Ik zocht in alle rust een plaatje.quote:
dat kan je ook daarna doen !!!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zocht in alle rust een plaatje.
Dat zou ik zomaar hebben kunnen proberen te kijken of dat zou kunnen lukken.quote:
Jammer.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zou ik zomaar hebben kunnen proberen te kijken of dat zou kunnen lukken.
Alleen heb ik dat niet gedaan.
Wat ben je aan het zaaien?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
FOK! ken tijdens economisch rekenen
Zo zaai dit
Afgeleide functiesquote:
quote:Een ijsblokje is bevroren water (ijs) in de vorm van een klein blokje. Het wordt gemaakt in een diepvriezer door water in een plastic vorm te laten bevriezen.
Ik tijdens Units. Ben te moequote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
FOK! ken tijdens economisch rekenen
Zo zaai dit
?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:31 schreef supersof het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/IJsblokje
[..]
Bedankt. Weer wat geleerd.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:31 schreef supersof het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/IJsblokje
[..]
En nu ben je ook nog eens afgeleidquote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
En nu ben je ook nog eens afgeleid
Foute grap is foutquote:
Een afgeleide fuctie heeft hij nu.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
En nu ben je ook nog eens afgeleid
Fuctie?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een afgeleide fuctie heeft hij nu.
Fuctie zelfs.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Okquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
oh FUNCTIE ik ben mobiel. Mijn excusses hier voor. Ik zal het niet meer doen
Spuitelfquote:
Zoals een wijs man ooit zei, ik heb een spuit en jij bent een elf.quote:
Beertjequote:
Ja hoorquote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hoor
Ik ben helemaal zacht enzo, ik ben gister naar de sauna geweest
Ess=afgeleide functiequote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben de oplossing voor je probleem?quote:
Jij bent x , oftewel de onbekendequote:
Ohquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Jij bent x , oftewel de onbekende
maar elke wiskundige is altijd op zoek naar Xquote:
Ik ben niet zo wiskundigquote:
Geen dankquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:00 schreef supersof het volgende:
Door jullie kom ik erachter dat ik nog wiskunde huiswerk heb
Thanks
You;re welcomequote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:00 schreef supersof het volgende:
Door jullie kom ik erachter dat ik nog wiskunde huiswerk heb
Thanks
Dit jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar elke wiskundige is altijd op zoek naar X
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik ben niet zo wiskundig
Maar je bent wel liev
ik ook. En mijn trein van 12uur gemistquote:
Kleine jochies zijn bazen, vaak.quote:
Ik wil sowieso eerst een jongetje.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kleine jochies zijn bazen, vaak.
kun je niet uitzoeken hequote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik wil sowieso eerst een jongetje.
Wat klinkt dat godse saaiquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik ook. En mijn trein van 12uur gemist
Geen college kunst en cultuurgeschiedenis voor mij
Doe je ding zou ik zeggenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik wil sowieso eerst een jongetje.
Is het ook.quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:32 schreef supersof het volgende:
als het een meisje is gooi ik haar uit het raam
Godverquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:32 schreef supersof het volgende:
als het een meisje is gooi ik haar uit het raam
dat hoop je dan maarquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:37 schreef supersof het volgende:
Ik moet vrijdagavond twee meisjes inwerkenwerk met zn drieën doen dat ik normaal in mn eentje doe... chilllll
wanneer ga jij eigenlijk weg daar?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:37 schreef supersof het volgende:
Ik moet vrijdagavond twee meisjes inwerkenwerk met zn drieën doen dat ik normaal in mn eentje doe... chilllll
Naja, ik ga gewoon alles goed uitleggen. Ik ben degene die daar het meeste doet in de avonden en ik ben (hopelijk) snel weg. En er moet wel iemand zijn die het dan blijft doen, anders wordt het daar een rotzooi.quote:
Geen ideequote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wanneer ga jij eigenlijk weg daar?
ach ja, als die 2 maar een beetje gezellig en gemotiveerd zijn komt het wel goedquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Naja, ik ga gewoon alles goed uitleggen. Ik ben degene die daar het meeste doet in de avonden en ik ben (hopelijk) snel weg. En er moet wel iemand zijn die het dan blijft doen, anders wordt het daar een rotzooi.
Gewoon lekker hun alles laten doen. Zij moeten et tenslotte lerenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:37 schreef supersof het volgende:
lekker bezig daarquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Geen idee
mijn teamleider zou twee weken geleden contact met me opnemen. Had ze niet gedaan. Ben ik naar de SM gegaan, die zei dat zij had gezegd dat ze dat al had gedaan, maar dat is niet zodus hij zou tegen haar zeggen dat ze contact met me moest opnemen, week later, nog steeds niks gehoord
Haha ja ik vind het ook wel fijnquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gewoon lekker hun alles laten doen. Zij moeten et tenslotte leren
Zo deed ik dat ook
Oh komt bij dat mijn teamleider vervoegd met zwangerschapsverlof is gegaan en dat ze nu niemand hebben die voor ons roosters maakt, dus weet ik niet eens of ik volgende week moet werkenquote:
wat.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh komt bij dat mijn teamleider vervoegd met zwangerschapsverlof is gegaan en dat ze nu niemand hebben die voor ons roosters maakt, dus weet ik niet eens of ik volgende week moet werken
Oh nee, die teamleider had gezegd dat de ASM het zou doen, maar die ontkende dat toen een collega dat vroegquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat.
Bij ons doet de ASM alle roosters. Dat gaat alleen niet zo goed
aww dat is zielig.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik moest ook een keer iemand inwerken, die vroeg of hij naar de WC mocht. Ik zei dat dat alleen in de pauzes mocht.
Na een half uur heb ik hem maar verlost
That's not funnyquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik moest ook een keer iemand inwerken, die vroeg of hij naar de WC mocht. Ik zei dat dat alleen in de pauzes mocht.
Na een half uur heb ik hem maar verlost
quote:
Dat doen we bij bijna iedereenquote:
Shinsplints misschien? Heb ik ook last van gehad. Even rust geven die scheenbenen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:00 schreef Crack_ het volgende:
Oh, ik heb laatste tijd (weekje oid) last van mn scheenbenen tijdens en na het hardlopen. Maar het is gewoon een blessure. Wel klein, hopelijk. Weekje oid
.
Jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:03 schreef Xeor het volgende:
[..]
Shinsplints misschien? Heb ik ook last van gehad. Even rust geven die scheenbenen.
komt wel goed, schatje.quote:
Ik zou het niet doenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja![]()
. Ja weet ik maar ik vind: 1, een week echt lang.. en 2. ik wil volgende week een hardloopwedstrijd lopen en dat is dus best kort dag nog en zo. En nu weet ik niet of dat kan maar wil zo graag. Is mn eerste en shit.
Niet geen keuze? Hoezo dubbel negatief?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:16 schreef Crack_ het volgende:
De helft van de leerlingen heeft gewoon niet géén keuze gemaakt![]()
![]()
!!
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:16 schreef Crack_ het volgende:
![]()
!!
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:17 schreef Dearest het volgende:
[..]
Niet geen keuze? Hoezo dubbel negatief?
Ja, i know. Maar toch kut hequote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:17 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik zou het niet doenhoe langer je door blijft lopen hoe erger en pijnlijker het wordt
* Xeor spreekt uit ervaring
Heldinquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:17 schreef Dearest het volgende:
[..]
Niet geen keuze? Hoezo dubbel negatief?
niet geen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:16 schreef Crack_ het volgende:
![]()
!!
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
oh laat maar, wat een boelers
Jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
oh laat maar, wat een boelers
Ik denk nu ook meteen dat ik 100 kg ga aankomen omdat ik niet kan sporten. Christusquote:
Waar is dat dan?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:26 schreef Crack_ het volgende:
En die stageplek waar ik nu dus een brief enzo naar toe moet sturen heeft ook zo'n regel dat je 8 uur per dag moet werken op kantoor maar je mag zelf weten hoe laat je begint. Fucking chill als je 's ochtends nog wat hebt of 's avonds ergens moet zijn.
gewoon 12 uur s'nachts beginnen. Lijntje pep in je neus en gaan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:26 schreef Crack_ het volgende:
En die stageplek waar ik nu dus een brief enzo naar toe moet sturen heeft ook zo'n regel dat je 8 uur per dag moet werken op kantoor maar je mag zelf weten hoe laat je begint. Fucking chill als je 's ochtends nog wat hebt of 's avonds ergens moet zijn.
Zou je dan ook bijvoorbeeld sochtends 4 uurtjes mogen en dan in de avond nog 4?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:26 schreef Crack_ het volgende:
Hm, geen idee. Zou ik dan eens moeten vragen. Eerst op gesprek mogenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:31 schreef Dearest het volgende:
[..]
Zou je dan ook bijvoorbeeld sochtends 4 uurtjes mogen en dan in de avond nog 4?
Vlakbij Utrecht, ga natuurlijk niet zeggen welk bedrijfquote:
Jij bent niet eens dikquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk nu ook meteen dat ik 100 kg ga aankomen omdat ik niet kan sporten. Christus.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:49 schreef c-u-t-e het volgende:
I'm a bitch, i'm a lover, i'm a child, i'm a mother, i'm a sinner, i'm a saint! Lalalaaaa..
quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Bij een presentatie gangnam style
Is dit december 2012 ofzo![]()
Zou bijna denken dat je op 't mbo zit manquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Bij een presentatie gangnam style
Is dit december 2012 ofzo![]()
Ik kom nog uit de tijd van de ketchup song en de jumpstylequote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij geleefd?
Ja ik ook maar zelfs ik ken dat.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kom nog uit de tijd van de ketchup song en de jumpstyle
Wat is de Harlem Shake eigenlijk? En Planking?quote:
Nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is de Harlem Shake eigenlijk? En Planking?
Jaaa, jij snapt het!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:58 schreef essnhills het volgende:
When you're hurt, when you suffer I'm an angel undercover![]()
![]()
quote:
Zo'n marketing docent die denkt dat dit nog hip isquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou bijna denken dat je op 't mbo zit man
Maar natuurlijkquote:
Ik kan het niet garanderenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zo'n marketing docent die denkt dat dit nog hip is
Beloof me dat ik nooit zo word
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:19 schreef Dearest het volgende:
ALTIJD als je muziek full blast en je hard aan t meezingen bent moet er iemand thuiskomengodverdomme
Vind je dat zo erg dan?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:19 schreef Dearest het volgende:
ALTIJD als je muziek full blast en je hard aan t meezingen bent moet er iemand thuiskomengodverdomme
Ik zing altijd lolquote:
Dan val je hem aan met een kussen o.i.d neem ik aan?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:25 schreef c-u-t-e het volgende:
Mijn kerel vind het altijd geweldig als hij thuiskomt en ik sta door de kamer te springen met de muziek aan en mn strot openIk stop dan wel altijd als ik merk dat hij thuis is, maar vaak blijft hij altijd even stiekem staan kijken hahaha..
Hoe is de telefoon?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:26 schreef gianni61 het volgende:
2 smartphone, 1 tablet en een laptop met 2 schermen voor mn neus
druk met installerenquote:
Of zonderquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:29 schreef Xeor het volgende:
[..]
Waar zijn die pics van jou in bontjas
Miniempjequote:
Jaquote:
Nee hoor, ik kijk hem even aan en stop dan.. En als ik echt vrolijk ben ga ik gewoon door waarmee ik bezig was :pquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:26 schreef Dearest het volgende:
[..]
Dan val je hem aan met een kussen o.i.d neem ik aan?
Jaquote:
Sauna is lekkerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:57 schreef Miniem het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel eens tof om mee te maken
Ach, het is alleen raar in de kleedkamer, als je je kleren uittrekt. daarna zie je het niet eeens meer johquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:59 schreef Miniem het volgende:
[..]
Als je in je eentje bent wel denk ik
Ik hoop het niet iigquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zo'n marketing docent die denkt dat dit nog hip is
Beloof me dat ik nooit zo word
Tjackaquote:
naja dan niet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben niet gewend van jou dat je mij adoreert
cachiequote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben niet gewend van jou dat je mij adoreert
Hier zijn alleen Koninginnen en prinsessenquote:
Daar neem ik ook genoegen meequote:
Ekte vent, je zit al in VBL dusquote:
Hoezo? mogen ze je niet zo?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zal vanavond heel vbl even gek maken.
Ben geband omdat ik een meisje ben ja!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar neem ik ook genoegen mee
alles goed?
[..]
Ekte vent, je zit al in VBL dus
hahaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar neem ik ook genoegen mee
alles goed?
[..]
Ekte vent, je zit al in VBL dus
Tjacka was toch homo? ;squote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben geband omdat ik een meisje ben ja!
De chimi van Tjacka
Met LR samen ja? Dat verklaart een hoop.quote:
Lekker hoorquote:
Of met JRquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met LR samen ja? Dat verklaart een hoop.
Leukquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker hoorbeetje saai dagje gehad vandaag
maar morgen wordt tof
![]()
Ga dagje meelopen bij Elephant Nature Park (moet je maar googlen)
Beesten eten geven, verzorgen enzoSuper vet
JR heeft een relatie met Stinho.quote:
Zo slecht weer in Nederland ja?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Leuk![]()
Ik ben gister naar de sauna geweest
Zeepjes laten vallen na het korfballenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
JR heeft een relatie met Stinho.
Ik heb hem al lang niet meer gesproken eigenlijkquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:37 schreef xcachet het volgende:
Hoe vaker je JR zegt hoe eerder hij hier komt posten. Onze kunstenaar.
Gister was het eigenlijk best knap weer. Alleen erg koud. Maar we hadden het afgesprokenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo slecht weer in Nederland ja?
[..]
Zeepjes laten vallen na het korfballen
Ja. Al heeft hij wel veel 'fok dingen' die hij nu zelfs in het dagelijks leven toepast.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb hem al lang niet meer gesproken eigenlijkdurft hij nog steeds naar school te gaan?
Niks voor mij.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gister was het eigenlijk best knap weer. Alleen erg koud. Maar we hadden het afgesproken
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Al heeft hij wel veel 'fok dingen' die hij nu zelfs in het dagelijks leven toepast.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks voor mij.
Behalve met badkleding dan
Mijn 30 cm zou ze alleen maar afschrikken
Haha, ik weet het niet. Laten we het JR!!!! himself vragenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
![]()
Hij stelt zich voor als zolderkamerautist en noemt zijn dates hossels?
Ik hoef niet al die bejaarden naakt naast me te hebben op een bankjequote:
Hij maakt mooie tekeningen hoor.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:37 schreef xcachet het volgende:
Hoe vaker je JR zegt hoe eerder hij hier komt posten. Onze kunstenaar.
Strootman kijkt nooit zo blij.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij maakt mooie tekeningen hoor.
En hij is groot fan van Strootman, net als ik.
Die JR-Style-93
Drizzt meen ik.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:50 schreef Fok-it het volgende:
Maar Cachet wie heeft je uit vbl gesodemieterd dan?Gay Gay Em Em?
Drizzt is best toffe gast toch? Al moet ik oppassen dat ik niet in de war ben met iemand andersquote:
Ken 'm alleen van de voetbalmanager.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Drizzt is best toffe gast toch? Al moet ik oppassen dat ik niet in de war ben met iemand anders
Naja ik ken niet zoveel vbl'ers goed, Insootje eigenlijk het bestquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ken 'm alleen van de voetbalmanager.
Het is totaal niet hygiënischquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoef niet al die bejaarden naakt naast me te hebben op een bankje
En waarom is dat raar? In een zwembad trek je toch ook je zwemkleding niet uit als je een turks stoombad binnenloopt?
Ik ben vereerd dat je mij kende.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja ik ken niet zoveel vbl'ers goed, Insootje eigenlijk het best
Ik weet dat het niet hygiënisch is inderdaadquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is totaal niet hygiënischLekker allemaal troep uit je lichaam uitzweten in je badkleding enzo
En als je in de sauna bent zie je het niet eens meer joh.. En het is niet dat ze allemaal tegen je aan gaan zitten ofzo..
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet dat het niet hygiënisch is inderdaadmaargoed op badkleding dagen ga ik er ook niet heen dus dat scheelt
Ik geloof dat wij weleens een woordenwisseling hebben gehad in een top 2000-topicquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben vereerd dat je mij kende.
Niet zo miepen, doorbellen jij.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:01 schreef Toto69 het volgende:
Kuttafel, die dingen moeten ze afschieten. Auw, mijn teen.
Waarom?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb vrij vandaag. Zou vet veel gaan doen. Kwam half 1 uit bed en lig nu nog op de bank.
Zonde man, je moet je vrije dagen juist benutten.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Omdak geen goesting heb om wat te gaan doen
Ik kan wel naar het benfica stadion gaan, er een foto van maken. Lekker zinnig. Of naar Aeroporto, vliegtuigen kijken. Tja.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zonde man, je moet je vrije dagen juist benutten.
Ga naar een tof museum in Lissabon?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kan wel naar het benfica stadion gaan, er een foto van maken. Lekker zinnig. Of naar Aeroporto, vliegtuigen kijken. Tja.
Insootjequote:
Nou doe normaal jij. GGMM was juist aardig en deed tenminste niet zo moeilijk. Het was die gast met parkiet en die ijbearquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:50 schreef Fok-it het volgende:
Maar Cachet wie heeft je uit vbl gesodemieterd dan?Gay Gay Em Em?
Ijsbeer?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou doe normaal jij. GGMM was juist aardig en deed tenminste niet zo moeilijk. Het was die gast met parkiet en die ijbear
Parkiet?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou doe normaal jij. GGMM was juist aardig en deed tenminste niet zo moeilijk. Het was die gast met parkiet en die ijbear
Ik kon net niet eens naar de wc lopenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga naar een tof museum in Lissabon?
Knut.quote:
Hoezo niet?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kon net niet eens naar de wc lopen
Naar japan?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Knut.
Die is nu op vakantie trouwens.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Knut.
Die is nu op vakantie trouwens.
Nu ben ik nieuwsgierigquote:
Geband.quote:
Wat chills gevonden?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
goed maar ben moe ben al sinds 6 uur wakker
ik 1x 3 weken paar keer weekje en heel vaak 48 uur.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:15 schreef Fok-it het volgende:
Nog nooit ban gehadEn toch niet het lievelingetje van iedereen
Soberso.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik 1x 3 weken paar keer weekje en heel vaak 48 uur.
allemaal onterecht, maar dat lijkt me duidelijk
Portugees leren.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:16 schreef Toto69 het volgende:
Ik erger me trouwens groen en geel aan veel Portugesen. Sommige zijn zo fucking domen als je geen Portugees spreekt maak je hier gewoon 0,0 contact
Trolltopics in OUD plaatsen is niet zo handig.quote:
Klein mopje, gelijk ban.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Trolltopics in OUD plaatsen is niet zo handig.
Ik heb vanmiddag ook even flink lopen tieren op een taxichauffeur die 4 keer verkeerd reed en daardoor ook nog eens meer geld vroeg, rot even heel snel opquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:16 schreef Toto69 het volgende:
Ik erger me trouwens groen en geel aan veel Portugesen. Sommige zijn zo fucking domen als je geen Portugees spreekt maak je hier gewoon 0,0 contact
Die allemaal op het werk zitten, en ik doe wel veel met mn huisgenoot maar als dat echt een van de enige is... je maakt hier geen nieuwe contacten en dat is toch best zondequote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag ook even flink lopen tieren op een taxichauffeur die 4 keer verkeerd reed en daardoor ook nog eens meer geld vroeg, rot even heel snel op![]()
Je hebt toch je collegas?
Barretjes opzoeken naast hostels enzo, daar zitten vaak reizigers waar je goed contact mee kan krijgenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die allemaal op het werk zitten, en ik doe wel veel met mn huisgenoot maar als dat echt een van de enige is... je maakt hier geen nieuwe contacten en dat is toch best zonde
dat sowiesoquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Volgende keer maar in een Engelstalig land gaan wonen.
Valt tegen. Ik hoor hier echt niemand Engels spreken of mensen die Engels kunnen. Geloof me, het gaat na een tijdje irriteren.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Barretjes opzoeken naast hostels enzo, daar zitten vaak reizigers waar je goed contact mee kan krijgen
Ja dat is bij mij wel heel anders danquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Valt tegen. Ik hoor hier echt niemand Engels spreken of mensen die Engels kunnen. Geloof me, het gaat na een tijdje irriteren.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:15 schreef Fok-it het volgende:
Nog nooit ban gehadEn toch niet het lievelingetje van iedereen
Jij niet het lievelingetje van iedereenquote:
Zelfs uitgaan is hier fucking niks man. Ben nu in meerdere nachtclubs geweest en het is echt 3x niks. San diego WIL ik heen maar dat kan absoluut niet zo maar. Belfast kan ik wel heen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is bij mij wel heel anders dan. Portugal misschien buiten het seizoen ook totaal niet toeristisch of zo?
Je kon naar San Diego of Jersey toch? Moet je dat gaan doenen mij ook aanmelden
OmgevallenFlat vindt me niet lief.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij niet het lievelingetje van iedereenDon`t make me laugh
Maar hij is ook crimineelquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
OmgevallenFlat vindt me niet lief.
Ik vind jou ook niet meer zo liefquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
OmgevallenFlat vindt me niet lief.
quote:
Gewoon beetje shinen en moves maken op Ai se tu eu pegoooooo toch?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zelfs uitgaan is hier fucking niks man. Ben nu in meerdere nachtclubs geweest en het is echt 3x niks. San diego WIL ik heen maar dat kan absoluut niet zo maar. Belfast kan ik wel heen.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon beetje shinen en moves maken op Ai se tu eu pegoooooo toch?
chimi hossel dit datquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
kan gewoonquote:
Met 3x niks bedoel ik letterlijk 3x niks. Als je niemand kent ben je echt fucked. De enige mensen die je aanspreken zijn fucking drugsverkopers die aan je gaan zitten. Ik wilde laatst vol uithalen bij zo'n klapjosti maar toen bedacht ik me dat die kneusjes vaak messen dragen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:
Tipje Xeor, als je in Chiang Mai bent moet je fiets huren, echt super tof om daar te fietsenquote:
Je bent in Amsterdam?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:27 schreef Toto69 het volgende:
De enige mensen die je aanspreken zijn fucking drugsverkopers die aan je gaan zitten
Sowieso als toerist gewoon niet doenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Met 3x niks bedoel ik letterlijk 3x niks. Als je niemand kent ben je echt fucked. De enige mensen die je aanspreken zijn fucking drugsverkopers die aan je gaan zitten. Ik wilde laatst vol uithalen bij zo'n klapjosti maar toen bedacht ik me dat die kneusjes vaak messen dragen.
Zo heb ik bijvoorbeeld een hekel aan LBquote:
Ik ga hier niet over oordelen, als ik iets fouts zeg krijg ik misschien ook wel een ban.quote:
Ik ben geen toerist.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso als toerist gewoon niet doenJe bent altijd aan de mindere kant.
Ik vind jou wel lief.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo heb ik bijvoorbeeld een hekel aan LB
Tuurlijk wel, boeit hun geen neuk dat je er een half jaar werkt. Maakt je niet meteen een local of zoquote:
Ja? Ik wilde eigenlijk een scooter/motor hurenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tipje Xeor, als je in Chiang Mai bent moet je fiets huren, echt super tof om daar te fietsen
Af en toe wel beetje zelfmoord-achtig maar oke
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |