vond het echt totaal niet bij haar zorgzame personage passen.
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_132388589
Hershel's been is zo te zien ook weer aangegroeid :o
pi_132388735
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 12:04 schreef Syntos het volgende:
Hershel's been is zo te zien ook weer aangegroeid :o

Ze hebben dus blijkbaar zo'n been gevonden ergens... Bij zijn enkel kan je zien dat het om een prothese gaat.
Verder natuurlijk wel slim, scheelt ze weer VFX-knaken.
Desondanks hadden ze hem wel een beetje mank kunnen laten lopen, hij loopt nu als een kievit.

[ Bericht 2% gewijzigd door Wootism op 21-10-2013 12:16:03 ]
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_132388774
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 12:09 schreef Wootism het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ze hebben dus blijkbaar zo'n been gevonden ergens... Bij zijn enkel kan je zien dat het om een prothese gaat.
Verder natuurlijk wel slim, scheelt ze weer VFX-knaken.
VFX?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_132388796
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 12:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

VFX?
Dat ze met de computer digitaal zijn missende been verwijderen.
pi_132389439
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 11:52 schreef Wootism het volgende:
Vond die scène met die vader en die twee meisjes wel een beetje jammer :')
Vader ligt op sterven en zegt zijn laatste woorden tegen zijn dochters. Als hij eenmaal dood is geeft Carol één van die meisjes de kans om hun eigen vader door het hoofd te steken met een mes....
wtf.....
Daarna doet ze het zelf maar in het bijzijn van die kinderen...

Vond het echt totaal niet bij haar zorgzame personage passen.
Carol heeft het licht gezien, je moet van je af kunnen bijten.
  maandag 21 oktober 2013 @ 13:06:16 #114
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_132390258
quote:

[..]

[..]

Zijn jullie serieus?

Trouwens, in een oude aflevering (weet seizoen niet meer) schoten twee van onze helden in een cafe twee andere overlevenden dood, die uit een ander kamp met overlevenden kwamen. Is er ooit uitgekomen of dat de groep van de Governor was of moet er ergens nog zo'n kamp zijn waar men rekening mee moet houden?
Hoe moeten ze dat doen dan? Ze waren van binnenuit gevoerd. Of hebben ze NOG een ingang gevonden? :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_132391990
Ik heb zo'n voor gevoel dat het Bob is, die neger die vorige ep meeging naar die supermarkt. Geen idee waarom ik dat denk.

Al zou dat ene meisje ook wel kunnen.
pi_132393163
godver was weer een goede aflevering hoor, lekker spannend, veel actie _O_
Verder weet ik vrijwel zeker dat dat achterlijke meisje die ratten voert, was vorige aflevering immers nog aan het zeiken dat het nog steeds mensen zijn, allemaal namen geven enzo
pi_132393418
Vraagje. Ik snap niet helemaal hoe iedereen die gebeten wordt een zombie wordt. Ze zijn toch allemaal al infected? Dus als je een non-lethal bite hebt opgelopen, krijg je toch niets meer binnen wat je niet al hebt?

Ik bedacht het me eens toen ik die scene keek waarin die gast in z'n nek was gebeten.
pi_132393460
quote:
6s.gif Op maandag 21 oktober 2013 14:27 schreef kirsten. het volgende:
Vraagje. Ik snap niet helemaal hoe iedereen die gebeten wordt een zombie wordt. Ze zijn toch allemaal al infected? Dus als je een non-lethal bite hebt opgelopen, krijg je toch niets meer binnen wat je niet al hebt?

Ik bedacht het me eens toen ik die scene keek waarin die gast in z'n nek was gebeten.
volgens mij is het zo dat iedereen een zombie wordt na zijn dood, maar dat je door de beet een zware infectie oid oploopt die het heel snel afmaakt zeg maar
pi_132397397
Maggie chillt hem in die uitkijktoren met alleen een pistol? Daarna naar beneden rennen terwijl ze van boven kan schieten.

Denk dat die brede neger aka T-Dog #2 doodgaat en die dunne 'nerd' zijn plek overneemt.
  maandag 21 oktober 2013 @ 16:35:35 #120
188728 Lyzio
why do we fall
pi_132398365
Rick is back :7 Werd ook tijd, want ik zie niet zo snel een nieuwe leider op staan. Daryl misschien ja, maar die bedankt daarvoor. Is altijd meer een loner geweest. Benieuwd hoe lang ze het nog volhouden in die prison voordat de karavaan verder trekt naar regions unknown. Zin in!
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_132398378
Wel een prima aflevering op zich, beetje traag maar toch.

Ben benieuwd wie die vent op het begin is die de walkers van binnen uit voert en Karen vermoord.

Misschien is die Bob wel een spion van The Governor??
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  maandag 21 oktober 2013 @ 16:39:31 #122
188728 Lyzio
why do we fall
pi_132398495
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 16:35 schreef Discombobulate het volgende:
Wel een prima aflevering op zich, beetje traag maar toch.

Ben benieuwd wie die vent op het begin is die de walkers van binnen uit voert en Karen vermoord.

Misschien is die Bob wel een spion van The Governor??
Ik denk dat The Governor totaal geen rol meer heeft. Die is gevlogen en zien we niet meer terug. Geen idee waarom ik dat denk, just feelings. En ik ga met een andere FOK!ker mee wat betreft dat zombies voeren; dat is dat kleine meisje wiens vader overleden is. Ben haar naam even kwijt.
- james 'jimmy' dean
pi_132398622
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 16:39 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Ik denk dat The Governor totaal geen rol meer heeft. Die is gevlogen en zien we niet meer terug. Geen idee waarom ik dat denk, just feelings. En ik ga met een andere FOK!ker mee wat betreft dat zombies voeren; dat is dat kleine meisje wiens vader overleden is. Ben haar naam even kwijt.
die Lizzie denk ik. Ook het meest logisch omdat zij dacht dat het nog mensen waren eigenlijk en ze ze ook namen gaf
  maandag 21 oktober 2013 @ 16:45:20 #124
188728 Lyzio
why do we fall
pi_132398714
Ik zie Carol trouwens niet meer lang leven. Heb altijd wel een zwak voor haar gehad, ook gedurende seizoen 2. Niemand was een fan van haar, maar ik kon dat mens wel begrijpen. Alles kwijt, altijd onrust.. geen wonder dat ze zo 'irritant' was. Nu is ze sterker geworden, maar nog altijd bang voor mannen. Ik zou niet eens durven zeggen wat met Daryl gebeurd als Carol daadwerkelijk het loodje legt in dit seizoen.
- james 'jimmy' dean
  maandag 21 oktober 2013 @ 16:59:28 #125
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_132399215
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 16:35 schreef Lyzio het volgende:
Rick is back :7 Werd ook tijd, want ik zie niet zo snel een nieuwe leider op staan. Daryl misschien ja, maar die bedankt daarvoor. Is altijd meer een loner geweest. Benieuwd hoe lang ze het nog volhouden in die prison voordat de karavaan verder trekt naar regions unknown. Zin in!
boerderij

quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 16:45 schreef Lyzio het volgende:
Ik zie Carol trouwens niet meer lang leven. Heb altijd wel een zwak voor haar gehad, ook gedurende seizoen 2. Niemand was een fan van haar, maar ik kon dat mens wel begrijpen. Alles kwijt, altijd onrust.. geen wonder dat ze zo 'irritant' was. Nu is ze sterker geworden, maar nog altijd bang voor mannen. Ik zou niet eens durven zeggen wat met Daryl gebeurd als Carol daadwerkelijk het loodje legt in dit seizoen.
Carol is ook een van mijn favo's. Zorgt coor wat realiteit en toont wat er nog meer gebeurt behalve zombies killen en eten zoeken.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_132399242
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 16:59 schreef stinkie het volgende:

[..]

boerderij

[..]

Carol is ook een van mijn favo's. Zorgt coor wat realiteit en toont wat er nog meer gebeurt behalve zombies killen en eten zoeken.
daar komen ze net vandaan
  maandag 21 oktober 2013 @ 17:05:48 #127
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_132399411
Godverdomme onschuldige biggen opofferen. :(

Ik weet niet hoe ze precies de wacht houden en waarom Glenn en Maggie in die toren lagen in deze aflevering maar als er iemand met een rat en een zaklamp bij het hek kan staan moeten ze misschien iets minder krikken en meer om zich heen kijken. :D
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  maandag 21 oktober 2013 @ 17:07:10 #128
188728 Lyzio
why do we fall
pi_132399461
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 17:05 schreef Catkiller het volgende:
Godverdomme onschuldige biggen opofferen. :(

Ik weet niet hoe ze precies de wacht houden en waarom Glenn en Maggie in die toren lagen in deze aflevering maar als er iemand met een rat en een zaklamp bij het hek kan staan moeten ze misschien iets minder krikken en meer om zich heen kijken. :D
Volgens mij is die toren niet helemaal open. Dus als je op de grond ligt zie je dat niet.
- james 'jimmy' dean
  maandag 21 oktober 2013 @ 17:07:43 #129
188728 Lyzio
why do we fall
pi_132399483
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 16:59 schreef stinkie het volgende:
boerderij

Do explain?
- james 'jimmy' dean
  maandag 21 oktober 2013 @ 17:09:46 #130
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_132399568
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 17:07 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Do explain?
gehoord, gelezen gezien. Volgens mij zelfs in de preview/interview oid
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  maandag 21 oktober 2013 @ 17:09:49 #131
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_132399571
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 17:07 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Volgens mij is die toren niet helemaal open. Dus als je op de grond ligt zie je dat niet.
Wel redelijk open, dat kon je in deze aflevering ook zien toen ze dat stuk lieten zien. Ze zitten ook direct naast die groep walkers en er zit dus wel een verschil in hoogte in maar ze zitten dan ook bij de poort en de persoon die dit deed heeft een flink stuk moeten wandelen om er te komen.

Ach ja, niet alles hoeft verklaarbaar te zijn. :P
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_132400469
Top aflevering _O_
  † In Memoriam † maandag 21 oktober 2013 @ 17:50:07 #133
88815 The_Emotion
98.3
pi_132401032
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 16:39 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Ik denk dat die Governor over een paar afleveringen wel weer terug komt, hij heeft nog wat appeltjes te schillen met Rik en kornuiten. En Michonne wilt hem nog opsporen, dat gaat vast nog een staartje krijgen.

Het zou Lizzie kunnen zijn die de zombies aan het voeren is, maar ik vertrouw die Bob ook voor geen meter. In de vorige aflevering stond hij al moeilijk te kijken, voordat ze die winkel binnen liepen.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_132401630
Waarom, als ze iedere keer last van al die dingen hebben, zijn ze in godsnaam nog niet bezig met een stevige muur. Wat moet je verder heel de dag doen. Dat volk kan zich beter nuttig maken.
pi_132402343
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 18:09 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Waarom, als ze iedere keer last van al die dingen hebben, zijn ze in godsnaam nog niet bezig met een stevige muur. Wat moet je verder heel de dag doen. Dat volk kan zich beter nuttig maken.
Mwa, dan moet je met zn allen een bouwbedrijf opzoeken, waarschijnlijk vol met walkers, in een loods vol met bakstenen al die dingen met een kraan op een vrachtwagen gooien, vervolgens die kraan en vrachtwagen naar de gevangenis brengen.

Ten eerste lijkt dit me veelste gevaarlijk ivm alle walkers around.
Ten tweede weet je zelf ook wel dat dit niks wordt om in een serie uit te beelden.
:)
pi_132402917
Muur bouwen kan ook van boomstammen o.i.d.
Dat moet ze wel lukken. Of anders om het hele kamp van die scherpe stokken.

100% dat ze die gevangenis gaan verlaten dit seizoen. Ben benieuwd of ze daarna weer de strip-verhaallijn opzoeken...
  maandag 21 oktober 2013 @ 19:31:33 #138
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_132404544
Godver, goede aflevering _O_

Benieuwd wat er met die 2 op het einde gebeurd is. Die ratten lijken me overduidelijk Lizzy.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_132408685
Ik vind het een uitermate zwakke seizoensstart. Zit nauwelijks verhaal in, dat continu doden van zombies heb ik nu wel gezien, een beetje afwisseling zou welkom zijn.
pi_132408817
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 19:31 schreef GotenSSJ het volgende:
Die ratten lijken me overduidelijk Lizzy.
Overduidelijk, ik weet het niet. Stond die walker die een rat werd gevoerd voorover gebogen? Want het is een klein meisje, en als die walker die rat rechtop naar binnen stond te werken, dan zou zij op een ladder moeten hebben gestaan. Of armen hebben als Inspector Gadget.

Ik heb geen idee wie het zou kunnen zijn, maar ik gok voor nu toch nog op 1 van de volwassenen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_132408824
Lekkere aflevering wel. Denk dat ze over een paar afleveringen de gevangenis gaan verlaten. Het loopt allemaal weer mis daar.
pi_132408980
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 21 oktober 2013 @ 21:34:42 #144
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_132410861
Ik begrijp niet waarom iedereen (binnen de serie zelf) zo dweept met Rick als de stoere leider die de boel zou redden, aangezien de meeste mensen niet erg lang overleven als hij in de buurt is. Andere kliekjes, die perfect in staat zijn zichzelf te redden, beginnen massaal te sneuvelen van zodra ze zich bij de wijze sheriff aansluiten. Lijkt me een even goede leider als Jack uit Lost, die hielp ook iedereen om zeep met zijn slimme keuzes :').

Verder wat rare evoluties: uber-badass Michonne die als een amateur staat te sukkelen tegen 2 fucking walkers en jankwijf Carol die plots Ripley uit Alien is.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_132411243
quote:
10s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:34 schreef SaintOfKillers het volgende:

Verder wat rare evoluties: uber-badass Michonne die als een amateur staat te sukkelen tegen 2 fucking walkers
Misschien had ze d'r dag niet.

quote:
en jankwijf Carol die plots Ripley uit Alien is.
Misschien had zij haar dag eindelijk eens wel.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_132411745
quote:
10s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik begrijp niet waarom iedereen (binnen de serie zelf) zo dweept met Rick als de stoere leider die de boel zou redden, aangezien de meeste mensen niet erg lang overleven als hij in de buurt is. Andere kliekjes, die perfect in staat zijn zichzelf te redden, beginnen massaal te sneuvelen van zodra ze zich bij de wijze sheriff aansluiten. Lijkt me een even goede leider als Jack uit Lost, die hielp ook iedereen om zeep met zijn slimme keuzes :').
Rick doet me aan het begin van TWD al denken aan Jack uit Lost.
Een kneus die altijd beslissingen maakt op basis van emoties :')
  † In Memoriam † maandag 21 oktober 2013 @ 21:55:37 #147
88815 The_Emotion
98.3
pi_132412057
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:50 schreef Skwish het volgende:

[..]

Rick doet me aan het begin van TWD al denken aan Jack uit Lost.
Een kneus die altijd beslissingen maakt op basis van emoties :')
Lost heb ik nooit gezien, dus ik ken die hele Jack niet.

Maar ik vind die Rick ook maar een kneus die eigenlijk niet weet wat hij nou echt wilt.
Shane had een veel betere leider van de groep geweest kunnen zijn, knopen doorhakken met de botte bijl om te overleven.

Carol vind ik trouwens wel gegroeid sinds S3, ze liep eerst alleen maar in de weg, maar is nu een geharde vrouw
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_132412174
Erg mooie aflevering. Verbaasde me trouwens nog over de hoeveelheid actie. Het was zo'n beetje de hele episode spanning, terwijl dit normaal niet echt het geval is in TWD. :P

En ik ben erg benieuwd naar wie nou precies met die mensen heeft verbrandt. Lijkt me onwaarschijnlijk dat ze het zelf gedaan zouden hebben.
pi_132413339
Ik volg de serie nu op fox loop wat achter, dus om 22:00 voor de tv en wat zend fox uit F...... Voetbal. Gelukkig keek ik om 22:00 want ik neem het altijd op i.v.m. Avonddiensten.

Zo even op fox gekeken en the walking dead gaat verder op dinsdag, vandaag wordt als het goed is de eerste aflevering van seizoen 4 uitgezonden.

[ Bericht 25% gewijzigd door Bintzak op 21-10-2013 22:38:19 ]
pi_132413438
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 19% gewijzigd door SaintOfKillers op 21-10-2013 22:33:28 ]
pi_132413658
Michonne die niet haar zwaard pakt en dan wordt aangevallen door twee walkers. :')

SPOILER

[ Bericht 17% gewijzigd door SaintOfKillers op 21-10-2013 22:33:36 ]
pi_132413729
Kunnen reacties over de sneak peak in spoilers?
  maandag 21 oktober 2013 @ 22:28:21 #153
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_132414144
quote:
7s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:00 schreef OMG het volgende:

[..]

Overduidelijk, ik weet het niet. Stond die walker die een rat werd gevoerd voorover gebogen? Want het is een klein meisje, en als die walker die rat rechtop naar binnen stond te werken, dan zou zij op een ladder moeten hebben gestaan. Of armen hebben als Inspector Gadget.

Ik heb geen idee wie het zou kunnen zijn, maar ik gok voor nu toch nog op 1 van de volwassenen.
Heb je een punt. Maar het lijkt redelijk duidelijk door dat gedoe met die Nick. Kan ook ons op het verkeerde been proberen te zetten zijn natuurlijk :+
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:57 schreef maurisioo het volgende:
Erg mooie aflevering. Verbaasde me trouwens nog over de hoeveelheid actie. Het was zo'n beetje de hele episode spanning, terwijl dit normaal niet echt het geval is in TWD. :P

En ik ben erg benieuwd naar wie nou precies met die mensen heeft verbrandt. Lijkt me onwaarschijnlijk dat ze het zelf gedaan zouden hebben.
Aan dat bloed spoor te zien heeft iemand ze afgegeslacht en naar buiten gesleept inderdaad. Army Medic zou me niet verbazen, die heeft ze wellicht niet op een rijtje zonder alcohol en neemt het zekere voor het onzekere?
  maandag 21 oktober 2013 @ 22:28:40 #154
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_132414161
quote:
8s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:20 schreef maurisioo het volgende:
Kunnen reacties over de sneak peak in spoilers?
Inderdaad. Wat de fuck :')
  maandag 21 oktober 2013 @ 22:39:15 #155
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_132414826
Ze zijn sowieso nooit erg consistent met zombies, ook niet films. Dan loopt zo'n personage ergens rond terwijl er duidelijk niemand in de buurt is, kijkt die even 2 seconden weg, draait zich daarna terug en plots staat er eentje vlak naast hem. De zogeheten teleporting zombie.

Ze komen ook altijd op geluid af, dan is er duidelijk ergens een gevecht aan de gang, maar blijft er toch ook altijd een zombie ergens achter een hoek "in hinderlaag" staan.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_132414883
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:28 schreef GotenSSJ het volgende:

Kan ook ons op het verkeerde been proberen te zetten zijn natuurlijk :+

Dan was het Hershel. :').
  maandag 21 oktober 2013 @ 22:41:29 #157
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_132414984
quote:
7s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:40 schreef OMG het volgende:

[..]

Dan was het Hershel. :').
:')
pi_132415202
quote:
99s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ze zijn sowieso nooit erg consistent met zombies, ook niet films. Dan loopt zo'n personage ergens rond terwijl er duidelijk niemand in de buurt is, kijkt die even 2 seconden weg, draait zich daarna terug en plots staat er eentje vlak naast hem. De zogeheten teleporting zombie.

Ze komen ook altijd op geluid af, dan is er duidelijk ergens een gevecht aan de gang, maar blijft er toch ook altijd een zombie ergens achter een hoek "in hinderlaag" staan.
En ze houden ervan om mensen te laten schrikken. Eentje hield zich vandaag ook stil en toen opeens BOE! Zo opeens vanachter het gordijn/laken vandaan! Vorig seizoen ook toen Andrea de bossen indook en toen bleek er zomaar eentje achter de boom te staan! Die dekselse walkers ook. :D
  maandag 21 oktober 2013 @ 22:46:54 #159
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_132415801
redelijke aflevering, aflevering 3 gaat heel vet worden lijkt het.
Tevens zat ik nog te denken aan die Michonne, heeft die misschien ooit een miskraam gehad o.i.d?
pi_132415853
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:16 schreef frumslegnulk het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_132417815
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:03 schreef Skwish het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_132417856
Holy shit...volgende aflevering gaat epic worden dus!
  maandag 21 oktober 2013 @ 23:57:05 #165
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_132418639
quote:
SPOILER
pi_132418653
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:58 schreef Tranquilize het volgende:
Tevens zat ik nog te denken aan die Michonne, heeft die misschien ooit een miskraam gehad o.i.d?
Duidelijk dat ze ooit een kind heeft gehad en dat het niet overleefd heeft.
pi_132418753
Toffe aflevering! De eerste paar minuten, brrr..
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 00:01:58 #168
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_132418844
Btw, einde van ep2, is dezelfde jerrycan als die rick eerder gebruikte lijkt t wel.
Dus of rick heeft ze in de fik gestoken, of het moet lijken alsof oid.

Oh en btw, goed kijken voordat michonne die 2 walkers aanvalt, ze wil naar haar zwaard grijpen :P
pi_132418867
Toffe episode, alleen wel duidelijk in beeld gebracht met die wormen in de grond, dat zal dan wel de infectiebron zijn.
pi_132418977
De presentator van Talking Dead kwam er mee; Hershel was een dierenarts maar Rick heeft hem nooit naar de varkens laten kijken. Zelfs niet naar het dode varken.
pi_132419087
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 00:05 schreef Michie_ het volgende:
De presentator van Talking Dead kwam er mee; Hershel was een dierenarts maar Rick heeft hem nooit naar de varkens laten kijken. Zelfs niet naar het dode varken.
Dat beest (en de geïnfecteerde mensen) was toch binnen 1-2 dagen dood?
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 00:13:54 #172
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_132419370
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 00:02 schreef Gutz het volgende:
Toffe episode, alleen wel duidelijk in beeld gebracht met die wormen in de grond, dat zal dan wel de infectiebron zijn.
Vorige episode was het nog het water wat zoveel in beeld kwam. :P
pi_132419447
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef Bintzak het volgende:
Ik volg de serie nu op fox loop wat achter, dus om 22:00 voor de tv en wat zend fox uit F...... Voetbal. Gelukkig keek ik om 22:00 want ik neem het altijd op i.v.m. Avonddiensten.

Zo even op fox gekeken en the walking dead gaat verder op dinsdag, vandaag wordt als het goed is de eerste aflevering van seizoen 4 uitgezonden.

Nieuwe afleveringen zijn op MAANDAG

Oude, seizoen 2 dus, op DINSDAG.
pi_132419526
Dat met die overload at hek is wel beetje duf. Als je ziet hoeveel walkers ze kunnen uitschakelen in korte tijd. Als je in diensten ff wat mensen er op zet om elke walker meteen door zn kop te prikken dan kan het nooit zover komen, tenzij er elke dag 10.000+ op dat hek afkomen.

Rest gebeurtenissen is wel oké
pi_132419661
Ja maakt ze halen ze ook niet weg. Alleen, er ligt nergens een stapeltje zombies???

En sinds wanneer eten zombies dieren?
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 00:29:51 #176
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_132419887
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 00:21 schreef JohnB52 het volgende:
Ja maakt ze halen ze ook niet weg. Alleen, er ligt nergens een stapeltje zombies???

En sinds wanneer eten zombies dieren?
Paarden & herten in de eerste afleveringen al.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 00:36:43 #177
13148 Shogo
Psycho...
pi_132420060
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 00:29 schreef lipjes het volgende:

[..]

Paarden & herten in de eerste afleveringen al.
En ergens in het begin van S2 of S3 werdt er ook een dode zwerfhond opgepeuzeld. Was een korte scene geloof ik.

Ik vertrouw die Bob (nieuwe gast die van the wire) voor geen meter. Ik gok dat hij die ratten aan walkers voert en de andere rare dingen doet.
  Redactie Frontpage dinsdag 22 oktober 2013 @ 00:39:47 #178
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_132420131
Er gebeurt geen ene fuck meer, spanning is totaal weg. Straks kokt the gouverner weer terug en rick zal echt niet doodgaan dus dan weer loze fillers
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 00:42:40 #179
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_132420181
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 00:39 schreef SunChaser het volgende:
Er gebeurt geen ene fuck meer, spanning is totaal weg. Straks kokt the gouverner weer terug en rick zal echt niet doodgaan dus dan weer loze fillers
Mwa, ik zat deze aflevering aardig gespannen te kijken, vooral het begin.
pi_132420220
Heb trouwens wel dat als ik de aflevering op tv zie dat ik hem meteen al stukken beter vind op een of andere manier. Ik denk dankzij de betere geluid- en beeldkwaliteit. :P
  Redactie Frontpage dinsdag 22 oktober 2013 @ 00:46:15 #181
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_132420252
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 00:44 schreef Discombobulate het volgende:
Heb trouwens wel dat als ik de aflevering op tv zie dat ik hem meteen al stukken beter vind op een of andere manier. Ik denk dankzij de betere geluid- en beeldkwaliteit. :P
Dan download je de verkeerde versies, je kan gewoon 1080 files vinden. Trouwens is de indertiteling van Fox zo slecht
pi_132420374
Ik moet hier ofc hebben gepost, Ik vind zelf aflevering 2 best wel...tegenvallen -O-

De hoeveelheid animal abuse in de aflevering :')
pi_132420385
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 00:46 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Dan download je de verkeerde versies, je kan gewoon 1080 files vinden. Trouwens is de indertiteling van Fox zo slecht
Ik pak altijd de download van top 100 high-res op pirat.. Naja je weet wel :P mag dat hier ook niet noemen trouwens.

Ondertiteling van Fox valt wel mee opzich, niet dermate storend ofzo, maar het kan wel beter.
pi_132420629
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 00:46 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Dolers....
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 02:04:39 #185
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_132421564
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 00:02 schreef Gutz het volgende:
Don't rule out the water 8-)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_132421635
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 02:04 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Don't rule out the water 8-)
Water, opgepompt uit de grond. Wormen, leven in de grond. Varkens, spelen in de grond. Groentes, groeien in de grond. Zombies, rotten op of in de grond.

Ik zie een verband :7
pi_132421672
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 00:51 schreef Dixon het volgende:
Ik moet hier ofc hebben gepost, Ik vind zelf aflevering 2 best wel...tegenvallen -O-

De hoeveelheid animal abuse in de aflevering :')
Toen die varkens deden huilen.
pi_132421677
Wanneer killen ze weer een main character.
pi_132422353
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:58 schreef Tranquilize het volgende:
Dat is nog maar afwachten. De preview van vorige week zag er ook best tof uit, maar ik vond eigenlijk alleen het begin van de aflevering tof.

Het vatte TWD wel goed samen: eerst een erg spannende scene en daarna Glenn die lame gaat doen met een polaroid-camera :').
Amen.
pi_132422562
Ik vond het wel weer een vermakelijke aflevering. Het is sowieso een ideale serie om eens even lekker te relaxen zo net na het weekend, niet echt een serie waar je mond van verbazing van open valt omdat het zo geniaal in elkaar zit. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 08:16:23 #191
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_132422814
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 00:44 schreef Discombobulate het volgende:
Heb net het tegenovergestelde; TV kan niet op tegen goede download!
opgezegd@fok.nl
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 08:17:33 #192
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_132422827
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:59 schreef Tranquilize het volgende:

[..]

SPOILER
Er zijn 7 miljard walkers denk ik ... dus die komen nog wel even.
opgezegd@fok.nl
pi_132422853
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 07:37 schreef Monolith het volgende:
Ik vond het wel weer een vermakelijke aflevering. Het is sowieso een ideale serie om eens even lekker te relaxen zo net na het weekend, niet echt een serie waar je mond van verbazing van open valt omdat het zo geniaal in elkaar zit. :P
Ik vind de spannende scenes ook best goed in elkaar zitten, vond de opening bijvoorbeeld vrij sterk deze aflevering. Het schort alleen aan interessante personages.
Amen.
pi_132422859
Maar die wonen niet allemaal op dat contingent
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 08:24:12 #195
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_132422879
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 08:22 schreef JohnB52 het volgende:
Maar die wonen niet allemaal op dat contingent
Maar dan nog miljoenen in Noord Amerika.
opgezegd@fok.nl
pi_132423613
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 02:15 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Toen die varkens deden huilen.
Rick keek moeilijker toen die zijn varkentjes moest opofferen dan toen die een random dude in kop hakte vorig seizoen. Had ie helemaal mooi zo zijn boerderij op gang moest ie het weer affikken. Sneu hoor. ;(
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  Redactie Frontpage dinsdag 22 oktober 2013 @ 09:47:57 #197
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_132424156
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 00:52 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ik pak altijd de download van top 100 high-res op pirat.. Naja je weet wel :P mag dat hier ook niet noemen trouwens.

Ondertiteling van Fox valt wel mee opzich, niet dermate storend ofzo, maar het kan wel beter.
Subs van bierdopje, dan de nzb
pi_132424323
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 09:47 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Subs van bierdopje, dan de nzb
Pak dan gewoon de subs van Elderman ofzo, gewoon in het Engels, die Nederlandse bullshit slaat vaak nergens op. Geen wonder dat jij alle series slecht vindt ;)
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_132424370
komt er hierna nog een nieuw seizoen? vindt het een beetje te veel van hetzelfde worden. zombies, mensen gaan dood, zombies, nieuwe mensen komen erbij, zombies. er gebeurt verder weinig. hoe zal het eindigen?
pi_132424396
die biggen opofferen was echt misselijkmakend :r :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')