Ohhh die worst, die mag je nog gewoon hoorquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:18 schreef Dot. het volgende:
[..]
Vriend moet dan natuurlijk ook altijd in boxer lopen
[..]
Ja, daarom. Ik las net ook de lijst die ze aanraden in de UK en die is ook weer heel anders dan de onze. Daar mag je sushi alleen eten als het bevroren is geweest bijvoorbeeld.
Ik liep zowieso net door de appie tijdens de lunchpauze en had zin in droge salamiworst maarja... Heb maar een AH-kaassnack gehaaldquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:21 schreef Burdie het volgende:
Worst
En bedankt, nu heb ik weer zin in stamppot met worst.
Eufemisme?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:21 schreef Burdie het volgende:
Worst
Die ligt hier al klaar voor morgenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:21 schreef Burdie het volgende:
Worst
Met ananas.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:26 schreef Take_A_Picture het volgende:
Bah, stamppot(tenzij zuurkoolstamppot, want dat is
)
Nou, daar heb ik altijd wel zin inquote:
Zoals het in dat Kluun boek staat, zolang je geen 6 appeltaarten en 12 kaneelstokken per dag eet is er niks aan de handquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:27 schreef Take_A_Picture het volgende:
Pannenkoekenmet kaneel en vanillesuiker
alleen niet teveel kaneel geloof ik...
Die zit standaard in het assortiment hierquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:28 schreef Dot. het volgende:
[..]
Zoals het in dat Kluun boek staat, zolang je geen 6 appeltaarten en 12 kaneelstokken per dag eet is er niks aan de hand![]()
Pannenkoeken is ook wel lekker ja! Spek-kaas met stroop
mens, ik drink liters cola. Mijn (zwitserse) collega net: mag jij cola? Ehm... ja?quote:
Dat had ik met vleesquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:34 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik ben een chocoholic maar ik word dus misselijk van chocolade *jank*
Ik denk dat ik het topic ga wegklikkenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:33 schreef Limone het volgende:
Ik ga een chocolademuffin kopen bij de bakkert!![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:34 schreef DJMomo het volgende:
[..]
mens, ik drink liters cola. Mijn (zwitserse) collega net: mag jij cola? Ehm... ja?
Ja, gelukkig is het minder geworden, maar vooral in het begin heb ik regelmatig vegetarisch gegeten omdat ik anders misselijk werdquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:37 schreef Take_A_Picture het volgende:
Nee! Echt? Ik ben echt een enorme vleeseter. Als ik een dag geen vlees eet dan heb ik niet echt gegetenDan liever vlees dan chocolade
Oh goeie, ik moet nog een 'verlanglijstje' voor de kraamweek opstellen. Carpaccio, biefstuk, kaasfondue, tiramisu, lamskoteletjes en een flink stuk tonijnquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:39 schreef Take_A_Picture het volgende:
Oh men, en dan in mei, als de mini er is, ga ik alleen maar aan de carpaccio, biefstuk met champignonnetjes, biefstukwordt op brood, nomnomnom
Ik kon in het begin niet genoeg groente eten en nu word ik misselijk van de structuur van groente, dus moet het of kapotgestampt zijn of in een soep kapotgekookt ofzoquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, gelukkig is het minder geworden, maar vooral in het begin heb ik regelmatig vegetarisch gegeten omdat ik anders misselijk werd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |