quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:24 schreef klaprooss het volgende:
Jaaaa! Alles goed.. De kleine was vervelend lag heel de tijd verkeerd, na lang porren en springen en weet ik het wat kon de SEO goed gedaan worden!
Het is nog steeds een jongen, ook wel fijn
En natuurlijk nog even wat plaatjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:28 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ah joh, hij bepaalt de achternaam toch al
Joh, het zal me worst wezen hoe je aan die naam komt, van mijn part wordt 'ie toevallig omgeroepen bij de Albert Heijnquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:05 schreef DJMomo het volgende:
wat een lieve buurtjes, zand! En er is nog niets officieels he, dus wellicht komen we nog een veul mooiere in jouw boekje tegen!
Succes met de keuze.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:15 schreef flowerbox het volgende:
Ik heb een app met 25.000 babynamen.
Nee, ik ben van het behangenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:01 schreef Burdie het volgende:
Dot, kan je vriend ook behangen? Kan je in dat geval hem even doorsturen deze kant op?
Hoe heet die app?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:15 schreef flowerbox het volgende:
Je bent beter in zo'n kladblokpost dan mij, burdie. Ik kom niet verder dan 'leuk' en 'fijn'.
Bedankt, nu heb ik zin in cake.
Ik heb een app met 25.000 babynamen.
wie had dat gedacht...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:36 schreef flowerbox het volgende:
De app heet *tromgeroffel* babynamen nl.
Noooooquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:36 schreef flowerbox het volgende:
De app heet *tromgeroffel* babynamen nl.
ik heb me nog nooit aan eetlijstjes gehouden. Maar mis hier vnl de koek snoep taart en chips opquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:37 schreef Chanty het volgende:
Wat ik me trouwens afvroeg, lukt het jullie om dagelijks al dat verschillende eten binnen te krijgen wat door het voedingscentrum wordt aanbevolen? Voor mij wordt bv dit aangeraden:
200 gram fruit
200 gram groente
200 gram aardappelen/ pasta/ rijst
210 gram brood (= 6 sneetjes)
30 gram kaas
450 gram melk(producten)
125-150 gram vlees/ vis/ kip
15 gram, braad- bak en frituurproducten, olie (=1 eetlepel)
30 gram halvarine
1,5 a 2 liter drinken (inclusief melk)
http://www.voedingscentru(...)de-zwangerschap.aspx
Met name die zes plakken brood en die 450 gram melkproducten red ik nietEn betwijfel of ik die hoeveelheid aardappelen/pasta/ rijst dagelijks red. Ik eet al een stuk meer dan eerst maar waar ik dit allemaal moet laten elke dag?
Met hoofdletters NL. Oh en het zijnquote:
Ik had idd al ff gezocht voor je postte, dus vermoedde al dat die het is. Geïnstalleerdquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:39 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Met hoofdletters NL. Oh en het zijn 25.500 trouwens..
kost die 0,89ct?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:39 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Met hoofdletters NL. Oh en het zijn
25.500 trouwens.. (android)
Je moet gewoon normaal blijven eten. Dan is er niks aan de hand. Pas in je derde trimester en tijdens borstvoeding moet je er rekening mee houden. Jij bent zo petite, dat je echt niet als een bootwerker hoeft te gaan vreten ineens.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:37 schreef Chanty het volgende:
Wat ik me trouwens afvroeg, lukt het jullie om dagelijks al dat verschillende eten binnen te krijgen wat door het voedingscentrum wordt aanbevolen? Voor mij wordt bv dit aangeraden:
200 gram fruit
200 gram groente
200 gram aardappelen/ pasta/ rijst
210 gram brood (= 6 sneetjes)
30 gram kaas
450 gram melk(producten)
125-150 gram vlees/ vis/ kip
15 gram, braad- bak en frituurproducten, olie (=1 eetlepel)
30 gram halvarine
1,5 a 2 liter drinken (inclusief melk)
http://www.voedingscentru(...)de-zwangerschap.aspx
Met name die zes plakken brood en die 450 gram melkproducten red ik nietEn betwijfel of ik die hoeveelheid aardappelen/pasta/ rijst dagelijks red. Ik eet al een stuk meer dan eerst maar waar ik dit allemaal moet laten elke dag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |