Mwah, survival of the fittest geldt niet meer echt, alleen figuurlijk gezien dan. Bij de mens jammer geneog ook niet meer, alles wat maar zwak en ziek is wordt in leven gehouden met overpopulatie als gevolg.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Wel.
Blijkbaar kunnen ze niet overleven in deze wereld. Survival of the fittest and that
BOMMEN OP ROTTERDAMquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mwah, survival of the fittest geldt niet meer echt, alleen figuurlijk gezien dan. Bij de mens jammer geneog ook niet meer, alles wat maar zwak en ziek is wordt in leven gehouden met overpopulatie als gevolg.
Mijn plan voor een toekomstbestendig Nederland is onmiddelijk afschaffen van kinderbijslag en inkomensafhankelijke vaccinaties. Hoe lager je inkomen hoe hoger de prijs.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mwah, survival of the fittest geldt niet meer echt, alleen figuurlijk gezien dan. Bij de mens jammer geneog ook niet meer, alles wat maar zwak en ziek is wordt in leven gehouden met overpopulatie als gevolg.
Het is de schuld van de Islamquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van de kinderbijslag
Hey koningquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hebt weer veel praatjes vandaag.
Die doen het vaker dan FOK!kers.quote:
Tov de andere diersoorten wel natuurlijkquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Doen ze het ook met FOK!kers?quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die doen het vaker dan FOK!kers.
Ik heb net nog even gesplitterd ja.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alleen dolfijnen gaan zó ver.
Ik háat dat soort vergelijkingenquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We gaan der allemaal aan
http://www.safetyanalyse.(...)roshima-atoombommen/
okequote:Op maandag 14 oktober 2013 16:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We gaan der allemaal aan
Komt allemaal goed joh. Ik ga nog even persoonlijk polshoogte nemen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We gaan der allemaal aan
Met wat voor saus?quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:37 schreef Typisch het volgende:
ik ga vanavond zondigen en een patatje eten
Ik hap niet.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:37 schreef Typisch het volgende:
ik ga vanavond zondigen en een patatje eten
Smoofie snapt het concept van survival of the fittest niet echt.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tov de andere diersoorten wel natuurlijk
GGMM vindt dit geen grappige grap.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |