quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Bij een presentatie gangnam style
Is dit december 2012 ofzo![]()
Zou bijna denken dat je op 't mbo zit manquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Bij een presentatie gangnam style
Is dit december 2012 ofzo![]()
Ik kom nog uit de tijd van de ketchup song en de jumpstylequote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij geleefd?
Ja ik ook maar zelfs ik ken dat.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kom nog uit de tijd van de ketchup song en de jumpstyle
Wat is de Harlem Shake eigenlijk? En Planking?quote:
Nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is de Harlem Shake eigenlijk? En Planking?
Jaaa, jij snapt het!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:58 schreef essnhills het volgende:
When you're hurt, when you suffer I'm an angel undercover![]()
![]()
quote:
Zo'n marketing docent die denkt dat dit nog hip isquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou bijna denken dat je op 't mbo zit man
Maar natuurlijkquote:
Ik kan het niet garanderenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zo'n marketing docent die denkt dat dit nog hip is
Beloof me dat ik nooit zo word
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:19 schreef Dearest het volgende:
ALTIJD als je muziek full blast en je hard aan t meezingen bent moet er iemand thuiskomengodverdomme
Vind je dat zo erg dan?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:19 schreef Dearest het volgende:
ALTIJD als je muziek full blast en je hard aan t meezingen bent moet er iemand thuiskomengodverdomme
Ik zing altijd lolquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |