Nou, fijn voor jou.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zet zelfs bij Lingo nog TT 888 aan en daar spellen ze de woorden zelfs.
Oke..quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
Debiel.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
Ik moet altijd wel lachen als jij andere mensen gaat 'aanvallen' over het feit dat ze zich boven de rest verhevend voelen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik merk dat je jezelf toch enigszins aangesproken voelt door mijn eerdere post?
Euhm , nee, maar je kunt ook weer te ver doorgaan met je lingo opmerking.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik merk dat je jezelf toch enigszins aangesproken voelt door mijn eerdere post?
Ik ook, gelukkig kan ik dit wetenschappelijk ook aantonenquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:44 schreef Saind het volgende:
Ik vind mezelf wel slimmer dan gemiddeld.
Vrij veel zelfs.
Jammer dat je elke week wat minder slim wordt door je alcoholismequote:Op maandag 14 oktober 2013 15:44 schreef Saind het volgende:
Vrij veel zelfs.
Dat mag.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik moet altijd wel lachen als jij andere mensen gaat 'aanvallen' over het feit dat ze zich boven de rest verhevend voelen.
Nu nog er wat mee gaan doen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook, gelukkig kan ik dit wetenschappelijk ook aantonen
Dat is ook niet zo lastig.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:44 schreef Saind het volgende:
Vrij veel zelfs.
dankje c_aquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:47 schreef charmed_angel het volgende:
Inso gefeliciteerd met je verjaardag
Ik vond het een bijzonder geslaagde grap.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Euhm , nee, maar je kunt ook weer te ver doorgaan met je lingo opmerking.
Ik kan dit niet ontkennen. Vanavond weer hachee, dat wordt weer een feest later op de avond.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:48 schreef GGMM het volgende:
kapiteintje is echt zo'n figuur die zelfvoldaan diep inademt nadat hij een scheet gelaten heeft.
Zo'n heerlijk ruikende eiwit scheet, lekker manquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kan dit niet ontkennen. Vanavond weer hachee, dat wordt weer een feest later op de avond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |