Ik vind jou ook niet meer zo liefquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
OmgevallenFlat vindt me niet lief.
quote:
Gewoon beetje shinen en moves maken op Ai se tu eu pegoooooo toch?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zelfs uitgaan is hier fucking niks man. Ben nu in meerdere nachtclubs geweest en het is echt 3x niks. San diego WIL ik heen maar dat kan absoluut niet zo maar. Belfast kan ik wel heen.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon beetje shinen en moves maken op Ai se tu eu pegoooooo toch?
chimi hossel dit datquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
kan gewoonquote:
Met 3x niks bedoel ik letterlijk 3x niks. Als je niemand kent ben je echt fucked. De enige mensen die je aanspreken zijn fucking drugsverkopers die aan je gaan zitten. Ik wilde laatst vol uithalen bij zo'n klapjosti maar toen bedacht ik me dat die kneusjes vaak messen dragen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:
Tipje Xeor, als je in Chiang Mai bent moet je fiets huren, echt super tof om daar te fietsenquote:
Je bent in Amsterdam?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:27 schreef Toto69 het volgende:
De enige mensen die je aanspreken zijn fucking drugsverkopers die aan je gaan zitten
Sowieso als toerist gewoon niet doenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Met 3x niks bedoel ik letterlijk 3x niks. Als je niemand kent ben je echt fucked. De enige mensen die je aanspreken zijn fucking drugsverkopers die aan je gaan zitten. Ik wilde laatst vol uithalen bij zo'n klapjosti maar toen bedacht ik me dat die kneusjes vaak messen dragen.
Zo heb ik bijvoorbeeld een hekel aan LBquote:
Ik ga hier niet over oordelen, als ik iets fouts zeg krijg ik misschien ook wel een ban.quote:
Ik ben geen toerist.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso als toerist gewoon niet doenJe bent altijd aan de mindere kant.
Ik vind jou wel lief.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo heb ik bijvoorbeeld een hekel aan LB
Tuurlijk wel, boeit hun geen neuk dat je er een half jaar werkt. Maakt je niet meteen een local of zoquote:
Ja? Ik wilde eigenlijk een scooter/motor hurenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tipje Xeor, als je in Chiang Mai bent moet je fiets huren, echt super tof om daar te fietsen
Af en toe wel beetje zelfmoord-achtig maar oke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |