Uhm.. ik weet niet waar jij eerst je subtitles vandaan haalde maar wij halen ze niet op subsvoorslechtziende.nlquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Sowieso man, je koopt dure tvs, snelle kabels, snel internet, hoge kwaliteit downloads, allemaal voor dat haarscherpe hd beeld, en dan laat je kanjergroot zo'n gare ondertitelbalk door je beeld lopen![]()
Nee, ik kan hier helaas geen knut seal of approval voor geven.
Ik typ met 9327 aanslagen per seconde, dan heb je dat wel eens.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij kan stelling niet eens spellen, debiel.
oh bra powquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik typ met 9327 aanslagen per seconde, dan heb je dat wel eens.Jammer dat je niet inhoudelijk in durft te gaan op mijn post. Dat doet mij denken dat ik wel eens gelijk zou kunnen hebben.
Ik stel voor.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:28 schreef Geo4kant het volgende:
Knutje heeft een ongesteld kutje, stel ik voor als volgende TT
Goede TTquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik stel voor.
Inso is jarig, mensen!
Klopt, maar Typisch vroeg om een knuffel.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Z'n stleling was gewoon onzinnig. Hij zegt dat je dan net zo goed nietk an kijken maar films als Battle Royale en Old Boy volg je prima met alleen ondertiteling. Dat je wellicht een paar dingen mist dat zou kunnen, maar het verhaal volg je zonder problemen.
Knut is een debiel.
Typisch verdient af en toe een stevige knuffel.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt, maar Typisch vroeg om een knuffel.
Van een boa constrictor!?quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Typisch verdient af en toe een stevige knuffel.
Madame_paon is een pokémontrainster.quote:
Je mist juist grappen door de ondertiteling te volgen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:34 schreef kapiteintje het volgende:
Allemaal net doen of je geen ondertiteling nodig hebt en de helft van de grappen missen omdat je geen native speaker bent. Blijft grappig aan wat voor trivialiteiten mensen hun 'status' denken te ontlenen.
Geen waardeoordeel verder ofzo hoor, maar ik ben wel beter dan jij omdat ik geen ondertitels gebruik.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:34 schreef kapiteintje het volgende:
Allemaal net doen of je geen ondertiteling nodig hebt en de helft van de grappen missen omdat je geen native speaker bent. Blijft grappig aan wat voor trivialiteiten mensen hun 'status' denken te ontlenen.
Oke.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:34 schreef kapiteintje het volgende:
En een Snorlax.quote:
Ja, Dr. Mikey is echt praktisch een vrouw.quote:
En naar de blote buik van Strootman.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, Dr. Mikey is echt praktisch een vrouw.
Hij kijkt ook GTST.
Echt he.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Geen waardeoordeel verder ofzo hoor, maar ik ben wel beter dan jij omdat ik geen ondertitels gebruik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |