Waarom onderin?quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Grote friet speciaal met onderin de bak een frikandel (of snack naar keuze).
Klinkt goedquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Grote friet speciaal met onderin de bak een frikandel (of snack naar keuze).
Rijst is lekker manquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gatverdamme. Dat krijg je toch niet weg.
Rijst
Ok. Als je het gisteren had gehaald had het inderdaad nergens op geslagen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik eet kip met groente en rijst.
Want dat heb ik vanmorgen gehaald
Toevallig, dat zei je moeder vannacht ook toen ik hem voor de verandering in haar kont stopte.quote:
OOOWW BRRRA BRRAAAquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Toevallig, dat zei je moeder vannacht ook toen ik hem voor de verandering in haar kont stopte.
Ik vind er geen reet aan.quote:
Wat ben je toch een simpel figuur hèquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Toevallig, dat zei je moeder vannacht ook toen ik hem voor de verandering in haar kont stopte.
Vanmorgen gehaald om vanavond op te eten drolliequote:Op maandag 14 oktober 2013 17:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok. Als je het gisteren had gehaald had het inderdaad nergens op geslagen.
Zodat ze minder friet in het bakje hoeven doen en bovenop valt 'ie erafquote:
Ja, bedankt voor de uitleg.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vanmorgen gehaald om vanavond op te eten drollie
Oke met een flinke lading satésaus is het nog wel weg te krijgen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het klaarmaakt
Je kan toch ook een sausje maken wat je mengt met de groenten?quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oke met een flinke lading satésaus is het nog wel weg te krijgen.
Maar dat ligt aan de satésaus.
Ah, prutje...quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je kan toch ook een sausje maken wat je mengt met de groenten?
Hoeft niet perse satesaus te zijn.
Kerriesaus?quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oke met een flinke lading satésaus is het nog wel weg te krijgen.
Maar dat ligt aan de satésaus.
Je laat jezelf dus moedwillig bedonderen? Rare jongens die Nijmegenaren.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Zodat ze minder friet in het bakje hoeven doen en bovenop valt 'ie eraf
Kip kerrie vind ik ook niet bijzonder. Nasi is ook nog wel te doen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kerriesaus?
Droge rijst is inderdaad saai. Maar er zijn wel meer mogelijkheden dan saté
Niets. Hoezo?quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou ja zeg, wat heb ik je misdaan?
Rijst Kip Kerrie is lekkerquote:
Paella vind ik wel lekker. Maar alleen zonder doperwten, daar houd ik niet van.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kip kerrie vind ik ook niet bijzonder. Nasi is ook nog wel te doen.
Waarom de hoofdletters?quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Rijst Kip Kerrie is lekker
Rijst Kip Paniniki is lekker
En dat zijn maar 2 voorbeelden, je kan er van alles door heen gooien
Is goeiekoop jonge. Kost vaak rond de 2,50-3 euro.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je laat jezelf dus moedwillig bedonderen? Rare jongens die Nijmegenaren.
Maak je het uit een pakje?quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Rijst Kip Kerrie is lekker
Rijst Kip Paniniki is lekker
En dat zijn maar 2 voorbeelden, je kan er van alles door heen gooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |