wij zijn er wel blij meequote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:52 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Werkt dat dat werkelijk? In dat geval moet ik er misschien ook maar eens aanschaffen, dan kan ik het ook wel.
Dat artikel blijkt een heel hardnekkinge hoax te zijnquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:06 schreef Chanty het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)na-14-jaar-uit.dhtml
SmakelijkEn nu ga ik studeren voor stekelvarken (acupunctuur).
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:01 schreef klaprooss het volgende:
[..].. dat heel je saus over je handen druipt!
Neemt niet weg dat ik het heerlijk vind smaken!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:02 schreef Chanty het volgende:
Jullie weten dat die hamburgers van de mac er na tien jaar nog precies hetzelfde uitzien he?
Ha zou best kunnen. Zolang je het niet dagelijks als tussendoortje neemt geen probleem toch... Maarr ik ben meer van dequote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:02 schreef Dot. het volgende:
Nee, een McKroket
Ik ben helemaal geen calorieteller, maar die Big Tasty is toch iets van 800 kcals ofzo?
Als je ze opeet niet toch?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:02 schreef Chanty het volgende:
Jullie weten dat die hamburgers van de mac er na tien jaar nog precies hetzelfde uitzien he?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:08 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Nu wil ik dat echt heel graag eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen als je preggo bent. Of je vrouw.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:16 schreef Axia het volgende:
Goedemiddag!![]()
Mag deze lurker ook mee gaan posten hierzo?
Bapao's!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:13 schreef Musique het volgende:
![]()
McKroket
![]()
BigTasty 800 caloriën geen idee, ik denk dat het wel de vetste burger van de Mc is. Mijnis er gek op. Gelukkig gaan we niet zo vaak naar de Mc
Maar ik kom nu wel in de verleiding. De chicken-bacon wrap is ook om je vingers bij op te vreten.
De Subway en Burger King hebben we hier niet op het Franse platteland
Binnenkort komen mijn moeder en man op bezoek. Ik heb ze een flinke boodschappenlijst meegegeven: Conimex nasi, bahmi, roerbakmie, babi ketjap, babi pangang kruiden en boemboes, etc etc, satésaus, sambal roedjak, ministroopwafels, chocoladepepernotenAl wat Indonesisch is, is hier niet te krijgen.
Ik krijg hier honger vanMc Kroket of voor mijn part een gewone, frikandel speciaal, kipcorn mmmm
De eerstequote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:17 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Alleen als je preggo bent. Of je vrouw.
10 febr.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:19 schreef Mabawa. het volgende:
Welkom Axia! Gefeliciteerd. Wanneer is je ud?
In dat geval welkom en feli enzo! En jompel!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:18 schreef Axia het volgende:
[..]
De eerste![]()
Ik lees al een tijdje hierzo, maar heb nog nooit in deze topic gepost. Dacht er nu maar aan om dat toch eens te doen
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:16 schreef NoBoNo het volgende:
Musique, vergeet de roerbaknoodles niet!!Die gaat ook op het lijstje! Thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bapao's, wow dat is lang geleden! Daar krijg ik nu spontaan zin inLekker met zoetige rundvleesvulling.
Axia Welkom
En Martine een jarige kleuter, sorry, die had ik gemist! Gefeliciteerd![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |