Jij bent echt zo'n figuur die dat zou doen als Kapiteintje een scheet laat.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:48 schreef GGMM het volgende:
kapiteintje is echt zo'n figuur die zelfvoldaan diep inademt nadat hij een scheet gelaten heeft.
Leuke sportieve reactie.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kan dit niet ontkennen. Vanavond weer hachee, dat wordt weer een feest later op de avond.
Alweer een reden om je te feliciteren.quote:
Oh.quote:
Ruzie is alleen mogelijk in het Ajax topic. Met al die zelfingenomen kwalletjes die met hun eigen domheid te koop lopen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuke sportieve reactie.![]()
Ik had eigenlijk gehoopt dat Smoofie eerst zou reageren om nog een schepje bovenop mijn reactie te doen zodat er een ruzie zou ontstaan tussen jullie 2.
Natuurlijk. Kopie maken alles.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Moet je je identificeren als je een auto huurt?
Ik dacht dat je zo slim was, vanwaar zo'n domme vraag danquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Oh jammer. Anders had ik ingevuld dat ik 30 was voor goedkoper. Scheelt aardig wat.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Natuurlijk. Kopie maken alles.
quote:
Wist niet zeker.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zo slim was, vanwaar zo'n domme vraag dan?
Wat vind jij de grootste debiel in het ajax topic?quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ruzie is alleen mogelijk in het Ajax topic. Met al die zelfingenomen kwalletjes die met hun eigen domheid te koop lopen.
Wat een schitterend vermaak is dat altijd daarquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ruzie is alleen mogelijk in het Ajax topic. Met al die zelfingenomen kwalletjes die met hun eigen domheid te koop lopen.
Ja, is lekker toch?quote:
Jammer voor de tonijnquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:53 schreef Smoofie het volgende:
De tonijn is over een decenium uitgestorven.
Gewoon doorkweken?quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:53 schreef Smoofie het volgende:
Opnieuw de schuld van Japan maar dat geheel terzijde.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:53 schreef Smoofie het volgende:
Een tonijn is tamelijk groot. Wellicht in Harderwijk.quote:
Survival of the fittest, hadden ze maar moeten evoluerenquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:53 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n figuur die dat zou doen als Kapiteintje een scheet laat.
Nee. Je kunt hem gewoon zo meepakken.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:51 schreef Insomnia_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |