quote:
De mijne is ook zo goed afgerichtquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:04 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Nou dat mag ik toch hopen van niet zeg....is er dan niks meer heilig??
Ik zie je PM, ik ga even reagerenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:53 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik heb wel interesseWas zowieso nog op zoek naar een boek over dit soort dingen (ja het is echt een studie
)
Dat dacht ik ook!quote:
Werkt dat dat werkelijk? In dat geval moet ik er misschien ook maar eens aanschaffen, dan kan ik het ook wel.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:43 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ramen zemen doetdie van mij ook...sinds hij zelf zo'n karcher ding heeft aangeschaft
Ja maar jij eet voor driequote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:54 schreef Musique het volgende:
Een goede SEO voor Klaprooss![]()
En mannen die babykamers schilderen en ramen zemen
Verder allemaal lekkers wat voorbij komtIk eet sinds een kleine week als een bootwerker
Niet normaal hoeveel honger ik heb
's Ochtend vooral véél fruit; appel, mandarijnen, banaan, sinaasappel, mango, ik kom ruim over mijn dagelijkse aangeraden hoeveelheid.
Ik eet geen kaas met rauwe melk, geen vacuum verpakt spul zoals zalm en uiteraard geen rauw en rood vlees. Verder eet ik eigenlijk alles. Ze zijn hier in Frankrijk heel (te) relaxed over wat je wel en niet mag eten. Eigenlijk wordt alleen rauwmelkse kaas hier afgeraden en rauw vlees, tenzij je immuun bent voor listeria en toxoplasmose, en daar word je maandelijks op getest.
Van pesto wist ik bijv niet dat het afgeraden werd, ik heb de laatste maand zeker 2 keer pesto-pasta gegeten. Salami eet ik vrijwel nooit, maar wel serranoham, mag dat dan ook niet? In Lissabon heb ik dagverse sushi gegeten, maar dan niet met tonijn, alleen met zalm.
Nu heb ik zin in de McTasty
wij zijn er wel blij meequote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:52 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Werkt dat dat werkelijk? In dat geval moet ik er misschien ook maar eens aanschaffen, dan kan ik het ook wel.
Dat artikel blijkt een heel hardnekkinge hoax te zijnquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:06 schreef Chanty het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)na-14-jaar-uit.dhtml
SmakelijkEn nu ga ik studeren voor stekelvarken (acupunctuur).
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:01 schreef klaprooss het volgende:
[..].. dat heel je saus over je handen druipt!
Neemt niet weg dat ik het heerlijk vind smaken!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:02 schreef Chanty het volgende:
Jullie weten dat die hamburgers van de mac er na tien jaar nog precies hetzelfde uitzien he?
Ha zou best kunnen. Zolang je het niet dagelijks als tussendoortje neemt geen probleem toch... Maarr ik ben meer van dequote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:02 schreef Dot. het volgende:
Nee, een McKroket
Ik ben helemaal geen calorieteller, maar die Big Tasty is toch iets van 800 kcals ofzo?
Als je ze opeet niet toch?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:02 schreef Chanty het volgende:
Jullie weten dat die hamburgers van de mac er na tien jaar nog precies hetzelfde uitzien he?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:08 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Nu wil ik dat echt heel graag eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen als je preggo bent. Of je vrouw.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:16 schreef Axia het volgende:
Goedemiddag!![]()
Mag deze lurker ook mee gaan posten hierzo?
Bapao's!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:13 schreef Musique het volgende:
![]()
McKroket
![]()
BigTasty 800 caloriën geen idee, ik denk dat het wel de vetste burger van de Mc is. Mijnis er gek op. Gelukkig gaan we niet zo vaak naar de Mc
Maar ik kom nu wel in de verleiding. De chicken-bacon wrap is ook om je vingers bij op te vreten.
De Subway en Burger King hebben we hier niet op het Franse platteland
Binnenkort komen mijn moeder en man op bezoek. Ik heb ze een flinke boodschappenlijst meegegeven: Conimex nasi, bahmi, roerbakmie, babi ketjap, babi pangang kruiden en boemboes, etc etc, satésaus, sambal roedjak, ministroopwafels, chocoladepepernotenAl wat Indonesisch is, is hier niet te krijgen.
Ik krijg hier honger vanMc Kroket of voor mijn part een gewone, frikandel speciaal, kipcorn mmmm
De eerstequote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:17 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Alleen als je preggo bent. Of je vrouw.
10 febr.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:19 schreef Mabawa. het volgende:
Welkom Axia! Gefeliciteerd. Wanneer is je ud?
In dat geval welkom en feli enzo! En jompel!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:18 schreef Axia het volgende:
[..]
De eerste![]()
Ik lees al een tijdje hierzo, maar heb nog nooit in deze topic gepost. Dacht er nu maar aan om dat toch eens te doen
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:16 schreef NoBoNo het volgende:
Musique, vergeet de roerbaknoodles niet!!Die gaat ook op het lijstje! Thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bapao's, wow dat is lang geleden! Daar krijg ik nu spontaan zin inLekker met zoetige rundvleesvulling.
Axia Welkom
En Martine een jarige kleuter, sorry, die had ik gemist! Gefeliciteerd![]()
![]()
Welkom! Je loopt precies één dagje op me voor achterquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:20 schreef Axia het volgende:
[..]
10 febr.
Ben nu 23 weken zwanger van een jongetje
Dat van die grote dingen is ook echt fijn.. Zo moest hier bijvoorbeeld echt een keer de complete boekenkast leeggetrokken worden en helemaal schoongemaakt worden. Net als de badkamer en de keuken he-le-maal. Heeft ze inmiddels allemaal gedaan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:54 schreef Mabawa. het volgende:
Beterschap Momo!
Mooie mijlpaal Wup! Maagzuur, vreselijk...
Skips, lekker een schoonmaakster. Als mijn vriend werk heeft en we naar een 'echt huis' verhuizenwil ik er ook eentje. Al is het maar 2 keer per maand voor de grote dingen. Ik haat schoonmaken maar ik haat ook viezigheid
Ja dat! Ik wil dat!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:59 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Dat van die grote dingen is ook echt fijn.. Zo moest hier bijvoorbeeld echt een keer de complete boekenkast leeggetrokken worden en helemaal schoongemaakt worden. Net als de badkamer en de keuken he-le-maal. Heeft ze inmiddels allemaal gedaan.Nu is het niet meer voor-het-oog-goed-schoon maar perfect schoon.
Dat zijn echt van die megadingen waar ik zelf de puf niet meer voor heb, maar waar ik ook vriend niet mee wilde lastigvallen. En nu ben ik verliefd op de schoonmaakster.
Stamppot heb ik gisteren gegeten. Met worst! Mmmmmquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:21 schreef Burdie het volgende:
Worst
En bedankt, nu heb ik weer zin in stamppot met worst.
En in een chocolademuffinquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:33 schreef Limone het volgende:
Ik ga een chocolademuffin kopen bij de bakkert!![]()
Én in biefstukquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:39 schreef Take_A_Picture het volgende:
Oh men, en dan in mei, als de mini er is, ga ik alleen maar aan de carpaccio, biefstuk met champignonnetjes, biefstukwordt op brood, nomnomnom
Misschien moet ik die van mijn kerel weer eens gaan draaien straks.quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:10 schreef klaprooss het volgende:
Ik! Heb net heeeeul veel kleertjes gekocht! Ik ben er super blij mee! Echt de eerste echte winkel aankopen! En het mooie van alles is dat ik heb betaald met een fashioncheque en het me dus niets gekost heeft! Ik mocht alleen niets kopen van m'n vriend.. hmmm
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:01 schreef Burdie het volgende:
Ik ben nu officieel zwanger ipv dik, want er kwam vanmorgen een buurman naar me toe: "wat zie ik nou, ben je zwanger?" en later een buurvrouw: "zeg, heb jij nog babyspulletjes nodig?". En eigenlijk vond ik het wel leuk.
We willen het dit keer weer niet weten inderdaad. Maar ik moet inderdaad zeggen dat ik er zelf ook helemaal geen moeite mee heb om te wachten tot de geboorte.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:01 schreef Burdie het volgende:
Wat leuk dat je het hartje hebt gehoord CocoToch fijn die bevestiging dat er écht iets levends in je buik zwemt he
. Begrijp ik het goed dat jullie dit keer het geslacht ook weer niet willen weten van te voren? Mensen vinden dat vaak iets geks he, maar wij weten het ook niet. Ik vind het ook helemaal niet zo belangrijk (hoewel ik best wel nieuwsgierig ben hoor
).
Bij mij begon het met 19 weken en toen heb ik hier toch maar even gevraagd of dat überhaupt kon. Daarna m'n moeder gebeld. "Ik ben nu al een koe." Snapte ze niet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:03 schreef Kwisted het volgende:
Oh ja de eerste keer melk! Had ik toen met 21 weken al! Ik wist niet of ik moest lachen of huilen haha.
En ik krijg ook honger van die vreetverhalen!!
Vanavond uiteten geweest met vriendinnen. Slobbertrui aan, likeurtje bij mn cappuccino vakkundig weggemoffeld en mijn mond kunnen houden
Whehehequote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:07 schreef Dot. het volgende:
voor braakneigingen!
Ik was heel vroeg wakker door een nare droom. Ik moest naar het ziekenhuis want ze gingen de baby halen, maar dat wilde ik niet, want ik ben nog niet eens 20 weken en ik had geen kleertjes in maat 44, behalve twee roze Disney pakjes die onder het bed van m'n broer lagen. Dus wij naar het ziekenhuis en daar aangekomen zeiden ze dat ik toch echt al 7 maanden was, maar dat geloofde ik niet, want ik had nog niet eens zo'n grote buik. En toen bleek uiteindelijk dat niet ik moest bevallen, maar onze draagmoeder
Heb ik toevallig gisteren ook gedaan, errug lekker!quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:20 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Heb ik toevallig gisteren ook gedaan, errug lekker!
en niet niet m'n eigen ballen Coco, daar wordt NIET aan gedraaid
Ze hebben bij de Ikea nu ook hydrofielen zag ik laatst: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60203764/. Of hebben ze die altijd al, maar lette ik er nooit op?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:09 schreef Limone het volgende:
Ik ga vandaag hydrofielen halen... Ik heb er welgeteld 0 in huis![]()
Maar ik kan ze natuurlijk bij de HEMA kopen en daar kan ik ook weer allemaal lekkere dingen kopen!
Thanks Dot, goed idee!
Ha! Ik droomde laatst ook over mijn ouderlijk huis. Daar wonen mijn ouders al zeker tien jaar niet meer.. Wel lekker vertrouwd.
Geen groothoeklens gebruikenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:39 schreef klaprooss het volgende:
Vervelend Mo! Hopelijk knap je snel op!
OH OH! De makelaar belt net, met een super openingsvraagprijs voor ons huis. We waren nog in gesprek met een andere makelaar maar die gaf echt een belachelijke vraagprijs, deze prijs ligt 20.500 euro hoger! Niet verkeerd en ook helemaal wat in onze ogen redelijk moest zijn.
Direct toegezegd dat we met deze makelaar dus in zee gaan!
Spannend zeg! Dinsdag komen ze al foto's maken! Whaaa.
Hebben jullie nog tips wat betreft fotografie? Wel of geen bloementje in huis enz..
Is ook zo! Maar dan moet hij wel met een goede beredenering komen en dat was in dit geval niet zo. Makelaar 1 was een beetje van het vlug verkopen zeg maar. Ze hadden het druk wilde het huis snel bekijken en deden zelf ook al niet echt veel moeite om het huis te beoordelen. Hij was erg gehaast en kwam erg dwingend over. Ik heb ook niet erg veel verstand van huizen verkopen en heb zeker rekening gehouden met de crisis en lagere vraagprijzen maar de vraagprijs waarmee deze makelaar kwam was echt belachelijk. Makelaar 2 daarin tegen nam goed de tijd dat komt ook al direct anders over. Hielp ons direct met papieren die nog opgevraagd moesten worden bij het kadaster etc.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:44 schreef Pvoesss het volgende:
Maar een openingsvraagprijs en een makelaar die hoog in wil zetten is niet altijd de beste route![]()
Kwaliteit kan hem ook zitten in een realistische kijk op de huizenmarkt![]()
Soms is het slim om de vraagprijs laag in te zetten en veel kijkers te trekken.
Het belangrijkste is vooral geen ruimte's vergeten dus ook de wc etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |