Oh komt bij dat mijn teamleider vervoegd met zwangerschapsverlof is gegaan en dat ze nu niemand hebben die voor ons roosters maakt, dus weet ik niet eens of ik volgende week moet werkenquote:
wat.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh komt bij dat mijn teamleider vervoegd met zwangerschapsverlof is gegaan en dat ze nu niemand hebben die voor ons roosters maakt, dus weet ik niet eens of ik volgende week moet werken
Oh nee, die teamleider had gezegd dat de ASM het zou doen, maar die ontkende dat toen een collega dat vroegquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat.
Bij ons doet de ASM alle roosters. Dat gaat alleen niet zo goed
aww dat is zielig.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik moest ook een keer iemand inwerken, die vroeg of hij naar de WC mocht. Ik zei dat dat alleen in de pauzes mocht.
Na een half uur heb ik hem maar verlost
That's not funnyquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik moest ook een keer iemand inwerken, die vroeg of hij naar de WC mocht. Ik zei dat dat alleen in de pauzes mocht.
Na een half uur heb ik hem maar verlost
quote:
Dat doen we bij bijna iedereenquote:
Shinsplints misschien? Heb ik ook last van gehad. Even rust geven die scheenbenen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:00 schreef Crack_ het volgende:
Oh, ik heb laatste tijd (weekje oid) last van mn scheenbenen tijdens en na het hardlopen. Maar het is gewoon een blessure. Wel klein, hopelijk. Weekje oid
.
Jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:03 schreef Xeor het volgende:
[..]
Shinsplints misschien? Heb ik ook last van gehad. Even rust geven die scheenbenen.
komt wel goed, schatje.quote:
Ik zou het niet doenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja![]()
. Ja weet ik maar ik vind: 1, een week echt lang.. en 2. ik wil volgende week een hardloopwedstrijd lopen en dat is dus best kort dag nog en zo. En nu weet ik niet of dat kan maar wil zo graag. Is mn eerste en shit.
Niet geen keuze? Hoezo dubbel negatief?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:16 schreef Crack_ het volgende:
De helft van de leerlingen heeft gewoon niet géén keuze gemaakt![]()
![]()
!!
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:16 schreef Crack_ het volgende:
De helft van de leerlingen heeft gewoon niet géén keuze gemaakt![]()
![]()
!!
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:17 schreef Dearest het volgende:
[..]
Niet geen keuze? Hoezo dubbel negatief?
Ja, i know. Maar toch kut hequote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:17 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik zou het niet doenhoe langer je door blijft lopen hoe erger en pijnlijker het wordt
* Xeor spreekt uit ervaring
Heldinquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:17 schreef Dearest het volgende:
[..]
Niet geen keuze? Hoezo dubbel negatief?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |