Die memo moet ik gemist hebben dan.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij kondigde vorige week aan te kappen met de SC voor een tijdje.
Laten we hopen dat hij zich niet bedenkt.
Als dat al zondigen is, dan leef ik een heel zondig leven.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:37 schreef Typisch het volgende:
ik ga vanavond zondigen en een patatje eten
Ja, dat wel. En VI natuurlijkquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker man. Bakkie thee/koffie op de bank, serietjes kijken.
Met Kieft, Van Hanegem komt nietquote:
Werkt prima en meer dan genoeg spelers.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen die FIFA14 spelen op de PC. Is het het geld waard?
Oh dat is mooi. Vind Kieft beter te pruimen dan van Hanegem.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met Kieft, Van Hanegem komt niet
[..]
Werkt prima en meer dan genoeg spelers.
Terecht.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met Kieft, Van Hanegem komt niet
Hou ik niet van neequote:Op maandag 14 oktober 2013 17:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Terecht.
Van Hanegem is veel te groot voor het format van VI. Zelfde als je JC daar neer zou zetten gaat toch niet werken die mensen dulden geen grapjes over hun rug heen.
Ik heb ook trek in een patatjequote:Op maandag 14 oktober 2013 16:37 schreef Typisch het volgende:
ik ga vanavond zondigen en een patatje eten
Oké misschien ga ik het dan kopen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Werkt prima en meer dan genoeg spelers.
Met een kroket dacht ik zo?quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb ook trek in een patatje
Dan haal je het. Met een kroket erbij.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb ook trek in een patatje
Verzin eens je eigen teksten debieltje.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan haal je het. Met een kroket erbij.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij de patat hoort natuurlijk een kroketje.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij de frieten hoort natuurlijk geen mexicano.
Wat was dat ook alweer?quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:16 schreef Caland het volgende:
Gewoom frietje super. Zaterdag nog op na het voetbal.
Grote friet speciaal met onderin de bak een frikandel (of snack naar keuze).quote:
Doe ik toch, Donnie.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Verzin eens je eigen teksten debieltje.
Ik eet kip met groente en rijst.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan haal je het. Met een kroket erbij.
Wat is daar het nut van?quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Grote friet speciaal met onderin de bak een frikandel (of snack naar keuze).
Gatverdamme. Dat krijg je toch niet weg.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik eet kip met groente en rijst.
Want dat heb ik vanmorgen gehaald
Waarom onderin?quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Klinkt goedquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Rijst is lekker manquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gatverdamme. Dat krijg je toch niet weg.
Rijst
Ok. Als je het gisteren had gehaald had het inderdaad nergens op geslagen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik eet kip met groente en rijst.
Want dat heb ik vanmorgen gehaald
Toevallig, dat zei je moeder vannacht ook toen ik hem voor de verandering in haar kont stopte.quote:
OOOWW BRRRA BRRAAAquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Toevallig, dat zei je moeder vannacht ook toen ik hem voor de verandering in haar kont stopte.
Ik vind er geen reet aan.quote:
Wat ben je toch een simpel figuur hèquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Toevallig, dat zei je moeder vannacht ook toen ik hem voor de verandering in haar kont stopte.
Vanmorgen gehaald om vanavond op te eten drolliequote:Op maandag 14 oktober 2013 17:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok. Als je het gisteren had gehaald had het inderdaad nergens op geslagen.
Zodat ze minder friet in het bakje hoeven doen en bovenop valt 'ie erafquote:
Ja, bedankt voor de uitleg.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vanmorgen gehaald om vanavond op te eten drollie
Oke met een flinke lading satésaus is het nog wel weg te krijgen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het klaarmaakt
Je kan toch ook een sausje maken wat je mengt met de groenten?quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oke met een flinke lading satésaus is het nog wel weg te krijgen.
Maar dat ligt aan de satésaus.
Ah, prutje...quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je kan toch ook een sausje maken wat je mengt met de groenten?
Hoeft niet perse satesaus te zijn.
Kerriesaus?quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oke met een flinke lading satésaus is het nog wel weg te krijgen.
Maar dat ligt aan de satésaus.
Je laat jezelf dus moedwillig bedonderen? Rare jongens die Nijmegenaren.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Zodat ze minder friet in het bakje hoeven doen en bovenop valt 'ie eraf
Kip kerrie vind ik ook niet bijzonder. Nasi is ook nog wel te doen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kerriesaus?
Droge rijst is inderdaad saai. Maar er zijn wel meer mogelijkheden dan saté
Niets. Hoezo?quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou ja zeg, wat heb ik je misdaan?
Rijst Kip Kerrie is lekkerquote:
Paella vind ik wel lekker. Maar alleen zonder doperwten, daar houd ik niet van.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kip kerrie vind ik ook niet bijzonder. Nasi is ook nog wel te doen.
Waarom de hoofdletters?quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Rijst Kip Kerrie is lekker
Rijst Kip Paniniki is lekker
En dat zijn maar 2 voorbeelden, je kan er van alles door heen gooien
Is goeiekoop jonge. Kost vaak rond de 2,50-3 euro.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je laat jezelf dus moedwillig bedonderen? Rare jongens die Nijmegenaren.
Maak je het uit een pakje?quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Rijst Kip Kerrie is lekker
Rijst Kip Paniniki is lekker
En dat zijn maar 2 voorbeelden, je kan er van alles door heen gooien
De doperwt is een van de meest onderschatte groenten.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Paella vind ik wel lekker. Maar alleen zonder doperwten, daar houd ik niet van.
Friet friet jij kom zeker nie uit rotturdam gofferedomme man.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Friet waterfiets?quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Is goeiekoop jonge. Kost vaak rond de 2,50-3 euro.
Je kan ook friet waterfiets nemen though voor de gezonde trek.
Ge doet maar jonge.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Catamaran, proleetquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij ook niet.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Friet friet jij kom zeker nie uit rotturdam gofferedomme man.
Dat ligt eraan. Of ik zin heb om uitgebreid te koken.quote:
Philadelphia?quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:25 schreef Caland het volgende:
Sodekneiters. Ik heb me net toch een aidsfilm gezien.
Hier komt die shit namelijk standaard uit een pakje. En is zo smakeloos als de neten.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Of ik zin heb om uitgebreid te koken.
Dan zeg je tegen paps en mams dat je het zelf een keer gaat maken.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier komt die shit namelijk standaard uit een pakje. En is zo smakeloos als de neten.
Als ik het huis uit ben.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan zeg je tegen paps en mams dat je het zelf een keer gaat maken.
En welke series?quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:27 schreef Elan het volgende:
Netflix heeft sowieso tweede garnituur films ik ga het opzeggen.
Netflix is voor paupers.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:27 schreef Elan het volgende:
In Engeland sowieso. Jammer van je post, want ik vond hem eigenlijk best grappig.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus jij eet ook een baguette in plaats van een stokbrood?
Wel goede series maar ook niet de moeite om 8 euro per maand voor neer te leggen als je ze vaak eerder al gratis in HD kunt downloaden.quote:
Dan zijn mijn ouders al dood hoor.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Je gaat toch niet op je 35e pas beginnen met koken?
Is wel te hopen voor ze.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zijn mijn ouders al dood hoor.
Mijn gevoel voor de Franse taal reikte niet verder dan baguette ben ik bang.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In Engeland sowieso. Jammer van je post, want ik vond hem eigenlijk best grappig.
Is ook geen toegevoegde waarde dus.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel goede series maar ook niet de moeite om 8 euro per maand voor neer te leggen als je ze vaak eerder al gratis in HD kunt downloaden.
Ah weer een steek onder water. Wat een fijne jongen ben je toch.quote:
Dus je hebt geen paraplu in huis?quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn gevoel voor de Franse taal reikte niet verder dan baguette ben ik bang.
Hoezo onder water zie jij water zie helemaal geen water dus kan helemaal niet.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is ook geen toegevoegde waarde dus.
[..]
Ah weer een steek onder water. Wat een fijne jongen ben je toch.
67%quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo onder water zie jij water zie helemaal geen water dus kan helemaal niet.
Zet m dan op Amerikaansquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:27 schreef Elan het volgende:
Mja dan heb je dus geen ondertiteling.quote:
Doet het niet?quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De fuk man![]()
http://www.dumpert.nl/mediabase/6566744/80f51e29/watersport.html
quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Mja dan heb je dus geen ondertiteling.
Kan op zich wel wat Engels maar het is niet ontspannend kijken als je alles voor jezelf eerst moet vertalen.
Zat 'm zojuist ook al te bekijken. Ik word er een beetje warm van.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De fuk man![]()
Je ziet haar ribben zittenquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De fuk man![]()
Zulke tetten maar dan nog ribben kunnen tellen.. dat is bijzonderquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De fuk man![]()
Jaloers?quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je ziet haar ribben zitten
Dat vind ik lelijk
Ik denk het niet.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:42 schreef Caland het volgende:
Het is denk ik weer tijd om VBL vol te baggeren met aidstopics
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |