We hebben het wel over Daryl,, de Boondock Saint die het meeste respect verdient gedurende serie met zijn kruisboog.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:32 schreef slashdotter3 het volgende:
- WTF moet Daryl nou nog steeds met die kruisboog, het is toch OVERDUIDELIJK dat een pistool 10x zo handig is?
Volgens mij komt ie maandag om 0:10 (dus eigenlijk dinsdag), maar ik kan me vergissen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:38 schreef Ambicioso het volgende:
Komt ep 2 vanavond trouwens om 0:10 op Fox?
Scherp! Dit kan wel eens de reden zijn waarom hij met een kruisboog loopt ipv constant met een pistool.quote:Op zondag 20 oktober 2013 03:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
We hebben het wel over Daryl,, de Boondock Saint die het meeste respect verdient gedurende serie met zijn kruisboog.
Is er al verteld dat een kruisboog minder geluid maakt en dat je pijlen op kan rapen?
Oke,, Jammer.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:39 schreef Froob het volgende:
[..]
Volgens mij komt ie maandag om 0:10 (dus eigenlijk dinsdag), maar ik kan me vergissen.
Hehe ja. Ik zag alleen de datum 20 oktober, maar wist niet of dat ook voor Nederland gelde.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:49 schreef Froob het volgende:
[..]
Ik heb het opgezocht: maandag om 23:15. Pssst, downloaden.
Nieuwe infectie of gemuteerd virus oid? T lijkt me in ieder geval niet iets wat je in je kamp wilt hebbenquote:
Nou inderdaad, zo'n kruisboog mag wat stiller wezen en je kan de pijlen oprapen, maar het is zo onhandig om zo'n ding steeds mee te slepen!quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:12 schreef Tranquilize het volgende:
Ik hoop wel dat in deze aflevering wordt uitgelegd waarom Daryl een kruisboog gebruikt in plaats van een pistool.
Daar zit geen logica achter, het is gewoon bad ass.quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nou inderdaad, zo'n kruisboog mag wat stiller wezen en je kan de pijlen oprapen, maar het is zo onhandig om zo'n ding steeds mee te slepen!
3quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:00 schreef Norrage het volgende:
waaronder 2 nieuwe personages die meteen weer dood gaan
Nee joh, dat kleine meisje met haar vriendje Nick. Daar werd heel erg de focus opgelegd.quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:47 schreef Loserkid het volgende:
Ben benieuwd wie de ratten voert aan de walkers, ik denk dat jonger negertje uit the wire :p
quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:47 schreef Loserkid het volgende:
Ben benieuwd wie de ratten voert aan de walkers, ik denk dat jonger negertje uit the wire :p
Zijn jullie serieus?quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee joh, dat kleine meisje met haar vriendje Nick. Daar werd heel erg de focus opgelegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |