Waarom?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb vrij vandaag. Zou vet veel gaan doen. Kwam half 1 uit bed en lig nu nog op de bank.
Zonde man, je moet je vrije dagen juist benutten.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Omdak geen goesting heb om wat te gaan doen
Ik kan wel naar het benfica stadion gaan, er een foto van maken. Lekker zinnig. Of naar Aeroporto, vliegtuigen kijken. Tja.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zonde man, je moet je vrije dagen juist benutten.
Ga naar een tof museum in Lissabon?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kan wel naar het benfica stadion gaan, er een foto van maken. Lekker zinnig. Of naar Aeroporto, vliegtuigen kijken. Tja.
Insootjequote:
Nou doe normaal jij. GGMM was juist aardig en deed tenminste niet zo moeilijk. Het was die gast met parkiet en die ijbearquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:50 schreef Fok-it het volgende:
Maar Cachet wie heeft je uit vbl gesodemieterd dan?Gay Gay Em Em?
Ijsbeer?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou doe normaal jij. GGMM was juist aardig en deed tenminste niet zo moeilijk. Het was die gast met parkiet en die ijbear
Parkiet?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou doe normaal jij. GGMM was juist aardig en deed tenminste niet zo moeilijk. Het was die gast met parkiet en die ijbear
Ik kon net niet eens naar de wc lopenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga naar een tof museum in Lissabon?
Knut.quote:
Hoezo niet?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kon net niet eens naar de wc lopen
Naar japan?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Knut.
Die is nu op vakantie trouwens.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Knut.
Die is nu op vakantie trouwens.
Nu ben ik nieuwsgierigquote:
Geband.quote:
Wat chills gevonden?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
goed maar ben moe ben al sinds 6 uur wakker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |