Uhm.. ik weet niet waar jij eerst je subtitles vandaan haalde maar wij halen ze niet op subsvoorslechtziende.nlquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Sowieso man, je koopt dure tvs, snelle kabels, snel internet, hoge kwaliteit downloads, allemaal voor dat haarscherpe hd beeld, en dan laat je kanjergroot zo'n gare ondertitelbalk door je beeld lopen![]()
Nee, ik kan hier helaas geen knut seal of approval voor geven.
Ik typ met 9327 aanslagen per seconde, dan heb je dat wel eens.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij kan stelling niet eens spellen, debiel.
oh bra powquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik typ met 9327 aanslagen per seconde, dan heb je dat wel eens.Jammer dat je niet inhoudelijk in durft te gaan op mijn post. Dat doet mij denken dat ik wel eens gelijk zou kunnen hebben.
Ik stel voor.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:28 schreef Geo4kant het volgende:
Knutje heeft een ongesteld kutje, stel ik voor als volgende TT
Goede TTquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik stel voor.
Inso is jarig, mensen!
Klopt, maar Typisch vroeg om een knuffel.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Z'n stleling was gewoon onzinnig. Hij zegt dat je dan net zo goed nietk an kijken maar films als Battle Royale en Old Boy volg je prima met alleen ondertiteling. Dat je wellicht een paar dingen mist dat zou kunnen, maar het verhaal volg je zonder problemen.
Knut is een debiel.
Typisch verdient af en toe een stevige knuffel.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt, maar Typisch vroeg om een knuffel.
Van een boa constrictor!?quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Typisch verdient af en toe een stevige knuffel.
Madame_paon is een pokémontrainster.quote:
Je mist juist grappen door de ondertiteling te volgen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:34 schreef kapiteintje het volgende:
Allemaal net doen of je geen ondertiteling nodig hebt en de helft van de grappen missen omdat je geen native speaker bent. Blijft grappig aan wat voor trivialiteiten mensen hun 'status' denken te ontlenen.
Geen waardeoordeel verder ofzo hoor, maar ik ben wel beter dan jij omdat ik geen ondertitels gebruik.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:34 schreef kapiteintje het volgende:
Allemaal net doen of je geen ondertiteling nodig hebt en de helft van de grappen missen omdat je geen native speaker bent. Blijft grappig aan wat voor trivialiteiten mensen hun 'status' denken te ontlenen.
Oke.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:34 schreef kapiteintje het volgende:
En een Snorlax.quote:
Ja, Dr. Mikey is echt praktisch een vrouw.quote:
En naar de blote buik van Strootman.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, Dr. Mikey is echt praktisch een vrouw.
Hij kijkt ook GTST.
Echt he.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Geen waardeoordeel verder ofzo hoor, maar ik ben wel beter dan jij omdat ik geen ondertitels gebruik.
Nou, fijn voor jou.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zet zelfs bij Lingo nog TT 888 aan en daar spellen ze de woorden zelfs.
Oke..quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
Debiel.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
Ik moet altijd wel lachen als jij andere mensen gaat 'aanvallen' over het feit dat ze zich boven de rest verhevend voelen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik merk dat je jezelf toch enigszins aangesproken voelt door mijn eerdere post?
Euhm , nee, maar je kunt ook weer te ver doorgaan met je lingo opmerking.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik merk dat je jezelf toch enigszins aangesproken voelt door mijn eerdere post?
Ik ook, gelukkig kan ik dit wetenschappelijk ook aantonenquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:44 schreef Saind het volgende:
Ik vind mezelf wel slimmer dan gemiddeld.
Vrij veel zelfs.
Jammer dat je elke week wat minder slim wordt door je alcoholismequote:Op maandag 14 oktober 2013 15:44 schreef Saind het volgende:
Vrij veel zelfs.
Dat mag.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik moet altijd wel lachen als jij andere mensen gaat 'aanvallen' over het feit dat ze zich boven de rest verhevend voelen.
Nu nog er wat mee gaan doen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook, gelukkig kan ik dit wetenschappelijk ook aantonen
Dat is ook niet zo lastig.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:44 schreef Saind het volgende:
Vrij veel zelfs.
dankje c_aquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:47 schreef charmed_angel het volgende:
Inso gefeliciteerd met je verjaardag
Ik vond het een bijzonder geslaagde grap.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Euhm , nee, maar je kunt ook weer te ver doorgaan met je lingo opmerking.
Ik kan dit niet ontkennen. Vanavond weer hachee, dat wordt weer een feest later op de avond.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:48 schreef GGMM het volgende:
kapiteintje is echt zo'n figuur die zelfvoldaan diep inademt nadat hij een scheet gelaten heeft.
Zo'n heerlijk ruikende eiwit scheet, lekker manquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kan dit niet ontkennen. Vanavond weer hachee, dat wordt weer een feest later op de avond.
Jij bent echt zo'n figuur die dat zou doen als Kapiteintje een scheet laat.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:48 schreef GGMM het volgende:
kapiteintje is echt zo'n figuur die zelfvoldaan diep inademt nadat hij een scheet gelaten heeft.
Leuke sportieve reactie.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kan dit niet ontkennen. Vanavond weer hachee, dat wordt weer een feest later op de avond.
Alweer een reden om je te feliciteren.quote:
Oh.quote:
Ruzie is alleen mogelijk in het Ajax topic. Met al die zelfingenomen kwalletjes die met hun eigen domheid te koop lopen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuke sportieve reactie.![]()
Ik had eigenlijk gehoopt dat Smoofie eerst zou reageren om nog een schepje bovenop mijn reactie te doen zodat er een ruzie zou ontstaan tussen jullie 2.
Natuurlijk. Kopie maken alles.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Moet je je identificeren als je een auto huurt?
Ik dacht dat je zo slim was, vanwaar zo'n domme vraag danquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Oh jammer. Anders had ik ingevuld dat ik 30 was voor goedkoper. Scheelt aardig wat.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Natuurlijk. Kopie maken alles.
quote:
Wist niet zeker.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zo slim was, vanwaar zo'n domme vraag dan?
Wat vind jij de grootste debiel in het ajax topic?quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ruzie is alleen mogelijk in het Ajax topic. Met al die zelfingenomen kwalletjes die met hun eigen domheid te koop lopen.
Wat een schitterend vermaak is dat altijd daarquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ruzie is alleen mogelijk in het Ajax topic. Met al die zelfingenomen kwalletjes die met hun eigen domheid te koop lopen.
Ja, is lekker toch?quote:
Jammer voor de tonijnquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:53 schreef Smoofie het volgende:
De tonijn is over een decenium uitgestorven.
Gewoon doorkweken?quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:53 schreef Smoofie het volgende:
Opnieuw de schuld van Japan maar dat geheel terzijde.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:53 schreef Smoofie het volgende:
Een tonijn is tamelijk groot. Wellicht in Harderwijk.quote:
Survival of the fittest, hadden ze maar moeten evoluerenquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:53 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n figuur die dat zou doen als Kapiteintje een scheet laat.
Nee. Je kunt hem gewoon zo meepakken.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Een paar soorten zeker ja, voor de rest is het gewoon de schuld van de EU en de US. Met al hun blikken tonijn.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Opnieuw de schuld van Japan maar dat geheel terzijde.
Als de tonijn uitsterft is niet alleen de tonijn de lul.quote:
We're not even sorryquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Opnieuw de schuld van Japan maar dat geheel terzijde.
[..]
Een tonijn is tamelijk groot. Wellicht in Harderwijk.
wie dan nog meerquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:55 schreef Smoofie het volgende:
Als de tonijn uitsterft is niet alleen de tonijn de lul.
Mongolisch hoe die beesten ook gevangen worden door Spanjaarden voor de Japanse marktquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Een paar soorten zeker ja, voor de rest is het gewoon de schuld van de EU en de US. Met al hun blikken tonijn.
[..]
Als de tonijn uitsterft is niet alleen de tonijn de lul.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee. Je kunt hem gewoon zo meepakken.
Wowquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
We're not even sorry
[ afbeelding ]
Nou, wat dacht je van het hele ecosysteem waar de verschillende soorten tonijn deel van uitmaken?quote:
80% van alle tonijn gaat naar Japan. Afval gaat naar de EU/USA.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Een paar soorten zeker ja, voor de rest is het gewoon de schuld van de EU en de US. Met al hun blikken tonijn.
[..]
Dat lijkt groot maar die spleetoog die het vasthoudt is gewoon formaatje Sneijder.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
We're not even sorry
[ afbeelding ]
gvdquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:53 schreef Smoofie het volgende:
Lekker in bed tv kijken en af en toe onder de dekens duikenquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat stuk is denk ik 10k in eurotjes waard.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt groot maar die spleetoog die het vasthoudt is gewoon formaatje Sneijder.
zeer matigquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De plofkip zit al vol water dus het is inderdaad net alsof hij uit de zee komt als tonijn.
Niet hetzelfde, maar ik zou het aanmoedigen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:57 schreef Geo4kant het volgende:
Komt nog een keer een alien ras naar ons toe die ons zo behandelen als wij met dieren omgaan, dan doen wij allemaal huilie huilie.
Ik hoop het.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:57 schreef Geo4kant het volgende:
Komt nog een keer een alien ras naar ons toe die ons zo behandelen als wij met dieren omgaan, dan doen wij allemaal huilie huilie.
Het is ook echt kk dom, vissen of jagen tot een soort is uitgestorven, op de lange termijn alleen maar nadeling, maar de meeste mensen zijn te dom om zich dat te realiseren.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:57 schreef Geo4kant het volgende:
Ja. Ik weet ook wel dat er serieuze problemen zijn.quote:
Dollar tekens in de ogen he..quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is ook echt kk dom, vissen of jagen tot een soort is uitgestorven, op de lange termijn alleen maar nadeling, maar de meeste mensen zijn te dom om zich dat te realiseren.
9/11 was een inside job.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:57 schreef Geo4kant het volgende:
Anthony Bourdain ging een keer bij zo'n visser kijken die tonijn kweekte op volle zee. Dat zag er echt vet uitquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is ook echt kk dom, vissen of jagen tot een soort is uitgestorven, op de lange termijn alleen maar nadeling, maar de meeste mensen zijn te dom om zich dat te realiseren.
wij ook?quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nou, wat dacht je van het hele ecosysteem waar de verschillende soorten tonijn deel van uitmaken?
Kroatie?quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Anthony Bourdain ging een keer bij zo'n visser kijken die tonijn kweekte op volle zee. Dat zag er echt vet uit
In BNW weten ze hier alles van.quote:
80% lijkt me wat overdrevenquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
80% van alle tonijn gaat naar Japan. Afval gaat naar de EU/USA.
doet me weinigquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet direct nee, maarja, dat punt komt er wel als we zo doorgaan.
Meer als je het over blauwvintonijn hebt. Zoals je zelf al stelde het zijn enkele soorten.quote:
Tsjah, ik ben geen hippie ofzo, maar wanneer grote ecosystemen echt instorten zal het natuurlijk wel direct invloed hebben op de mens, gezien meerder soorten dan niet meer kunnen overleven.quote:
Dan kunnen ze er maar beter mee stoppen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Meer als je het over blauwvintonijn hebt. Zoals je zelf al stelde het zijn enkele soorten.
Al blijft de vismethode achterlijk. Daarbij vind ik tonijn geeneens echt lekker.
Mee eens. Wil je mijn petitie tekenen?quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze er maar beter mee stoppen.
Dat is wel zo, maar zolang het beschikbaar is eet ik het, ik hoor wel wanneer het niet meer kan.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tsjah, ik ben geen hippie ofzo, maar wanneer grote ecosystemen echt instorten zal het natuurlijk wel direct invloed hebben op de mens, gezien meerder soorten dan niet meer kunnen overleven.
Ik kan alleen leeuwen en karikaturen tekenen. Sorry.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mee eens. Wil je mijn petitie tekenen?
Bluefin is al ernstig bedreigd ja, maar op alle soorten tonijn wordt op een onhoudbare manier gevist.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Meer als je het over blauwvintonijn hebt. Zoals je zelf al stelde het zijn enkele soorten.
Al blijft de vismethode achterlijk. Daarbij vind ik tonijn geeneens echt lekker.
Bluefin is de letterlijke vertaling van blauwvin.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bluefin is al ernstig bedreigd ja, maar op alle soorten tonijn wordt op een onhoudbare manier gevist.
Hij lijkt wel een beetje op jou vanuit dit perspectief.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoe kan Federer zo'n tenger armpje hebben. Lijdt hij aan aids?
[ afbeelding ]
Tjsah, jij hebt 30-50 jaar minder lang te leven dan onsquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar zolang het beschikbaar is eet ik het, ik hoor wel wanneer het niet meer kan.
Ja, bluefin tuna. Laatst werd er één verkocht voor 300k ofzo, zo schaars zijn ze. Maar nog steeds op vissen hoorquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien was het van een speciale ondersoort, echt ergens gelezen.
nou nou nou zo oud is ie niequote:Op maandag 14 oktober 2013 16:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tjsah, jij hebt 30-50 jaar minder lang te leven dan ons. Als ik jouw leeftijd heb bereikt is bijna elke grote kat, veel soorten vis en 50% van het regenwoud er niet meer als we zo doorgaan
.
Kun je een karikatuur van een tonijn tekenen?quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan alleen leeuwen en karikaturen tekenen. Sorry.
Mwa. Ik denk niet dat grote katten uitsterven. Zullen altijd wel een paar natuurparken/veredelde dierentuinen zijn die genoeg bos hebben aangekocht om een kleine populatie op peil te houden.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tjsah, jij hebt 30-50 jaar minder lang te leven dan ons. Als ik jouw leeftijd heb bereikt is bijna elke grote kat, veel soorten vis en 50% van het regenwoud er niet meer als we zo doorgaan
.
Nee sorry, dan krijg ik WNF op mijn dak.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kun je een karikatuur van een tonijn tekenen?
Record is 1.7 miljoenquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, bluefin tuna. Laatst werd er één verkocht voor 300k ofzo, zo schaars zijn ze. Maar nog steeds op vissen hoor.
Katachtigenquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:09 schreef Saind het volgende:
En even eerlijk, who gives a fuck
Ik heb niks met tijgers, gemene kutbeesten
Ja, gelukkig zijn er geen stropers. In veel parken in Afrika wordt er gewoon volop gejaagd in dat soort parken.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mwa. Ik denk niet dat grote katten uitsterven. Zullen altijd wel een paar natuurparken/veredelde dierentuinen zijn die genoeg bos hebben aangekocht om een kleine populatie op peil te houden.
Ik vind het eerlijk gezegd alleen rauw lekker en dan alleen de otoroquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:06 schreef Saind het volgende:
Nu heb ik zin in tonijn, hartelijk bedankt
decadentelingquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd alleen rauw lekker en dan alleen de otoro
[ afbeelding ]
Het is zonde om dat soort dieren te laten uitsterven omdat wij zonodig een mooi tapijt willen hebben.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:09 schreef Saind het volgende:
En even eerlijk, who gives a fuck
Ik heb niks met tijgers, gemene kutbeesten
Tuurlijk, maar nu zijn er nog relatief veel beesten. Als het echt erg wordt dan zetten ze er wel ergens een jurrasic park jungle hek omheen met een strook landmijnen ervoor.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, gelukkig zijn er geen stropers. In veel parken in Afrika wordt er gewoon volop gejaagd in dat soort parken.
Tonijn bakken gaat echt nergens over neequote:Op maandag 14 oktober 2013 16:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd alleen rauw lekker en dan alleen de otoro
[ afbeelding ]
Ja hoor best zonde, maar niet heel boeiend verder.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is zonde om dat soort dieren te laten uitsterven omdat wij zonodig een mooi tapijt willen hebben.
Mwah, relatief veel..neushoorns en tijgers zijn al nauwelijks populaties meer van over die nodig zijn om te overleven zonder zware inteelt.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar nu zijn er nog relatief veel beesten. Als het echt erg wordt dan zetten ze er wel ergens een jurrasic park jungle hek omheen met een strook landmijnen ervoor.
Tsjah, daar denk ik wat anders overquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja hoor best zonde, maar niet heel boeiend verder.
Net zo zonde als wanneer ik nu een beetje milk & fruit zou morsen ongeveer
Als tapijt is achterlijk ja, maar enkel voor de hoorn omdat één of andere fucked up cultuur de overtuiging heeft dat het magische krachten bezit is echt de overtreffende trap.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is zonde om dat soort dieren te laten uitsterven omdat wij zonodig een mooi tapijt willen hebben.
Ik zie dat als een soort van versnelde evolutie, bedoel dinosaurussen zijn er ook al een tijdje niet meerquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mwah, relatief veel..neushoorns en tijgers zijn al nauwelijks populaties meer van over die nodig zijn om te overleven zonder zware inteelt.
Die chinezen jaquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als tapijt is achterlijk ja, maar enkel voor de hoorn omdat één of andere fucked up cultuur de overtuiging heeft dat het magische krachten bezit is echt de overtreffende trap.
Daarbij zet de mens het proces zelf ingang. Een dier is toch weerlozer en nuttelozer. Ik pleit er dan ook voor om alles buiten West-Europa plat te leggen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Als rasreductionist moet ik zeggen, meh.
De panda mag van mij dan wel weer uitsterven. Dat dier heeft echt geen nut en begrijpt geeneens wat voortplanten is.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die chinezen ja. Het erge is nog, uit onderzoek bleek dat veel chinezen denken dat zo'n hoor wel weer teruggroeid. Het meest ironische is nog wel dat de chinese overheid wel massale fokprogrammas heeft voor bijv. de Panda die ook bijna was uitgestorven.
Panda's mogen echt verrekken, nutteloze kutbeestenquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die chinezen ja. Het erge is nog, uit onderzoek bleek dat veel chinezen denken dat zo'n hoor wel weer teruggroeid. Het meest ironische is nog wel dat de chinese overheid wel massale fokprogrammas heeft voor bijv. de Panda die ook bijna was uitgestorven.
Versnelde evolutie? Je bedoelt geen evolutie. Dat een paar achterlijke mensen geen erectie meer kunnen krijgen en daarom hoorns of slagtanden van een neushoor of olifant wil hebben en dat daardoor de soort uitsterft heeft helemaal niets met evolutie te maken.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zie dat als een soort van versnelde evolutie, bedoel dinosaurussen zijn er ook al een tijdje niet meer
Wel.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Versnelde evolutie? Je bedoelt geen evolutie. Dat een paar achterlijke mensen geen erectie meer kunnen krijgen en daarom hoorns of slagtanden van een neushoor of olifant wil hebben en dat daardoor de soort uitsterft heeft helemaal niets met evolutie te maken.
Dat dieren uitsterven wel, wordt alleen wat versneld op deze manierquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Versnelde evolutie? Je bedoelt geen evolutie. Dat een paar achterlijke mensen geen erectie meer kunnen krijgen en daarom hoorns of slagtanden van een neushoor of olifant wil hebben en dat daardoor de soort uitsterft heeft helemaal niets met evolutie te maken.
Inderdaad, dan zou er wel een bazooka op hun hoorn groeien om stropers neer te schieten. Maar nee hoor, ze houden vast aan dat hopeloos ouderwetse ontwerp.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Wel.
Blijkbaar kunnen ze niet overleven in deze wereld. Survival of the fittest and that
Telekinese en een kogelwerende bepantsering.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Inderdaad, dan zou er wel een bazooka op hun hoorn groeien om stropers neer te schieten. Maar nee hoor, ze houden vast aan dat hopeloos ouderwetse ontwerp.
Mwah, survival of the fittest geldt niet meer echt, alleen figuurlijk gezien dan. Bij de mens jammer geneog ook niet meer, alles wat maar zwak en ziek is wordt in leven gehouden met overpopulatie als gevolg.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Wel.
Blijkbaar kunnen ze niet overleven in deze wereld. Survival of the fittest and that
BOMMEN OP ROTTERDAMquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mwah, survival of the fittest geldt niet meer echt, alleen figuurlijk gezien dan. Bij de mens jammer geneog ook niet meer, alles wat maar zwak en ziek is wordt in leven gehouden met overpopulatie als gevolg.
Mijn plan voor een toekomstbestendig Nederland is onmiddelijk afschaffen van kinderbijslag en inkomensafhankelijke vaccinaties. Hoe lager je inkomen hoe hoger de prijs.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mwah, survival of the fittest geldt niet meer echt, alleen figuurlijk gezien dan. Bij de mens jammer geneog ook niet meer, alles wat maar zwak en ziek is wordt in leven gehouden met overpopulatie als gevolg.
Het is de schuld van de Islamquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van de kinderbijslag
Hey koningquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hebt weer veel praatjes vandaag.
Die doen het vaker dan FOK!kers.quote:
Tov de andere diersoorten wel natuurlijkquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Doen ze het ook met FOK!kers?quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die doen het vaker dan FOK!kers.
Ik heb net nog even gesplitterd ja.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alleen dolfijnen gaan zó ver.
Ik háat dat soort vergelijkingenquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We gaan der allemaal aan
http://www.safetyanalyse.(...)roshima-atoombommen/
okequote:Op maandag 14 oktober 2013 16:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We gaan der allemaal aan
Komt allemaal goed joh. Ik ga nog even persoonlijk polshoogte nemen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We gaan der allemaal aan
Met wat voor saus?quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:37 schreef Typisch het volgende:
ik ga vanavond zondigen en een patatje eten
Ik hap niet.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:37 schreef Typisch het volgende:
Smoofie snapt het concept van survival of the fittest niet echt.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tov de andere diersoorten wel natuurlijk
GGMM vindt dit geen grappige grap.quote:
Dat bepaalt GGMM zelf wel.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
GGMM vindt dit geen grappige grap.
Neem je HMF wel mee?quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Komt allemaal goed joh. Ik ga nog even persoonlijk polshoogte nemen.
Ja nee.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen die FIFA14 spelen op de PC. Is het het geld waard?
quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoe lager je inkomen hoe hoger de prijs.
Mja, nee, ligt eraanquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik game liever liggend.quote:
Nee hoor?quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik game liever liggend.
Dat gaat alleen lastig bij PC games.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik game liever liggend.
Dat gaat alleen lastig bij PC games.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tov de andere diersoorten wel natuurlijk
Ligt eraan hoe je het opvat. De letterlijke betekenis van de woorden wel, de term "survival of the fittest" zoals (soms) gebruikt wordt bij natuurlijke selectie niet, gezien dat vooral gaat om genetische aanpassingen die ervoor zorgen dat je beter kunt aanpassen aan de omgeving, niet dat je met een geweer zoals, zoals de mens, een dier neerschiet voor geld .quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Smoofie snapt het concept van survival of the fittest niet echt.
Stijn leeft nog?quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:53 schreef Elan het volgende:
Stijn staat best voor joker in het feedbacktopic
Lekker languit op het bankie, controllertje in de hand.quote:
Ik had hem al een tijdje niet gezien hier volgens mij.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen idee, zijn er redenen om te denken van niet dan?
Kan ook met de PC.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lekker languit op het bankie, controllertje in de hand.
Heerlijk.
Taken.quote:
Hij kondigde vorige week aan te kappen met de SC voor een tijdje.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had hem al een tijdje niet gezien hier volgens mij.
Die memo moet ik gemist hebben dan.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij kondigde vorige week aan te kappen met de SC voor een tijdje.
Laten we hopen dat hij zich niet bedenkt.
Als dat al zondigen is, dan leef ik een heel zondig leven.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:37 schreef Typisch het volgende:
Ja, dat wel. En VI natuurlijkquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker man. Bakkie thee/koffie op de bank, serietjes kijken.
Met Kieft, Van Hanegem komt nietquote:
Werkt prima en meer dan genoeg spelers.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh dat is mooi. Vind Kieft beter te pruimen dan van Hanegem.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met Kieft, Van Hanegem komt niet
[..]
Werkt prima en meer dan genoeg spelers.
Terecht.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met Kieft, Van Hanegem komt niet
Hou ik niet van neequote:Op maandag 14 oktober 2013 17:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Terecht.
Van Hanegem is veel te groot voor het format van VI. Zelfde als je JC daar neer zou zetten gaat toch niet werken die mensen dulden geen grapjes over hun rug heen.
Ik heb ook trek in een patatjequote:Op maandag 14 oktober 2013 16:37 schreef Typisch het volgende:
Oké misschien ga ik het dan kopen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Werkt prima en meer dan genoeg spelers.
Met een kroket dacht ik zo?quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb ook trek in een patatje
Dan haal je het. Met een kroket erbij.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb ook trek in een patatje
Verzin eens je eigen teksten debieltje.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan haal je het. Met een kroket erbij.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij de patat hoort natuurlijk een kroketje.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij de frieten hoort natuurlijk geen mexicano.
Wat was dat ook alweer?quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:16 schreef Caland het volgende:
Gewoom frietje super. Zaterdag nog op na het voetbal.
Grote friet speciaal met onderin de bak een frikandel (of snack naar keuze).quote:
Doe ik toch, Donnie.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Verzin eens je eigen teksten debieltje.
Ik eet kip met groente en rijst.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan haal je het. Met een kroket erbij.
Wat is daar het nut van?quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Grote friet speciaal met onderin de bak een frikandel (of snack naar keuze).
Gatverdamme. Dat krijg je toch niet weg.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik eet kip met groente en rijst.
Want dat heb ik vanmorgen gehaald
Waarom onderin?quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Klinkt goedquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Rijst is lekker manquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gatverdamme. Dat krijg je toch niet weg.
Rijst
Ok. Als je het gisteren had gehaald had het inderdaad nergens op geslagen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik eet kip met groente en rijst.
Want dat heb ik vanmorgen gehaald
Toevallig, dat zei je moeder vannacht ook toen ik hem voor de verandering in haar kont stopte.quote:
OOOWW BRRRA BRRAAAquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Toevallig, dat zei je moeder vannacht ook toen ik hem voor de verandering in haar kont stopte.
Ik vind er geen reet aan.quote:
Wat ben je toch een simpel figuur hèquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Toevallig, dat zei je moeder vannacht ook toen ik hem voor de verandering in haar kont stopte.
Vanmorgen gehaald om vanavond op te eten drolliequote:Op maandag 14 oktober 2013 17:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok. Als je het gisteren had gehaald had het inderdaad nergens op geslagen.
Zodat ze minder friet in het bakje hoeven doen en bovenop valt 'ie erafquote:
Ja, bedankt voor de uitleg.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vanmorgen gehaald om vanavond op te eten drollie
Oke met een flinke lading satésaus is het nog wel weg te krijgen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het klaarmaakt
Je kan toch ook een sausje maken wat je mengt met de groenten?quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oke met een flinke lading satésaus is het nog wel weg te krijgen.
Maar dat ligt aan de satésaus.
Ah, prutje...quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je kan toch ook een sausje maken wat je mengt met de groenten?
Hoeft niet perse satesaus te zijn.
Kerriesaus?quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oke met een flinke lading satésaus is het nog wel weg te krijgen.
Maar dat ligt aan de satésaus.
Je laat jezelf dus moedwillig bedonderen? Rare jongens die Nijmegenaren.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Zodat ze minder friet in het bakje hoeven doen en bovenop valt 'ie eraf
Kip kerrie vind ik ook niet bijzonder. Nasi is ook nog wel te doen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kerriesaus?
Droge rijst is inderdaad saai. Maar er zijn wel meer mogelijkheden dan saté
Niets. Hoezo?quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou ja zeg, wat heb ik je misdaan?
Rijst Kip Kerrie is lekkerquote:
Paella vind ik wel lekker. Maar alleen zonder doperwten, daar houd ik niet van.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kip kerrie vind ik ook niet bijzonder. Nasi is ook nog wel te doen.
Waarom de hoofdletters?quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Rijst Kip Kerrie is lekker
Rijst Kip Paniniki is lekker
En dat zijn maar 2 voorbeelden, je kan er van alles door heen gooien
Is goeiekoop jonge. Kost vaak rond de 2,50-3 euro.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je laat jezelf dus moedwillig bedonderen? Rare jongens die Nijmegenaren.
Maak je het uit een pakje?quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Rijst Kip Kerrie is lekker
Rijst Kip Paniniki is lekker
En dat zijn maar 2 voorbeelden, je kan er van alles door heen gooien
De doperwt is een van de meest onderschatte groenten.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Paella vind ik wel lekker. Maar alleen zonder doperwten, daar houd ik niet van.
Friet friet jij kom zeker nie uit rotturdam gofferedomme man.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Friet waterfiets?quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Is goeiekoop jonge. Kost vaak rond de 2,50-3 euro.
Je kan ook friet waterfiets nemen though voor de gezonde trek.
Ge doet maar jonge.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Catamaran, proleetquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij ook niet.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Friet friet jij kom zeker nie uit rotturdam gofferedomme man.
Dat ligt eraan. Of ik zin heb om uitgebreid te koken.quote:
Philadelphia?quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:25 schreef Caland het volgende:
Sodekneiters. Ik heb me net toch een aidsfilm gezien.
Hier komt die shit namelijk standaard uit een pakje. En is zo smakeloos als de neten.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Of ik zin heb om uitgebreid te koken.
Dan zeg je tegen paps en mams dat je het zelf een keer gaat maken.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier komt die shit namelijk standaard uit een pakje. En is zo smakeloos als de neten.
Als ik het huis uit ben.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan zeg je tegen paps en mams dat je het zelf een keer gaat maken.
En welke series?quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:27 schreef Elan het volgende:
Netflix heeft sowieso tweede garnituur films ik ga het opzeggen.
Netflix is voor paupers.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:27 schreef Elan het volgende:
In Engeland sowieso. Jammer van je post, want ik vond hem eigenlijk best grappig.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus jij eet ook een baguette in plaats van een stokbrood?
Wel goede series maar ook niet de moeite om 8 euro per maand voor neer te leggen als je ze vaak eerder al gratis in HD kunt downloaden.quote:
Dan zijn mijn ouders al dood hoor.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Je gaat toch niet op je 35e pas beginnen met koken?
Is wel te hopen voor ze.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zijn mijn ouders al dood hoor.
Mijn gevoel voor de Franse taal reikte niet verder dan baguette ben ik bang.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In Engeland sowieso. Jammer van je post, want ik vond hem eigenlijk best grappig.
Is ook geen toegevoegde waarde dus.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel goede series maar ook niet de moeite om 8 euro per maand voor neer te leggen als je ze vaak eerder al gratis in HD kunt downloaden.
Ah weer een steek onder water. Wat een fijne jongen ben je toch.quote:
Dus je hebt geen paraplu in huis?quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn gevoel voor de Franse taal reikte niet verder dan baguette ben ik bang.
Hoezo onder water zie jij water zie helemaal geen water dus kan helemaal niet.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is ook geen toegevoegde waarde dus.
[..]
Ah weer een steek onder water. Wat een fijne jongen ben je toch.
67%quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo onder water zie jij water zie helemaal geen water dus kan helemaal niet.
Zet m dan op Amerikaansquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:27 schreef Elan het volgende:
Mja dan heb je dus geen ondertiteling.quote:
Doet het niet?quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De fuk man![]()
http://www.dumpert.nl/mediabase/6566744/80f51e29/watersport.html
quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Mja dan heb je dus geen ondertiteling.
Kan op zich wel wat Engels maar het is niet ontspannend kijken als je alles voor jezelf eerst moet vertalen.
Zat 'm zojuist ook al te bekijken. Ik word er een beetje warm van.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De fuk man![]()
Je ziet haar ribben zittenquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De fuk man![]()
Zulke tetten maar dan nog ribben kunnen tellen.. dat is bijzonderquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De fuk man![]()
Jaloers?quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je ziet haar ribben zitten
Dat vind ik lelijk
Ik denk het niet.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:42 schreef Caland het volgende:
Het is denk ik weer tijd om VBL vol te baggeren met aidstopics
Smerig inderdaad.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je ziet haar ribben zitten
Dat vind ik lelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |