De doperwt is een van de meest onderschatte groenten.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Paella vind ik wel lekker. Maar alleen zonder doperwten, daar houd ik niet van.
Friet friet jij kom zeker nie uit rotturdam gofferedomme man.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Grote friet speciaal met onderin de bak een frikandel (of snack naar keuze).
Friet waterfiets?quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Is goeiekoop jonge. Kost vaak rond de 2,50-3 euro.
Je kan ook friet waterfiets nemen though voor de gezonde trek.
Ge doet maar jonge.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Catamaran, proleetquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij ook niet.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Friet friet jij kom zeker nie uit rotturdam gofferedomme man.
Dat ligt eraan. Of ik zin heb om uitgebreid te koken.quote:
Philadelphia?quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:25 schreef Caland het volgende:
Sodekneiters. Ik heb me net toch een aidsfilm gezien.
Hier komt die shit namelijk standaard uit een pakje. En is zo smakeloos als de neten.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Of ik zin heb om uitgebreid te koken.
Dan zeg je tegen paps en mams dat je het zelf een keer gaat maken.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier komt die shit namelijk standaard uit een pakje. En is zo smakeloos als de neten.
Als ik het huis uit ben.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan zeg je tegen paps en mams dat je het zelf een keer gaat maken.
En welke series?quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:27 schreef Elan het volgende:
Netflix heeft sowieso tweede garnituur films ik ga het opzeggen.
Netflix is voor paupers.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:27 schreef Elan het volgende:
Netflix heeft sowieso tweede garnituur films ik ga het opzeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |