abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132226598
Viespeuken! Allemaal lekkere dingen en ik heb niets lekkers in huis! Ben ook te lui om wat te halen :')
Ik wil nu ik zwanger ben zo graag een wafelijzer kopen en dan lekker van die luiksewafels bakken, met van die harde stukjes!!

Heb wel besloten om straks naar de bijenkorf te gaan en dan lekker mn fashioncheque te spenderen aan lieve kleine jommetjes kleertjes O+
♥ J & S
pi_132226621
Pas maar op Burdie, zwangere bazen kunnen nog al vervelend uit de hoek komen als je je werk niet doet :')
♥ J & S
pi_132226788
Hallo, daar ben ik weer, ik word misschien een beetje vervelend, maar ik zit nog steeds met twee boeken die ik gratis weg wil geven en niemand wil ze :'(
Het zijn heuse Fokboeken, dus ik heb ze zelf ook gratis gekregen. Ze mogen tegen verzendkosten weg (een van de twee is natuurlijk ook prima).

Uw zwangerschap week na week
In dit boek kun je per week zien hoe je baby zich ontwikkelt (en je eigen ontwikkeling wordt ook beschreven)

De grote geboortegids
Dit is een boek met heel veel info over alle aspecten van de zwangerschap.

Weg!

[ Bericht 1% gewijzigd door Suikertante op 16-10-2013 15:33:24 ]
pi_132226888
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 14:37 schreef WupWup het volgende:

[..]

:D krijgen ze in Zwitserland anders vruchtwater met bubbeltjes ofzo?
Ach, hij is zo schattig... Zijn vrouw is een maand na mij uitgerekend, van een tweeling. Ze hebben nog geen kindjes, maar wel duidelijk al heel lang een enorme kinderwens. Heeft erg lang geduurd voor het eindelijk lukte, vlgs mij uiteindelijk via IVF (hence the twins). Maar hij is dus extreem voorzichtig. Toen ik daar laatste keer was, en net verteld had dat ik 12w zwanger was (hij moest toen nog eerste echo krijgen, heel pril, had ie al heeeeeeeeeeeeel voorzichtig aan mij verteld), gingen we lunchen, 1 grote wenteltrap af naar beneden. "Of moet je met de lift?" O+
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  woensdag 16 oktober 2013 @ 14:53:58 #155
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_132226917
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 14:49 schreef Suikertante het volgende:
Hallo, daar ben ik weer, ik word misschien een beetje vervelend, maar ik zit nog steeds met twee boeken die ik gratis weg wil geven en niemand wil ze :'(
Het zijn heuse Fokboeken, dus ik heb ze zelf ook gratis gekregen. Ze mogen tegen verzendkosten weg (een van de twee is natuurlijk ook prima).

[ link | afbeelding ]

Uw zwangerschap week na week
In dit boek kun je per week zien hoe je baby zich ontwikkelt (en je eigen ontwikkeling wordt ook beschreven)

De grote geboortegids
Dit is een boek met heel veel info over alle aspecten van de zwangerschap.
Ik heb wel interesse :) Was zowieso nog op zoek naar een boek over dit soort dingen (ja het is echt een studie :+)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_132227119
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 14:37 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik denk dat ik het topic ga wegklikken :').

Vanavond heb ik een werkoverleg (met mijn man :') O+), op zich wel een goede reden om iets lekkers mee te nemen :9.
Hij was heerlijk, wel bedankt!

Chocoladekruidnoten vindt je man vast wel lekker bij het overleg ;)
pi_132227128
Oh wat een lekkers komt hier voorbij! Ik heb nu trek in baklava, magnum almond, cheesburger of turkse pizza. Heb net een bakje kaasflippies op, jummie!
Wij eten vanavond gehaktbal met sperzieboontjes en aardappelpuree. Best verantwoord toch?
Denk dat ik dagen heb ik dat ik netjes aan die adh-lijst kom. Melkproducten staat op 450 gram, dat is minder dan 450 ml toch? Dus nog geen 2 glazen?
Ach en zo niet dan niet hoor, ik eet op zich goed en gevarieerd, drink ondertussen ook voldoende én neem bijna dagelijks mijn mama-vitamientjes.

*O* *O* Jompeldejompel voor al het leuks hier in het topic maar ik weet niet meer wat precies! *O* *O*
  woensdag 16 oktober 2013 @ 15:01:44 #158
30252 Soempie
Procreating
pi_132227137
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 14:52 schreef DJMomo het volgende:

[..]

Ach, hij is zo schattig... Zijn vrouw is een maand na mij uitgerekend, van een tweeling. Ze hebben nog geen kindjes, maar wel duidelijk al heel lang een enorme kinderwens. Heeft erg lang geduurd voor het eindelijk lukte, vlgs mij uiteindelijk via IVF (hence the twins). Maar hij is dus extreem voorzichtig. Toen ik daar laatste keer was, en net verteld had dat ik 12w zwanger was (hij moest toen nog eerste echo krijgen, heel pril, had ie al heeeeeeeeeeeeel voorzichtig aan mij verteld), gingen we lunchen, 1 grote wenteltrap af naar beneden. "Of moet je met de lift?" O+
Wat lief. O+

Hier neemt m'n man onze dreumes zelfs niet over als ik die van de trap til (dan draagt hij de vieze luier wel naar beneden). :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_132227151
Oh en volgens mij heeft vriendje nesteldrang, hij heeft ineens de ramen gezeemd :D O+
pi_132227187
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 15:02 schreef Mabawa. het volgende:
Oh en volgens mij heeft vriendje nesteldrang, hij heeft ineens de ramen gezeemd :D O+
Wat relaxed en lief! O+
pi_132227188
Mannen kunnen ramen zemen? :o
Tralalalaaa
  woensdag 16 oktober 2013 @ 15:04:06 #162
30252 Soempie
Procreating
pi_132227217
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 15:03 schreef Take_A_Picture het volgende:
:D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  woensdag 16 oktober 2013 @ 15:04:40 #163
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_132227231
quote:
Nou dat mag ik toch hopen van niet zeg....is er dan niks meer heilig?? :{
pi_132227322
:D
Ik zou het zelf beter doen natuurlijk, maar dat is het juist... ik doe het niet. Dus dat er dan hier en daar een streep zit vind ik niet zo erg. Ik kan weer naar buiten kijken en de randjes zijn helemaal wit :@ :+

O+
pi_132227396
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 15:04 schreef NoBoNo het volgende:

[..]

Nou dat mag ik toch hopen van niet zeg....is er dan niks meer heilig?? :{
De mijne is ook zo goed afgericht O+
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_132227959
Voor de a.s. jongens mama's.
Ik heb in V&A jumpsuits in maat 56 en 62 staan.
pi_132228073
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 14:53 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ik heb wel interesse :) Was zowieso nog op zoek naar een boek over dit soort dingen (ja het is echt een studie :+)
Ik zie je PM, ik ga even reageren ;)
pi_132228542
Zo..jullie gaan snel!

Ramen zemen doetdie van mij ook...sinds hij zelf zo'n karcher ding heeft aangeschaft :)

Ik zag een goede SEO voorbij komen, fijn!

En een cheeseburger :9

Net nog een pakje maat 50 en een wieglakentje erbij gehaald en nu ben ik kapot en blij dat dochterlief een feestje heeft en om 6 uur wordt thuisgebracht...ff bankhangen!

Ow en martine had een jarige in huis ..gefeliciteerd :)
pi_132228779
Mooie foto's Klaproos!

Pff Chanty, wat een lijst :o . Dat krijg ik ook niet weg hoor. En ik ben best een broodeter maar zes sneetjes krijg ik niet op.
Ben toevallig vandaag naar de diëtiste gegaan voor een controle, zij gaf ook aan dat het vooral in de laatste twee maanden en tijdens de borstvoeding belangrijk is om genoeg goede voedingsstoffen binnen te krijgen, dus dat je dan bijvoorbeeld beter moet letten op de hoeveelheid zuivel die je binnen krijgt.

quote:
Dat dacht ik ook! :o

Willen de dames trouwens ophouden met dat gepraat over eten }:| .
Ik heb zin aan boerenkool met worst. En hele rijke chocolademousse. En die speculaasbrokken die me roepen vanuit de kast. Maar de mannen staan te darten ter voorbereiding op vanavond en dan moet ik mezelf er langs persen om de kast in te duiken ;( .
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  woensdag 16 oktober 2013 @ 15:52:41 #170
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_132228832
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 15:43 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

Ramen zemen doetdie van mij ook...sinds hij zelf zo'n karcher ding heeft aangeschaft :)
Werkt dat dat werkelijk? In dat geval moet ik er misschien ook maar eens aanschaffen, dan kan ik het ook wel. :Y
pi_132228895
Een goede SEO voor Klaprooss *O* *O*

En mannen die babykamers schilderen en ramen zemen O+

Verder allemaal lekkers wat voorbij komt :9 Ik eet sinds een kleine week als een bootwerker :D Niet normaal hoeveel honger ik heb :D 's Ochtend vooral véél fruit; appel, mandarijnen, banaan, sinaasappel, mango, ik kom ruim over mijn dagelijkse aangeraden hoeveelheid.

Ik eet geen kaas met rauwe melk, geen vacuum verpakt spul zoals zalm en uiteraard geen rauw en rood vlees. Verder eet ik eigenlijk alles. Ze zijn hier in Frankrijk heel (te) relaxed over wat je wel en niet mag eten. Eigenlijk wordt alleen rauwmelkse kaas hier afgeraden en rauw vlees, tenzij je immuun bent voor listeria en toxoplasmose, en daar word je maandelijks op getest.

Van pesto wist ik bijv niet dat het afgeraden werd, ik heb de laatste maand zeker 2 keer pesto-pasta gegeten. Salami eet ik vrijwel nooit, maar wel serranoham, mag dat dan ook niet? In Lissabon heb ik dagverse sushi gegeten, maar dan niet met tonijn, alleen met zalm.

Nu heb ik zin in de McTasty :D
  woensdag 16 oktober 2013 @ 15:57:52 #172
52229 Chanty
pi_132229007
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 15:54 schreef Musique het volgende:
Een goede SEO voor Klaprooss *O* *O*

En mannen die babykamers schilderen en ramen zemen O+

Verder allemaal lekkers wat voorbij komt :9 Ik eet sinds een kleine week als een bootwerker :D Niet normaal hoeveel honger ik heb :D 's Ochtend vooral véél fruit; appel, mandarijnen, banaan, sinaasappel, mango, ik kom ruim over mijn dagelijkse aangeraden hoeveelheid.

Ik eet geen kaas met rauwe melk, geen vacuum verpakt spul zoals zalm en uiteraard geen rauw en rood vlees. Verder eet ik eigenlijk alles. Ze zijn hier in Frankrijk heel (te) relaxed over wat je wel en niet mag eten. Eigenlijk wordt alleen rauwmelkse kaas hier afgeraden en rauw vlees, tenzij je immuun bent voor listeria en toxoplasmose, en daar word je maandelijks op getest.

Van pesto wist ik bijv niet dat het afgeraden werd, ik heb de laatste maand zeker 2 keer pesto-pasta gegeten. Salami eet ik vrijwel nooit, maar wel serranoham, mag dat dan ook niet? In Lissabon heb ik dagverse sushi gegeten, maar dan niet met tonijn, alleen met zalm.

Ja maar jij eet voor drie O+
pi_132229039
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 15:54 schreef Musique het volgende:

:9~ :9~ :9~
pi_132229104
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 15:59 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

:9~ :9~ :9~
O+ .. dat heel je saus over je handen druipt!
♥ J & S
  woensdag 16 oktober 2013 @ 16:02:39 #175
52229 Chanty
pi_132229172
Jullie weten dat die hamburgers van de mac er na tien jaar nog precies hetzelfde uitzien he? :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')