Zeker en ook heel herkenbaar. Ik vermoed dat hij/zij aan het koppeltjeduiken was. Vorige keer kon ik het geschop rond 19 weken ook uitwendig voelen. Mijn dochter heeft ook tijdens de 20-weken echo tegen het echoapparaat geschopt.quote:
Doe es niet zeg, dat betekend hier plaats 15....ho maar vadertje tijd, doe eens rustig op je oude dag.quote:
Hier moest ik om grinnikenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:41 schreef Dot. het volgende:
Ga je ook een geslachtsbepaling doen of heb jij wel geduld tot de 20 weken?
De optie helemaal niet wordt niet eens over gesproken....quote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hier moest ik om grinnikenIk verwachtte "of heb jij wel geduld tot aan de geboorte?" o.i.d. Maar blijkbaar is het al heel wat als je wacht tot de 20 weken
![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hier moest ik om grinnikenIk verwachtte "of heb jij wel geduld tot aan de geboorte?" o.i.d. Maar blijkbaar is het al heel wat als je wacht tot de 20 weken
![]()
Cool, dan ben ik niet te bevatten, of althans, mij geduld niet!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:50 schreef Dot. het volgende:
[..]Geduld tot aan de geboorte is voor mij niet te bevatten
![]()
Oh, maar geduld komt sowieso niet in mijn vocabulaire voorquote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:58 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Cool, dan ben ik niet te bevatten, of althans, mij geduld niet!
Raar is dat he, ik heb er juist helemaal geen moeite mee om te wachten en vind het zelfs vreemd dat mensen het per se wel eerder moeten weten.
7 november SEO, ik kan nog wel 3 weken wachtenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:41 schreef Dot. het volgende:
En wat fijn dat je je kleine al zo goed kunt voel TheeleuterGa je ook een geslachtsbepaling doen of heb jij wel geduld tot de 20 weken?
![]()
En dan bestaat nog de kans dat ze er naast zitten. Schoonzusje vertelde dat een vriendin een dochter zou krijgen, maar toen bleek het na de bevalling toch echt een jongetje te zijnquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:16 schreef Theeleuter het volgende:
[..]
7 november SEO, ik kan nog wel 3 weken wachtenWachten tot de geboorte vind ik dan weer overdreven. Bedoel, wil wel weten wat ik in de kledingkast moet hangen
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:20 schreef DJMomo het volgende:
(ego-jompel: er is gisteren een naam geopperd door manlief!toevallig had ik die ook wel als "leuk" bestempeld... alleen kennen we wel een paar mensen met die naam.. Zal vanavond nog even een alternatief voorstellen)
Ah joh, hij bepaalt de achternaam toch alquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:25 schreef flowerbox het volgende:
[..]Hier precies hetzelfde gebeurt! Alleen kennen we niemand die de naam heeft. Ik was al blij dat hij een keer een voorstel had qua naam. Ook zo sneu als ik de naam alleen uitkies he?
Nou, precies dat!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:25 schreef flowerbox het volgende:
[..]Hier precies hetzelfde gebeurt! Alleen kennen we niemand die de naam heeft. Ik was al blij dat hij een keer een voorstel had qua naam. Ook zo sneu als ik de naam alleen uitkies he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ J & S
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:24 schreef klaprooss het volgende:
Jaaaa! Alles goed.. De kleine was vervelend lag heel de tijd verkeerd, na lang porren en springen en weet ik het wat kon de SEO goed gedaan worden!
Het is nog steeds een jongen, ook wel fijn
En natuurlijk nog even wat plaatjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:28 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ah joh, hij bepaalt de achternaam toch al
Joh, het zal me worst wezen hoe je aan die naam komt, van mijn part wordt 'ie toevallig omgeroepen bij de Albert Heijnquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:05 schreef DJMomo het volgende:
wat een lieve buurtjes, zand! En er is nog niets officieels he, dus wellicht komen we nog een veul mooiere in jouw boekje tegen!
Succes met de keuze.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:15 schreef flowerbox het volgende:
Ik heb een app met 25.000 babynamen.
Nee, ik ben van het behangenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:01 schreef Burdie het volgende:
Dot, kan je vriend ook behangen? Kan je in dat geval hem even doorsturen deze kant op?
Hoe heet die app?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:15 schreef flowerbox het volgende:
Je bent beter in zo'n kladblokpost dan mij, burdie. Ik kom niet verder dan 'leuk' en 'fijn'.
Bedankt, nu heb ik zin in cake.
Ik heb een app met 25.000 babynamen.
wie had dat gedacht...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:36 schreef flowerbox het volgende:
De app heet *tromgeroffel* babynamen nl.
Noooooquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:36 schreef flowerbox het volgende:
De app heet *tromgeroffel* babynamen nl.
ik heb me nog nooit aan eetlijstjes gehouden. Maar mis hier vnl de koek snoep taart en chips opquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:37 schreef Chanty het volgende:
Wat ik me trouwens afvroeg, lukt het jullie om dagelijks al dat verschillende eten binnen te krijgen wat door het voedingscentrum wordt aanbevolen? Voor mij wordt bv dit aangeraden:
200 gram fruit
200 gram groente
200 gram aardappelen/ pasta/ rijst
210 gram brood (= 6 sneetjes)
30 gram kaas
450 gram melk(producten)
125-150 gram vlees/ vis/ kip
15 gram, braad- bak en frituurproducten, olie (=1 eetlepel)
30 gram halvarine
1,5 a 2 liter drinken (inclusief melk)
http://www.voedingscentru(...)de-zwangerschap.aspx
Met name die zes plakken brood en die 450 gram melkproducten red ik nietEn betwijfel of ik die hoeveelheid aardappelen/pasta/ rijst dagelijks red. Ik eet al een stuk meer dan eerst maar waar ik dit allemaal moet laten elke dag?
Met hoofdletters NL. Oh en het zijnquote:
Ik had idd al ff gezocht voor je postte, dus vermoedde al dat die het is. Geïnstalleerdquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:39 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Met hoofdletters NL. Oh en het zijn 25.500 trouwens..
kost die 0,89ct?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:39 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Met hoofdletters NL. Oh en het zijn
25.500 trouwens.. (android)
Je moet gewoon normaal blijven eten. Dan is er niks aan de hand. Pas in je derde trimester en tijdens borstvoeding moet je er rekening mee houden. Jij bent zo petite, dat je echt niet als een bootwerker hoeft te gaan vreten ineens.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:37 schreef Chanty het volgende:
Wat ik me trouwens afvroeg, lukt het jullie om dagelijks al dat verschillende eten binnen te krijgen wat door het voedingscentrum wordt aanbevolen? Voor mij wordt bv dit aangeraden:
200 gram fruit
200 gram groente
30 gram kaas
450 gram melk(producten)
30 gram halvarine
Met name die zes plakken brood en die 450 gram melkproducten red ik nietEn betwijfel of ik die hoeveelheid aardappelen/pasta/ rijst dagelijks red. Ik eet al een stuk meer dan eerst maar waar ik dit allemaal moet laten elke dag?
Dat red ik ook niet hoor. Ik eet kaas op brood, dat is zo ongeveer het enige zuivel dat ik binnen krijg. Behalve als we pasta eten (bechamel saus) of als ik een keer zin heb in drinkyoghurt. Dan heeft Arie geluk ofzoquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:37 schreef Chanty het volgende:
200 gram fruit
200 gram groente
30 gram kaas
450 gram melk(producten)
30 gram halvarine
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:38 schreef DJMomo het volgende:
[..]
ik heb me nog nooit aan eetlijstjes gehouden. Maar mis hier vnl de koek snoep taart en chips op
Meestal heeft apple meer keuze wat betreft appjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |