ik 1x 3 weken paar keer weekje en heel vaak 48 uur.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:15 schreef Fok-it het volgende:
Nog nooit ban gehadEn toch niet het lievelingetje van iedereen
Soberso.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik 1x 3 weken paar keer weekje en heel vaak 48 uur.
allemaal onterecht, maar dat lijkt me duidelijk
Portugees leren.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:16 schreef Toto69 het volgende:
Ik erger me trouwens groen en geel aan veel Portugesen. Sommige zijn zo fucking domen als je geen Portugees spreekt maak je hier gewoon 0,0 contact
Trolltopics in OUD plaatsen is niet zo handig.quote:
Klein mopje, gelijk ban.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Trolltopics in OUD plaatsen is niet zo handig.
Ik heb vanmiddag ook even flink lopen tieren op een taxichauffeur die 4 keer verkeerd reed en daardoor ook nog eens meer geld vroeg, rot even heel snel opquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:16 schreef Toto69 het volgende:
Ik erger me trouwens groen en geel aan veel Portugesen. Sommige zijn zo fucking domen als je geen Portugees spreekt maak je hier gewoon 0,0 contact
Die allemaal op het werk zitten, en ik doe wel veel met mn huisgenoot maar als dat echt een van de enige is... je maakt hier geen nieuwe contacten en dat is toch best zondequote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag ook even flink lopen tieren op een taxichauffeur die 4 keer verkeerd reed en daardoor ook nog eens meer geld vroeg, rot even heel snel op![]()
Je hebt toch je collegas?
Barretjes opzoeken naast hostels enzo, daar zitten vaak reizigers waar je goed contact mee kan krijgenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die allemaal op het werk zitten, en ik doe wel veel met mn huisgenoot maar als dat echt een van de enige is... je maakt hier geen nieuwe contacten en dat is toch best zonde
dat sowiesoquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Volgende keer maar in een Engelstalig land gaan wonen.
Valt tegen. Ik hoor hier echt niemand Engels spreken of mensen die Engels kunnen. Geloof me, het gaat na een tijdje irriteren.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Barretjes opzoeken naast hostels enzo, daar zitten vaak reizigers waar je goed contact mee kan krijgen
Ja dat is bij mij wel heel anders danquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Valt tegen. Ik hoor hier echt niemand Engels spreken of mensen die Engels kunnen. Geloof me, het gaat na een tijdje irriteren.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:15 schreef Fok-it het volgende:
Nog nooit ban gehadEn toch niet het lievelingetje van iedereen
Jij niet het lievelingetje van iedereenquote:
Zelfs uitgaan is hier fucking niks man. Ben nu in meerdere nachtclubs geweest en het is echt 3x niks. San diego WIL ik heen maar dat kan absoluut niet zo maar. Belfast kan ik wel heen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is bij mij wel heel anders dan. Portugal misschien buiten het seizoen ook totaal niet toeristisch of zo?
Je kon naar San Diego of Jersey toch? Moet je dat gaan doenen mij ook aanmelden
OmgevallenFlat vindt me niet lief.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij niet het lievelingetje van iedereenDon`t make me laugh
Maar hij is ook crimineelquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
OmgevallenFlat vindt me niet lief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |