quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:24 schreef klaprooss het volgende:
Jaaaa! Alles goed.. De kleine was vervelend lag heel de tijd verkeerd, na lang porren en springen en weet ik het wat kon de SEO goed gedaan worden!
Het is nog steeds een jongen, ook wel fijn
En natuurlijk nog even wat plaatjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:28 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ah joh, hij bepaalt de achternaam toch al
Joh, het zal me worst wezen hoe je aan die naam komt, van mijn part wordt 'ie toevallig omgeroepen bij de Albert Heijnquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:05 schreef DJMomo het volgende:
wat een lieve buurtjes, zand! En er is nog niets officieels he, dus wellicht komen we nog een veul mooiere in jouw boekje tegen!
Succes met de keuze.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:15 schreef flowerbox het volgende:
Ik heb een app met 25.000 babynamen.
Nee, ik ben van het behangenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:01 schreef Burdie het volgende:
Dot, kan je vriend ook behangen? Kan je in dat geval hem even doorsturen deze kant op?
Hoe heet die app?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:15 schreef flowerbox het volgende:
Je bent beter in zo'n kladblokpost dan mij, burdie. Ik kom niet verder dan 'leuk' en 'fijn'.
Bedankt, nu heb ik zin in cake.
Ik heb een app met 25.000 babynamen.
wie had dat gedacht...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:36 schreef flowerbox het volgende:
De app heet *tromgeroffel* babynamen nl.
Noooooquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:36 schreef flowerbox het volgende:
De app heet *tromgeroffel* babynamen nl.
ik heb me nog nooit aan eetlijstjes gehouden. Maar mis hier vnl de koek snoep taart en chips opquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:37 schreef Chanty het volgende:
Wat ik me trouwens afvroeg, lukt het jullie om dagelijks al dat verschillende eten binnen te krijgen wat door het voedingscentrum wordt aanbevolen? Voor mij wordt bv dit aangeraden:
200 gram fruit
200 gram groente
200 gram aardappelen/ pasta/ rijst
210 gram brood (= 6 sneetjes)
30 gram kaas
450 gram melk(producten)
125-150 gram vlees/ vis/ kip
15 gram, braad- bak en frituurproducten, olie (=1 eetlepel)
30 gram halvarine
1,5 a 2 liter drinken (inclusief melk)
http://www.voedingscentru(...)de-zwangerschap.aspx
Met name die zes plakken brood en die 450 gram melkproducten red ik nietEn betwijfel of ik die hoeveelheid aardappelen/pasta/ rijst dagelijks red. Ik eet al een stuk meer dan eerst maar waar ik dit allemaal moet laten elke dag?
Met hoofdletters NL. Oh en het zijnquote:
Ik had idd al ff gezocht voor je postte, dus vermoedde al dat die het is. Geďnstalleerdquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:39 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Met hoofdletters NL. Oh en het zijn 25.500 trouwens..
kost die 0,89ct?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:39 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Met hoofdletters NL. Oh en het zijn
25.500 trouwens.. (android)
Je moet gewoon normaal blijven eten. Dan is er niks aan de hand. Pas in je derde trimester en tijdens borstvoeding moet je er rekening mee houden. Jij bent zo petite, dat je echt niet als een bootwerker hoeft te gaan vreten ineens.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:37 schreef Chanty het volgende:
Wat ik me trouwens afvroeg, lukt het jullie om dagelijks al dat verschillende eten binnen te krijgen wat door het voedingscentrum wordt aanbevolen? Voor mij wordt bv dit aangeraden:
200 gram fruit
200 gram groente
30 gram kaas
450 gram melk(producten)
30 gram halvarine
Met name die zes plakken brood en die 450 gram melkproducten red ik nietEn betwijfel of ik die hoeveelheid aardappelen/pasta/ rijst dagelijks red. Ik eet al een stuk meer dan eerst maar waar ik dit allemaal moet laten elke dag?
Dat red ik ook niet hoor. Ik eet kaas op brood, dat is zo ongeveer het enige zuivel dat ik binnen krijg. Behalve als we pasta eten (bechamel saus) of als ik een keer zin heb in drinkyoghurt. Dan heeft Arie geluk ofzoquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:37 schreef Chanty het volgende:
200 gram fruit
200 gram groente
30 gram kaas
450 gram melk(producten)
30 gram halvarine
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:38 schreef DJMomo het volgende:
[..]
ik heb me nog nooit aan eetlijstjes gehouden. Maar mis hier vnl de koek snoep taart en chips op
Meestal heeft apple meer keuze wat betreft appjes.quote:
Dan nog denk ik dat ik gewoon afga op wat mijn lichaam aangeeftquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
Pas in je derde trimester en tijdens borstvoeding moet je er rekening mee houden.
Zegt iemand die geen pesto meer durft te eten?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dan nog denk ik dat ik gewoon afga op wat mijn lichaam aangeeft.
Ik heb ook niet zoveel met 'dingen laten staan want je geeft bv'. In Indië eten ze ook gewoon Ikan Pepesan tijdens het geven van bv, dus waarom zou ik dan mijn prei laten liggen? Wellicht kom ik hier nog wel keihard op terug als het zover is
Hoe jonger je bent, hoe meer je verbrandtquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:50 schreef Dot. het volgende:
Ik snap ook niet helemaal wat mijn leeftijd te maken heeft met de hoeveelheid die ik moet eten.
Een flinke neut helpt ookquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:53 schreef DJMomo het volgende:
Ik moet zeggen dat collega's cake echt super werkt tegen een verstopte neus en keelpijn!
Daar zou je idd nog wel eens op terug kunnen komen als je kleintje last krijgt van krampjes door die preiquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dan nog denk ik dat ik gewoon afga op wat mijn lichaam aangeeft.
Ik heb ook niet zoveel met 'dingen laten staan want je geeft bv'. In Indië eten ze ook gewoon Ikan Pepesan tijdens het geven van bv, dus waarom zou ik dan mijn prei laten liggen? Wellicht kom ik hier nog wel keihard op terug als het zover is
Die tijd is zo goed als voorbij, Android is inmiddels vele malen groter dan apple.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:47 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Meestal heeft apple meer keuze wat betreft appjes.
Nouja, er is voor mij wel enorm verschil tussen 'kan een miskraam veroorzaken' en 'geeft een kans op darmkrampjes'.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zegt iemand die geen pesto meer durft te eten?![]()
![]()
Parmesaan mag gewoon hoorquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zegt iemand die geen pesto meer durft te eten?![]()
![]()
[..]
Hoe jonger je bent, hoe meer je verbrandt![]()
(ik dieet al te lang)
(ja ik ben alweer weg hier)
maar wel veel stommerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:55 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Die tijd is zo goed als voorbij, Android is inmiddels vele malen groter dan apple.
Heus niet, Android werkt prima! Mits goed gebruikt.quote:
Wie noemde parmesaan als verboden voedingsmiddel?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:56 schreef Dot. het volgende:
[..]
Parmesaan mag gewoon hoor![]()
Maar ik zal eens wat meer melk gaan drinken, kan sowieso geen kwaad
Ik ga me er tzt nog wel eens in verdiepen, maar er zijn hele volksstammen die geen hap anders eten dan normaal, zo'n baby zal er ook wel aan wennen toch?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:55 schreef Tante_Soesa het volgende:
Daar zou je idd nog wel eens op terug kunnen komen als je kleintje last krijgt van krampjes door die preiDan voel je je zo schuldig
Ja? Oh, ik ben een noob in het bijhouden van die ontwikkeling.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:55 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Die tijd is zo goed als voorbij, Android is inmiddels vele malen groter dan apple.
Uiteindelijk vast wel. Maar als je pijn bij je baby kunt voorkomen door geen prei of ui te eten is dat zo gedaan! Vind ik. E. had er in het begin echt duidelijk last van toen ik ui of prei had gegeten en dat was echt sneu.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik ga me er tzt nog wel eens in verdiepen, maar er zijn hele volksstammen die geen hap anders eten dan normaal, de baby zal er ook wel aan wennen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |