Ach, hij is zo schattig... Zijn vrouw is een maand na mij uitgerekend, van een tweeling. Ze hebben nog geen kindjes, maar wel duidelijk al heel lang een enorme kinderwens. Heeft erg lang geduurd voor het eindelijk lukte, vlgs mij uiteindelijk via IVF (hence the twins). Maar hij is dus extreem voorzichtig. Toen ik daar laatste keer was, en net verteld had dat ik 12w zwanger was (hij moest toen nog eerste echo krijgen, heel pril, had ie al heeeeeeeeeeeeel voorzichtig aan mij verteld), gingen we lunchen, 1 grote wenteltrap af naar beneden. "Of moet je met de lift?"quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:37 schreef WupWup het volgende:
[..]krijgen ze in Zwitserland anders vruchtwater met bubbeltjes ofzo?
Ik heb wel interessequote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:49 schreef Suikertante het volgende:
Hallo, daar ben ik weer, ik word misschien een beetje vervelend, maar ik zit nog steeds met twee boeken die ik gratis weg wil geven en niemand wil ze
Het zijn heuse Fokboeken, dus ik heb ze zelf ook gratis gekregen. Ze mogen tegen verzendkosten weg (een van de twee is natuurlijk ook prima).
[ link | afbeelding ]
Uw zwangerschap week na week
In dit boek kun je per week zien hoe je baby zich ontwikkelt (en je eigen ontwikkeling wordt ook beschreven)
De grote geboortegids
Dit is een boek met heel veel info over alle aspecten van de zwangerschap.
Hij was heerlijk, wel bedankt!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het topic ga wegklikken.
Vanavond heb ik een werkoverleg (met mijn man![]()
), op zich wel een goede reden om iets lekkers mee te nemen
.
Wat lief.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:52 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Ach, hij is zo schattig... Zijn vrouw is een maand na mij uitgerekend, van een tweeling. Ze hebben nog geen kindjes, maar wel duidelijk al heel lang een enorme kinderwens. Heeft erg lang geduurd voor het eindelijk lukte, vlgs mij uiteindelijk via IVF (hence the twins). Maar hij is dus extreem voorzichtig. Toen ik daar laatste keer was, en net verteld had dat ik 12w zwanger was (hij moest toen nog eerste echo krijgen, heel pril, had ie al heeeeeeeeeeeeel voorzichtig aan mij verteld), gingen we lunchen, 1 grote wenteltrap af naar beneden. "Of moet je met de lift?"
Wat relaxed en lief!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:02 schreef Mabawa. het volgende:
Oh en volgens mij heeft vriendje nesteldrang, hij heeft ineens de ramen gezeemd![]()
quote:
De mijne is ook zo goed afgerichtquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:04 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Nou dat mag ik toch hopen van niet zeg....is er dan niks meer heilig??
Ik zie je PM, ik ga even reagerenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:53 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik heb wel interesseWas zowieso nog op zoek naar een boek over dit soort dingen (ja het is echt een studie
)
Dat dacht ik ook!quote:
Werkt dat dat werkelijk? In dat geval moet ik er misschien ook maar eens aanschaffen, dan kan ik het ook wel.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:43 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ramen zemen doetdie van mij ook...sinds hij zelf zo'n karcher ding heeft aangeschaft
Ja maar jij eet voor driequote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:54 schreef Musique het volgende:
Een goede SEO voor Klaprooss![]()
En mannen die babykamers schilderen en ramen zemen
Verder allemaal lekkers wat voorbij komtIk eet sinds een kleine week als een bootwerker
Niet normaal hoeveel honger ik heb
's Ochtend vooral véél fruit; appel, mandarijnen, banaan, sinaasappel, mango, ik kom ruim over mijn dagelijkse aangeraden hoeveelheid.
Ik eet geen kaas met rauwe melk, geen vacuum verpakt spul zoals zalm en uiteraard geen rauw en rood vlees. Verder eet ik eigenlijk alles. Ze zijn hier in Frankrijk heel (te) relaxed over wat je wel en niet mag eten. Eigenlijk wordt alleen rauwmelkse kaas hier afgeraden en rauw vlees, tenzij je immuun bent voor listeria en toxoplasmose, en daar word je maandelijks op getest.
Van pesto wist ik bijv niet dat het afgeraden werd, ik heb de laatste maand zeker 2 keer pesto-pasta gegeten. Salami eet ik vrijwel nooit, maar wel serranoham, mag dat dan ook niet? In Lissabon heb ik dagverse sushi gegeten, maar dan niet met tonijn, alleen met zalm.
Nu heb ik zin in de McTasty
wij zijn er wel blij meequote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:52 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Werkt dat dat werkelijk? In dat geval moet ik er misschien ook maar eens aanschaffen, dan kan ik het ook wel.
Dat artikel blijkt een heel hardnekkinge hoax te zijnquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:06 schreef Chanty het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)na-14-jaar-uit.dhtml
SmakelijkEn nu ga ik studeren voor stekelvarken (acupunctuur).
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:01 schreef klaprooss het volgende:
[..].. dat heel je saus over je handen druipt!
Neemt niet weg dat ik het heerlijk vind smaken!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:02 schreef Chanty het volgende:
Jullie weten dat die hamburgers van de mac er na tien jaar nog precies hetzelfde uitzien he?
Ha zou best kunnen. Zolang je het niet dagelijks als tussendoortje neemt geen probleem toch... Maarr ik ben meer van dequote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:02 schreef Dot. het volgende:
Nee, een McKroket
Ik ben helemaal geen calorieteller, maar die Big Tasty is toch iets van 800 kcals ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |