Zeker en ook heel herkenbaar. Ik vermoed dat hij/zij aan het koppeltjeduiken was. Vorige keer kon ik het geschop rond 19 weken ook uitwendig voelen. Mijn dochter heeft ook tijdens de 20-weken echo tegen het echoapparaat geschopt.quote:
Doe es niet zeg, dat betekend hier plaats 15....ho maar vadertje tijd, doe eens rustig op je oude dag.quote:
Hier moest ik om grinnikenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:41 schreef Dot. het volgende:
Ga je ook een geslachtsbepaling doen of heb jij wel geduld tot de 20 weken?
De optie helemaal niet wordt niet eens over gesproken....quote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hier moest ik om grinnikenIk verwachtte "of heb jij wel geduld tot aan de geboorte?" o.i.d. Maar blijkbaar is het al heel wat als je wacht tot de 20 weken
![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hier moest ik om grinnikenIk verwachtte "of heb jij wel geduld tot aan de geboorte?" o.i.d. Maar blijkbaar is het al heel wat als je wacht tot de 20 weken
![]()
Cool, dan ben ik niet te bevatten, of althans, mij geduld niet!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:50 schreef Dot. het volgende:
[..]Geduld tot aan de geboorte is voor mij niet te bevatten
![]()
Oh, maar geduld komt sowieso niet in mijn vocabulaire voorquote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:58 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Cool, dan ben ik niet te bevatten, of althans, mij geduld niet!
Raar is dat he, ik heb er juist helemaal geen moeite mee om te wachten en vind het zelfs vreemd dat mensen het per se wel eerder moeten weten.
7 november SEO, ik kan nog wel 3 weken wachtenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:41 schreef Dot. het volgende:
En wat fijn dat je je kleine al zo goed kunt voel TheeleuterGa je ook een geslachtsbepaling doen of heb jij wel geduld tot de 20 weken?
![]()
En dan bestaat nog de kans dat ze er naast zitten. Schoonzusje vertelde dat een vriendin een dochter zou krijgen, maar toen bleek het na de bevalling toch echt een jongetje te zijnquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:16 schreef Theeleuter het volgende:
[..]
7 november SEO, ik kan nog wel 3 weken wachtenWachten tot de geboorte vind ik dan weer overdreven. Bedoel, wil wel weten wat ik in de kledingkast moet hangen
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:20 schreef DJMomo het volgende:
(ego-jompel: er is gisteren een naam geopperd door manlief!toevallig had ik die ook wel als "leuk" bestempeld... alleen kennen we wel een paar mensen met die naam.. Zal vanavond nog even een alternatief voorstellen)
Ah joh, hij bepaalt de achternaam toch alquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:25 schreef flowerbox het volgende:
[..]Hier precies hetzelfde gebeurt! Alleen kennen we niemand die de naam heeft. Ik was al blij dat hij een keer een voorstel had qua naam. Ook zo sneu als ik de naam alleen uitkies he?
Nou, precies dat!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:25 schreef flowerbox het volgende:
[..]Hier precies hetzelfde gebeurt! Alleen kennen we niemand die de naam heeft. Ik was al blij dat hij een keer een voorstel had qua naam. Ook zo sneu als ik de naam alleen uitkies he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ J & S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |