quote:
Stamppot heb ik gisteren gegeten. Met worst! Mmmmm
Nu heb ik óók zin in pannenkoeken
quote:
En in een chocolademuffin
quote:
Én in biefstuk
Het is bijna 10 uur 's avonds. Hoe moet ik nu mijn
eetlusten bevredigen?
Jullie schuld!
Chanty, hoe gaat het nou? Geen bloedverlies meer gehad of krampen? Dan was het vast gewoon een beetje batsbloed, gelukkig

Klaprooss, wat fijn dat de SEO goed was

Snotver, dacht ik dat het voorbij was, gaan ze over McDonalds etc zitten lullen

Ik voel de banenenmilkshake al door mijn keel glijden, het zout van de frietjes op mijn lippen plakken, mijn knorrende buikje zich vullen chickenbites (die van de KFC dus). God-de-lijk.
Welkom Axia!
quote:
Misschien moet ik die van mijn kerel weer eens gaan draaien straks.
Alhoewel, draaien? Dat is mijn wat minder plezierig
MoMo, hopelijk gaat het al wat beter met de hoofdpijn, beterschap!

quote:
Op woensdag 16 oktober 2013 19:10 schreef klaprooss het volgende:Ik! Heb net heeeeul veel kleertjes gekocht! Ik ben er super blij mee! Echt de eerste echte winkel aankopen

! En het mooie van alles is dat ik heb betaald met een fashioncheque en het me dus niets gekost heeft! Ik mocht alleen niets kopen van m'n vriend.. hmmm

Leuk is dat he?

quote:
Op woensdag 16 oktober 2013 13:01 schreef Burdie het volgende:Ik ben nu officieel zwanger ipv dik, want er kwam vanmorgen een buurman naar me toe: "wat zie ik nou, ben je zwanger?" en later een buurvrouw: "zeg, heb jij nog babyspulletjes nodig?". En eigenlijk vond ik het wel leuk

.

quote:
Op woensdag 16 oktober 2013 13:01 schreef Burdie het volgende:Wat leuk dat je het hartje hebt gehoord Coco

Toch fijn die bevestiging dat er écht iets levends in je buik zwemt he

. Begrijp ik het goed dat jullie dit keer het geslacht ook weer niet willen weten van te voren? Mensen vinden dat vaak iets geks he, maar wij weten het ook niet. Ik vind het ook helemaal niet zo belangrijk (hoewel ik best wel nieuwsgierig ben hoor

).
We willen het dit keer weer niet weten inderdaad. Maar ik moet inderdaad zeggen dat ik er zelf ook helemaal geen moeite mee heb om te wachten tot de geboorte.
Bij de zwangerschap van Saar had ik alleen soms dat ik een pakje (of iets anders) zag dat echt om op te vreten was, maar dan wel echt heel erg jongen of meisje. Dan leek het me wel eens handig. Aan de andere kant, het is financieel een stuk voordeliger om het niet te weten dus