Nou inderdaad, zo'n kruisboog mag wat stiller wezen en je kan de pijlen oprapen, maar het is zo onhandig om zo'n ding steeds mee te slepen!quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:12 schreef Tranquilize het volgende:
Ik hoop wel dat in deze aflevering wordt uitgelegd waarom Daryl een kruisboog gebruikt in plaats van een pistool.
Daar zit geen logica achter, het is gewoon bad ass.quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nou inderdaad, zo'n kruisboog mag wat stiller wezen en je kan de pijlen oprapen, maar het is zo onhandig om zo'n ding steeds mee te slepen!
3quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:00 schreef Norrage het volgende:
waaronder 2 nieuwe personages die meteen weer dood gaan
Nee joh, dat kleine meisje met haar vriendje Nick. Daar werd heel erg de focus opgelegd.quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:47 schreef Loserkid het volgende:
Ben benieuwd wie de ratten voert aan de walkers, ik denk dat jonger negertje uit the wire :p
quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:47 schreef Loserkid het volgende:
Ben benieuwd wie de ratten voert aan de walkers, ik denk dat jonger negertje uit the wire :p
Zijn jullie serieus?quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee joh, dat kleine meisje met haar vriendje Nick. Daar werd heel erg de focus opgelegd.
Doodserieus. Governor zou wel heel simpel zijn. Lijkt me dat die een grotere comeback krijgt. Die zou in dit geval gewoon de hekken kunnen doorknippen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:25 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie serieus?
Het is uiteraard de Governor en zijn twee overgebleven makkers.
Met zijn 3en maken ze momenteel wat minder kans.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Doodserieus. Governor zou wel heel simpel zijn. Lijkt me dat die een grotere comeback krijgt. Die zou in dit geval gewoon de hekken kunnen doorknippen.
Nogmaals, waarom met ratten walkers lokken als ze ook gewoon het hek aan stukken kunnen knippen?quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:40 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Met zijn 3en maken ze momenteel wat minder kans.
Ja, dat zal het zijn. "Die klootzakken hebben heel onze stad verwoest? Weet je wat, we voeren gewoon ratten aan de walkers bij hun hek, dat zal ze leren hehehehehe XD!"quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:25 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wordt ook aan de binnenkant uitgevoerd.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:05 schreef MAJESTICS het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn. "Die klootzakken hebben heel onze stad verwoest? Weet je wat, we voeren gewoon ratten aan de walkers bij hun hek, dat zal ze leren hehehehehe XD!"
Nou, dat wordt 'm wel inderdaad.
Die lui hebben zichzelf in de fik gestoken lijkt mij. Ze wilden geen walkers worden, dus dan maar zo. Vraag me trouwens af of dat helpt.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:13 schreef MrGuma het volgende:
Ik zit te twijfelen, zijn de ratten en het verbranden door dezelfde gedaan? Klinkt als twee aparte personen 1 die ze buiten wil houden en een die ze binnen wil houden.
Denk niet dat het dat meisje is though. Dan zou ze nog luguberder zijn dan het zoontje van Rick.
[..]
Wordt ook aan de binnenkant uitgevoerd.
Nah dat betwijfel ik. Er waren sleepsporen uit beide cellen. Lijkt me sterk dat ze zichzelf eerst hebben neer geknuppeld en toen gelopen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die lui hebben zichzelf in de fik gestoken lijkt mij. Ze wilden geen walkers worden, dus dan maar zo. Vraag me trouwens af of dat helpt.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:04 schreef Syntos het volgende:
Hershel's been is zo te zien ook weer aangegroeid
VFX?quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:09 schreef Wootism het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze hebben dus blijkbaar zo'n been gevonden ergens... Bij zijn enkel kan je zien dat het om een prothese gaat.
Verder natuurlijk wel slim, scheelt ze weer VFX-knaken.
Carol heeft het licht gezien, je moet van je af kunnen bijten.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:52 schreef Wootism het volgende:
Vond die scène met die vader en die twee meisjes wel een beetje jammer
Vader ligt op sterven en zegt zijn laatste woorden tegen zijn dochters. Als hij eenmaal dood is geeft Carol één van die meisjes de kans om hun eigen vader door het hoofd te steken met een mes....
wtf.....
Daarna doet ze het zelf maar in het bijzijn van die kinderen...
Vond het echt totaal niet bij haar zorgzame personage passen.
Hoe moeten ze dat doen dan? Ze waren van binnenuit gevoerd. Of hebben ze NOG een ingang gevonden?quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:25 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie serieus?
Trouwens, in een oude aflevering (weet seizoen niet meer) schoten twee van onze helden in een cafe twee andere overlevenden dood, die uit een ander kamp met overlevenden kwamen. Is er ooit uitgekomen of dat de groep van de Governor was of moet er ergens nog zo'n kamp zijn waar men rekening mee moet houden?
volgens mij is het zo dat iedereen een zombie wordt na zijn dood, maar dat je door de beet een zware infectie oid oploopt die het heel snel afmaakt zeg maarquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:27 schreef kirsten. het volgende:
Vraagje. Ik snap niet helemaal hoe iedereen die gebeten wordt een zombie wordt. Ze zijn toch allemaal al infected? Dus als je een non-lethal bite hebt opgelopen, krijg je toch niets meer binnen wat je niet al hebt?
Ik bedacht het me eens toen ik die scene keek waarin die gast in z'n nek was gebeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |