Gister was het eigenlijk best knap weer. Alleen erg koud. Maar we hadden het afgesprokenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo slecht weer in Nederland ja?
[..]
Zeepjes laten vallen na het korfballen
Ja. Al heeft hij wel veel 'fok dingen' die hij nu zelfs in het dagelijks leven toepast.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb hem al lang niet meer gesproken eigenlijkdurft hij nog steeds naar school te gaan?
Niks voor mij.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gister was het eigenlijk best knap weer. Alleen erg koud. Maar we hadden het afgesproken
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Al heeft hij wel veel 'fok dingen' die hij nu zelfs in het dagelijks leven toepast.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks voor mij.
Behalve met badkleding dan
Mijn 30 cm zou ze alleen maar afschrikken
Haha, ik weet het niet. Laten we het JR!!!! himself vragenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
![]()
Hij stelt zich voor als zolderkamerautist en noemt zijn dates hossels?
Ik hoef niet al die bejaarden naakt naast me te hebben op een bankjequote:
Hij maakt mooie tekeningen hoor.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:37 schreef xcachet het volgende:
Hoe vaker je JR zegt hoe eerder hij hier komt posten. Onze kunstenaar.
Strootman kijkt nooit zo blij.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij maakt mooie tekeningen hoor.
En hij is groot fan van Strootman, net als ik.
Die JR-Style-93
Drizzt meen ik.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:50 schreef Fok-it het volgende:
Maar Cachet wie heeft je uit vbl gesodemieterd dan?Gay Gay Em Em?
Drizzt is best toffe gast toch? Al moet ik oppassen dat ik niet in de war ben met iemand andersquote:
Ken 'm alleen van de voetbalmanager.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Drizzt is best toffe gast toch? Al moet ik oppassen dat ik niet in de war ben met iemand anders
Naja ik ken niet zoveel vbl'ers goed, Insootje eigenlijk het bestquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ken 'm alleen van de voetbalmanager.
Het is totaal niet hygiënischquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoef niet al die bejaarden naakt naast me te hebben op een bankje
En waarom is dat raar? In een zwembad trek je toch ook je zwemkleding niet uit als je een turks stoombad binnenloopt?
Ik ben vereerd dat je mij kende.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja ik ken niet zoveel vbl'ers goed, Insootje eigenlijk het best
Ik weet dat het niet hygiënisch is inderdaadquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is totaal niet hygiënischLekker allemaal troep uit je lichaam uitzweten in je badkleding enzo
En als je in de sauna bent zie je het niet eens meer joh.. En het is niet dat ze allemaal tegen je aan gaan zitten ofzo..
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet dat het niet hygiënisch is inderdaadmaargoed op badkleding dagen ga ik er ook niet heen dus dat scheelt
Ik geloof dat wij weleens een woordenwisseling hebben gehad in een top 2000-topicquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben vereerd dat je mij kende.
Niet zo miepen, doorbellen jij.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:01 schreef Toto69 het volgende:
Kuttafel, die dingen moeten ze afschieten. Auw, mijn teen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |