Whehehequote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:07 schreef Dot. het volgende:
voor braakneigingen!
Ik was heel vroeg wakker door een nare droom. Ik moest naar het ziekenhuis want ze gingen de baby halen, maar dat wilde ik niet, want ik ben nog niet eens 20 weken en ik had geen kleertjes in maat 44, behalve twee roze Disney pakjes die onder het bed van m'n broer lagen. Dus wij naar het ziekenhuis en daar aangekomen zeiden ze dat ik toch echt al 7 maanden was, maar dat geloofde ik niet, want ik had nog niet eens zo'n grote buik. En toen bleek uiteindelijk dat niet ik moest bevallen, maar onze draagmoeder
Heb ik toevallig gisteren ook gedaan, errug lekker!quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:20 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Heb ik toevallig gisteren ook gedaan, errug lekker!
en niet niet m'n eigen ballen Coco, daar wordt NIET aan gedraaid
Ze hebben bij de Ikea nu ook hydrofielen zag ik laatst: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60203764/. Of hebben ze die altijd al, maar lette ik er nooit op?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:09 schreef Limone het volgende:
Ik ga vandaag hydrofielen halen... Ik heb er welgeteld 0 in huis![]()
Maar ik kan ze natuurlijk bij de HEMA kopen en daar kan ik ook weer allemaal lekkere dingen kopen!
Thanks Dot, goed idee!
Ha! Ik droomde laatst ook over mijn ouderlijk huis. Daar wonen mijn ouders al zeker tien jaar niet meer.. Wel lekker vertrouwd.
Geen groothoeklens gebruikenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:39 schreef klaprooss het volgende:
Vervelend Mo! Hopelijk knap je snel op!
OH OH! De makelaar belt net, met een super openingsvraagprijs voor ons huis. We waren nog in gesprek met een andere makelaar maar die gaf echt een belachelijke vraagprijs, deze prijs ligt 20.500 euro hoger! Niet verkeerd en ook helemaal wat in onze ogen redelijk moest zijn.
Direct toegezegd dat we met deze makelaar dus in zee gaan!
Spannend zeg! Dinsdag komen ze al foto's maken! Whaaa.
Hebben jullie nog tips wat betreft fotografie? Wel of geen bloementje in huis enz..
Is ook zo! Maar dan moet hij wel met een goede beredenering komen en dat was in dit geval niet zo. Makelaar 1 was een beetje van het vlug verkopen zeg maar. Ze hadden het druk wilde het huis snel bekijken en deden zelf ook al niet echt veel moeite om het huis te beoordelen. Hij was erg gehaast en kwam erg dwingend over. Ik heb ook niet erg veel verstand van huizen verkopen en heb zeker rekening gehouden met de crisis en lagere vraagprijzen maar de vraagprijs waarmee deze makelaar kwam was echt belachelijk. Makelaar 2 daarin tegen nam goed de tijd dat komt ook al direct anders over. Hielp ons direct met papieren die nog opgevraagd moesten worden bij het kadaster etc.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:44 schreef Pvoesss het volgende:
Maar een openingsvraagprijs en een makelaar die hoog in wil zetten is niet altijd de beste route![]()
Kwaliteit kan hem ook zitten in een realistische kijk op de huizenmarkt![]()
Soms is het slim om de vraagprijs laag in te zetten en veel kijkers te trekken.
Het belangrijkste is vooral geen ruimte's vergeten dus ook de wc etc.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:46 schreef Dot. het volgende:
[..]
Oh, ik zie mezelf al helemaal lopen over een paar jaar, met zo'n klein draakje of tijgertje
Hoef je heul geen paar jaar mee te wachtenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:46 schreef Dot. het volgende:
Oh, ik zie mezelf al helemaal lopen over een paar jaar, met zo'n klein draakje of tijgertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:14 schreef Chanty het volgende:
Coco: Hele dag bloedvrijDus een hoop stress om niks.
Liedje van Niels Geusenbroek?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:59 schreef Kwisted het volgende:
Coco wat goed dat je t hartje al kon vinden! Fijn geluid he. Dat liedje van Niels Geusenbroek wat nu op de radio is vind ik ook zo bijzonder.
Nog 1 nachtje slapen tot de eerste echo met 6w5d dan. Ik vind t heel spannend. Voelt als erop of eronder..
Volgens mij zouden we best wel gekloot zijn zonder maagzuurquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:00 schreef martine1984 het volgende:
Maagzuur het zou verboden moeten worden!
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 07:03 schreef Kwisted het volgende:
Wohoe vanmorgen een braakneiging! :cheer:! Volgens mij ben ik toch echt écht zwanger.
Ik ook niet echt. Maar vond t sowieso al leuk om aan dat soort dingen terug te denken, en het is nu gewoon niet meer/minder dan 'normaal', zeg maarquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:20 schreef ProjSkippy het volgende:
Over 'ouderlijk huis' dingen etc.. Hebben jullie dat ook dat je sinds de zwangerschap steeds vaker zwijmelt bij dingen van vroegah? "Oh, toen speelde ik hier mee en dan deed ik als of de boom.." Etc. En: "Ohja, hihi, mam! Toen hadden we de hele tuin omver gelopen en bleek dat ze niet veel later langskwamen voor de mooiste tuinverkiezing." Je ziet, een compleet onverwerkt trauma. :p
Maaruh, iemand?
Dank je wel!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:54 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Welkom! Je loopt precies één dagje op me voor achter![]()
Ik zet je erbij!
Dat zijn duidelijke redenen inderdaad om voor 2 te gaan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:52 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Is ook zo! Maar dan moet hij wel met een goede beredenering komen en dat was in dit geval niet zo. Makelaar 1 was een beetje van het vlug verkopen zeg maar. Ze hadden het druk wilde het huis snel bekijken en deden zelf ook al niet echt veel moeite om het huis te beoordelen. Hij was erg gehaast en kwam erg dwingend over. Ik heb ook niet erg veel verstand van huizen verkopen en heb zeker rekening gehouden met de crisis en lagere vraagprijzen maar de vraagprijs waarmee deze makelaar kwam was echt belachelijk. Makelaar 2 daarin tegen nam goed de tijd dat komt ook al direct anders over. Hielp ons direct met papieren die nog opgevraagd moesten worden bij het kadaster etc.
Dus ook vooral op gevoel kiezen we voor makelaar 2. Maar Makelaar 2 en wij zelf hebben denk ik een redelijke kijk op wat er gevraagd kan worden.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hoef je heul geen paar jaar mee te wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zou ik idd voor carnaval nog wel doen, maar om nu zelf snoep op te gaan halen voor mijn baby die dan 7 maanden oud is vind ik wat ver gaan
![]()
True thatquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:09 schreef Dot. het volgende:
[..]Dat zou ik idd voor carnaval nog wel doen, maar om nu zelf snoep op te gaan halen voor mijn baby die dan 7 maanden oud is vind ik wat ver gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |