abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132399242
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 16:59 schreef stinkie het volgende:

[..]

boerderij

[..]

Carol is ook een van mijn favo's. Zorgt coor wat realiteit en toont wat er nog meer gebeurt behalve zombies killen en eten zoeken.
daar komen ze net vandaan
  maandag 21 oktober 2013 @ 17:05:48 #127
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_132399411
Godverdomme onschuldige biggen opofferen. :(

Ik weet niet hoe ze precies de wacht houden en waarom Glenn en Maggie in die toren lagen in deze aflevering maar als er iemand met een rat en een zaklamp bij het hek kan staan moeten ze misschien iets minder krikken en meer om zich heen kijken. :D
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  maandag 21 oktober 2013 @ 17:07:10 #128
188728 Lyzio
why do we fall
pi_132399461
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 17:05 schreef Catkiller het volgende:
Godverdomme onschuldige biggen opofferen. :(

Ik weet niet hoe ze precies de wacht houden en waarom Glenn en Maggie in die toren lagen in deze aflevering maar als er iemand met een rat en een zaklamp bij het hek kan staan moeten ze misschien iets minder krikken en meer om zich heen kijken. :D
Volgens mij is die toren niet helemaal open. Dus als je op de grond ligt zie je dat niet.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  maandag 21 oktober 2013 @ 17:07:43 #129
188728 Lyzio
why do we fall
pi_132399483
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 16:59 schreef stinkie het volgende:
boerderij

Do explain?
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  maandag 21 oktober 2013 @ 17:09:46 #130
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_132399568
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 17:07 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Do explain?
gehoord, gelezen gezien. Volgens mij zelfs in de preview/interview oid
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  maandag 21 oktober 2013 @ 17:09:49 #131
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_132399571
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 17:07 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Volgens mij is die toren niet helemaal open. Dus als je op de grond ligt zie je dat niet.
Wel redelijk open, dat kon je in deze aflevering ook zien toen ze dat stuk lieten zien. Ze zitten ook direct naast die groep walkers en er zit dus wel een verschil in hoogte in maar ze zitten dan ook bij de poort en de persoon die dit deed heeft een flink stuk moeten wandelen om er te komen.

Ach ja, niet alles hoeft verklaarbaar te zijn. :P
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_132400469
Top aflevering _O_
  † In Memoriam † maandag 21 oktober 2013 @ 17:50:07 #133
88815 The_Emotion
98.3
pi_132401032
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 16:39 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Ik denk dat The Governor totaal geen rol meer heeft. Die is gevlogen en zien we niet meer terug. Geen idee waarom ik dat denk, just feelings. En ik ga met een andere FOK!ker mee wat betreft dat zombies voeren; dat is dat kleine meisje wiens vader overleden is. Ben haar naam even kwijt.
Ik denk dat die Governor over een paar afleveringen wel weer terug komt, hij heeft nog wat appeltjes te schillen met Rik en kornuiten. En Michonne wilt hem nog opsporen, dat gaat vast nog een staartje krijgen.

Het zou Lizzie kunnen zijn die de zombies aan het voeren is, maar ik vertrouw die Bob ook voor geen meter. In de vorige aflevering stond hij al moeilijk te kijken, voordat ze die winkel binnen liepen.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_132401630
Waarom, als ze iedere keer last van al die dingen hebben, zijn ze in godsnaam nog niet bezig met een stevige muur. Wat moet je verder heel de dag doen. Dat volk kan zich beter nuttig maken.
pi_132402343
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 18:09 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Waarom, als ze iedere keer last van al die dingen hebben, zijn ze in godsnaam nog niet bezig met een stevige muur. Wat moet je verder heel de dag doen. Dat volk kan zich beter nuttig maken.
Mwa, dan moet je met zn allen een bouwbedrijf opzoeken, waarschijnlijk vol met walkers, in een loods vol met bakstenen al die dingen met een kraan op een vrachtwagen gooien, vervolgens die kraan en vrachtwagen naar de gevangenis brengen.

Ten eerste lijkt dit me veelste gevaarlijk ivm alle walkers around.
Ten tweede weet je zelf ook wel dat dit niks wordt om in een serie uit te beelden.
:)
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_132402917
Muur bouwen kan ook van boomstammen o.i.d.
Dat moet ze wel lukken. Of anders om het hele kamp van die scherpe stokken.

100% dat ze die gevangenis gaan verlaten dit seizoen. Ben benieuwd of ze daarna weer de strip-verhaallijn opzoeken...
  maandag 21 oktober 2013 @ 19:31:33 #138
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_132404544
Godver, goede aflevering _O_

Benieuwd wat er met die 2 op het einde gebeurd is. Die ratten lijken me overduidelijk Lizzy.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_132408685
Ik vind het een uitermate zwakke seizoensstart. Zit nauwelijks verhaal in, dat continu doden van zombies heb ik nu wel gezien, een beetje afwisseling zou welkom zijn.
pi_132408817
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 19:31 schreef GotenSSJ het volgende:
Die ratten lijken me overduidelijk Lizzy.
Overduidelijk, ik weet het niet. Stond die walker die een rat werd gevoerd voorover gebogen? Want het is een klein meisje, en als die walker die rat rechtop naar binnen stond te werken, dan zou zij op een ladder moeten hebben gestaan. Of armen hebben als Inspector Gadget.

Ik heb geen idee wie het zou kunnen zijn, maar ik gok voor nu toch nog op 1 van de volwassenen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_132408824
Lekkere aflevering wel. Denk dat ze over een paar afleveringen de gevangenis gaan verlaten. Het loopt allemaal weer mis daar.
pi_132408980
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 21 oktober 2013 @ 21:34:42 #144
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_132410861
Ik begrijp niet waarom iedereen (binnen de serie zelf) zo dweept met Rick als de stoere leider die de boel zou redden, aangezien de meeste mensen niet erg lang overleven als hij in de buurt is. Andere kliekjes, die perfect in staat zijn zichzelf te redden, beginnen massaal te sneuvelen van zodra ze zich bij de wijze sheriff aansluiten. Lijkt me een even goede leider als Jack uit Lost, die hielp ook iedereen om zeep met zijn slimme keuzes :').

Verder wat rare evoluties: uber-badass Michonne die als een amateur staat te sukkelen tegen 2 fucking walkers en jankwijf Carol die plots Ripley uit Alien is.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_132411243
quote:
10s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:34 schreef SaintOfKillers het volgende:

Verder wat rare evoluties: uber-badass Michonne die als een amateur staat te sukkelen tegen 2 fucking walkers
Misschien had ze d'r dag niet.

quote:
en jankwijf Carol die plots Ripley uit Alien is.
Misschien had zij haar dag eindelijk eens wel.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_132411745
quote:
10s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik begrijp niet waarom iedereen (binnen de serie zelf) zo dweept met Rick als de stoere leider die de boel zou redden, aangezien de meeste mensen niet erg lang overleven als hij in de buurt is. Andere kliekjes, die perfect in staat zijn zichzelf te redden, beginnen massaal te sneuvelen van zodra ze zich bij de wijze sheriff aansluiten. Lijkt me een even goede leider als Jack uit Lost, die hielp ook iedereen om zeep met zijn slimme keuzes :').
Rick doet me aan het begin van TWD al denken aan Jack uit Lost.
Een kneus die altijd beslissingen maakt op basis van emoties :')
  † In Memoriam † maandag 21 oktober 2013 @ 21:55:37 #147
88815 The_Emotion
98.3
pi_132412057
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:50 schreef Skwish het volgende:

[..]

Rick doet me aan het begin van TWD al denken aan Jack uit Lost.
Een kneus die altijd beslissingen maakt op basis van emoties :')
Lost heb ik nooit gezien, dus ik ken die hele Jack niet.

Maar ik vind die Rick ook maar een kneus die eigenlijk niet weet wat hij nou echt wilt.
Shane had een veel betere leider van de groep geweest kunnen zijn, knopen doorhakken met de botte bijl om te overleven.

Carol vind ik trouwens wel gegroeid sinds S3, ze liep eerst alleen maar in de weg, maar is nu een geharde vrouw
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_132412174
Erg mooie aflevering. Verbaasde me trouwens nog over de hoeveelheid actie. Het was zo'n beetje de hele episode spanning, terwijl dit normaal niet echt het geval is in TWD. :P

En ik ben erg benieuwd naar wie nou precies met die mensen heeft verbrandt. Lijkt me onwaarschijnlijk dat ze het zelf gedaan zouden hebben.
pi_132413339
Ik volg de serie nu op fox loop wat achter, dus om 22:00 voor de tv en wat zend fox uit F...... Voetbal. Gelukkig keek ik om 22:00 want ik neem het altijd op i.v.m. Avonddiensten.

Zo even op fox gekeken en the walking dead gaat verder op dinsdag, vandaag wordt als het goed is de eerste aflevering van seizoen 4 uitgezonden.

[ Bericht 25% gewijzigd door Bintzak op 21-10-2013 22:38:19 ]
pi_132413438
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 19% gewijzigd door SaintOfKillers op 21-10-2013 22:33:28 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')