niet geen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:16 schreef Crack_ het volgende:
De helft van de leerlingen heeft gewoon niet géén keuze gemaakt![]()
![]()
!!
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
oh laat maar, wat een boelers
Jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
oh laat maar, wat een boelers
Ik denk nu ook meteen dat ik 100 kg ga aankomen omdat ik niet kan sporten. Christusquote:
Waar is dat dan?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:26 schreef Crack_ het volgende:
En die stageplek waar ik nu dus een brief enzo naar toe moet sturen heeft ook zo'n regel dat je 8 uur per dag moet werken op kantoor maar je mag zelf weten hoe laat je begint. Fucking chill als je 's ochtends nog wat hebt of 's avonds ergens moet zijn.
gewoon 12 uur s'nachts beginnen. Lijntje pep in je neus en gaan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:26 schreef Crack_ het volgende:
En die stageplek waar ik nu dus een brief enzo naar toe moet sturen heeft ook zo'n regel dat je 8 uur per dag moet werken op kantoor maar je mag zelf weten hoe laat je begint. Fucking chill als je 's ochtends nog wat hebt of 's avonds ergens moet zijn.
Zou je dan ook bijvoorbeeld sochtends 4 uurtjes mogen en dan in de avond nog 4?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:26 schreef Crack_ het volgende:
Hm, geen idee. Zou ik dan eens moeten vragen. Eerst op gesprek mogenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:31 schreef Dearest het volgende:
[..]
Zou je dan ook bijvoorbeeld sochtends 4 uurtjes mogen en dan in de avond nog 4?
Vlakbij Utrecht, ga natuurlijk niet zeggen welk bedrijfquote:
Jij bent niet eens dikquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk nu ook meteen dat ik 100 kg ga aankomen omdat ik niet kan sporten. Christus.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:49 schreef c-u-t-e het volgende:
I'm a bitch, i'm a lover, i'm a child, i'm a mother, i'm a sinner, i'm a saint! Lalalaaaa..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |