quote:Op maandag 14 oktober 2013 07:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dus in deze SC mag je baggerenen het over álles hebben....
Liever niet over de Libelle of Geraniumsmaar dit terzijde...
Af en toe waait zo iemand langs ...quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Posthistorie gezienla maar zitten
wutquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Posthistorie gezienla maar zitten
Tja, zo gaat dat hier tegenwoordig, behalve dat bepaalde onderwerpen niet besproken mogen worden word je ook afgerekend op je pohiquote:
Ik heb pohi gegoogeld...quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tja, zo gaat dat hier tegenwoordig, behalve dat bepaalde onderwerpen niet besproken mogen worden word je ook afgerekend op je pohi
Ik communiceer een stuk beter met mijn puber sinds ik Fok!quote:
Ik fok een ook stuk beter sinds ik communiceer met pubers...quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik communiceer een stuk beter met met puber sinds ik Fok!
Stu voor intimiquote:
Win/win dus.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik fok een ook stuk beter sinds ik communiceer met pubers...
ik puber een stuk beter sinds ik fokquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik fok een ook stuk beter sinds ik communiceer met pubers...
Die van de afwasborstels?quote:
Inclusief jeugdpuistjes?quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:25 schreef sacha het volgende:
[..]
ik puber een stuk beter sinds ik fok
Oordeel zelluf:quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inclusief jeugdpuistjes?
Te laat voor Macro Sorbato, jammer want ik heb zijn nieuwe liedje nog niet gehoord. Is het wat?
dat weet ik niet, ik luister niet naar zijn muziekquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Te laat voor Macro Sorbato, jammer want ik heb zijn nieuwe liedje nog niet gehoord. Is het wat?
quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:32 schreef sacha het volgende:
[..]
kep nog geheime foto's van afgelopen weekend...
Haha, gefopt!!quote:Ik heb 'n masker opgezet en als me vrienden er om vragen
zeg ik dat het heerlijk is alleen de foto's zijn al van de wand...
Doe maar pm-en dan.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:32 schreef sacha het volgende:
[..]
kep nog geheime foto's van afgelopen weekend...
Ik vind het wel een lekker deuntje, Marco en Ali B. vind ik ook wel weer een goede combi, maar dat softe stukje in het midden is een beetje too muchie.quote:
Het is net of ik dat Koningslied zit te beluisteren en daar zijn de algemene meningen wel over bekend...quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het wel een lekker deuntje, Marco en Ali B. vind ik ook wel weer een goede combi, maar dat softe stukje in het midden is een beetje too muchie.
Ja daar vond ik het ook wel iets van weg hebben, alleen eens stuk minder hilarischquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is net of ik dat Koningslied zit te beluisteren en daar zijn de algemene meningen wel over bekend...
Ik mis schele Tsjoeke-Tsjoeke-Treintje wel een beetje...quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja daar vond ik het ook wel iets van weg hebben, alleen eens stuk minder hilarisch
ik vrees dat ik moet gaan luisterenquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja daar vond ik het ook wel iets van weg hebben, alleen eens stuk minder hilarisch
Ik ook niet en ga niets luisteren ...quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:43 schreef sacha het volgende:
[..]
ik vrees dat ik moet gaan luisteren![]()
ik heb namelijk geen idee...
ik ga mijn best doen vanavondquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook niet en ga niets luisteren ...
Die link doet het nietquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:50 schreef sasquatsch het volgende:
Vanochtend bij Giel ging Nico Dijkshoorn flink tekeer over het nieuwe nummer van Marco.
Is hier te beluisteren (vanaf 4.45).
Ik mis haar juist helemaal nietquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik mis schele Tsjoeke-Tsjoeke-Treintje wel een beetje...
Bij mij wel.quote:
Luister je uit principe niet naar Marco Borsato?quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:48 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ga mijn best doen vanavond![]()
*moed gaat verzamelen*
Zijn voormalig nummer 1 van de slechtste plaat ooit was Music was my first love van John Miles, dus ik zijn kritiek neem ik sowieso niet te serieusquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:50 schreef sasquatsch het volgende:
Vanochtend bij Giel ging Nico Dijkshoorn flink tekeer over het nieuwe nummer van Marco.
Is hier te beluisteren (vanaf 4.45).
quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn voormalig nummer 1 van de slechtste plaat ooit was Music was my first love van John Miles, dus ik zijn kritiek neem ik sowieso niet te serieus
Qua tekst is het erbarmelijk slechtquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat wel aardig nummer. Jij niet?
Jawel!quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat wel aardig nummer. Jij niet?
Dan wil ik je de live versie niet onthouden.quote:
Daarom ook mijn 'want?'...quote:
Ja, dat vind ik dus ook, deze tekst gaat voor velen op, voor mij als niet-muzikant zelfs, dus ik denk dat het voor muzikanten nog meer herkenbaar is.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom ook mijn 'want?'...
Music was my first love
and it will be my last
Music of the future and music of the past
to live without my music
it would be impossible to do
in this world of troubles
my music pulls me through!
Ik zie niet in wat hier erbarmelijk slecht aan is, denk dat velen zich hierin wel herkennen...
Het nummer zelf is natuurlijk zo gelikt als de pest, maar de tekst begrijp ik op zich wel...
Ik kan niet zonder muziek, staat continue op en ik herken me er ook wel in...quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus ook, deze tekst gaat voor velen op, voor mij als niet-muzikant zelfs, dus ik denk dat het voor muzikanten nog meer herkenbaar is.
Van jongs af aan heb ik overal en altijd muziek aan staan, mijn moeder vroeg zich regelmatig hardop af of ik wel naar school ging, omdat ik overal de teksten van kende.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan niet zonder muziek, staat continue op en ik herken me er ook wel in...
Ook herkenbaar, mijn eerste singles kocht ik toen ik 5 was.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van jongs af aan heb ik overal en altijd muziek aan staan, mijn moeder vroeg zich regelmatig hardop af of ik wel naar school ging, omdat ik overal de teksten van kende.
Nu was mijn moeder ook heel hip voor haar leeftijd, toen ze 56 was kocht ze de simgle Radio Ga Ga van Queen
paar nummers zijn speciaal maar voor de rest kan het mij niet boeienquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Luister je uit principe niet naar Marco Borsato?
Prima, maar waarom is de tekst van Music erbarmelijk slecht?quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:13 schreef chufi het volgende:
Marco Borsato doet me muzikaal niets om eerlijk te zijn
Mijn mams leeft niet meer, maar groot kans dat ze dat ook wel wat gevonden hadquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook herkenbaar, mijn eerste singles kocht ik toen ik 5 was.
Daarna zijn er duizenden gevolgd...
Nu is je mams into Lady Gaga?
All we hear is, Lady Gaga, Lady GooGoo, Lady BlaBla...
Ai, sorry...quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn mams leeft niet meer, maar groot kans dat ze dat ook wel wat gevonden had
Het ene nummer zegt mij ook meer dan het andere, sommigen spreken me wel echt aan. Maar je vindt hem dus gewoon skattig?quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:09 schreef sacha het volgende:
[..]
paar nummers zijn speciaal maar voor de rest kan het mij niet boeien
Nee, maar ik zit in dezelfde situatie en het kan wel eens verkeerd overkomen...quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geeft toch niet, dat kan jij ook niet weten
Ik heb dat niet zo heel snel, vooral als mensen het niet kunnen weten, maar het ligt er bij anderen natuurlijk ook aan hoe lang of kort het geleden is.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar ik zit in dezelfde situatie en het kan wel eens verkeerd overkomen...
In mijn geval 1996 (v) en 2001 (m)...quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb dat niet zo heel snel, vooral als mensen het niet kunnen weten, maar het ligt er bij anderen natuurlijk ook aan hoe lang of kort het geleden is.
Dat ontloopt die van mij niet zoveel, mijn vader is in 1995 overleden en mijn moeder in 2003.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In mijn geval 1996 (v) en 2001 (m)...
Ja, dat klopt, hoewel ik me afvraag of jij mijn leeftijd weet...quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ontloopt die van mij niet zoveel, mijn vader is in 1995 overleden en mijn moeder in 2003.
Dan was jij ook al jong een weesje.
je mist ze en je houdt van zequote:Op maandag 14 oktober 2013 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben soms stront jaloers op mensen die nog wel hun ouders hebben...
Hoewel het niet zo heel veel zegt dacht ik doordat je hier post 40+ bent, maar gezien je 3 kruisjes in je ava kan je ook nog 30+ zijnquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, hoewel ik me afvraag of jij mijn leeftijd weet...
Het rare was dat ik 2 jaar voordat mijn moeder stierf ik me ineens ging afvragen hoe het zou zijn als je ouders er niet meer zouden zijn. En vanaf dat moment werd dat al snel werkelijkheid.
Ben soms stront jaloers op mensen die nog wel hun ouders hebben...
ben ook geen 40 maar ik neem aan dat ik dan nog welkom benquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoewel het niet zo heel veel zegt dacht ik doordat je hier post 40+ bent, maar gezien je 3 kruisjes in je ava kan je ook nog 30+ zijn![]()
Dat jaloerse herken ik ook wel, ook omdat mijn kinderen al heel jong geen opa en oma meer hadden.
Ik ben 45+, dus je zit wel goed...quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoewel het niet zo heel veel zegt dacht ik doordat je hier post 40+ bent, maar gezien je 3 kruisjes in je ava kan je ook nog 30+ zijn![]()
Dat jaloerse herken ik ook wel, ook omdat mijn kinderen al heel jong geen opa en oma meer hadden.
Dan doe je gewoon alsof en klaag je wat en zeur je wat en dan komt het wel goed...quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:17 schreef Speedball het volgende:
[..]
ben ook geen 40 maar ik neem aan dat ik dan nog welkom ben
Vroeger klaagde ik ook weleens vanwege de verplichte Vader- en Moederdag, daar kijk ik nu wel wat anders tegenaanquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:16 schreef Speedball het volgende:
oei gelijk in een zwaar gesprek, iemand zei ooit tegen mij hoe ouder je wordt hoe meer je verliest en helaas het is natuurlijk waar. Mijn moeder overleed ook toen ik nog jong was en mn vader mja die zie ik nooit.
En ja jaloers ben ik dan ook en kan soms ook echt boos worden als mensen zeiken over hun ouders maar dat deed ik vroeger ook wel eens.
Je gaat pas wat missen als je het niet meer hebt...quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:16 schreef Speedball het volgende:
oei gelijk in een zwaar gesprek, iemand zei ooit tegen mij hoe ouder je wordt hoe meer je verliest en helaas het is natuurlijk waar. Mijn moeder overleed ook toen ik nog jong was en mn vader mja die zie ik nooit.
En ja jaloers ben ik dan ook en kan soms ook echt boos worden als mensen zeiken over hun ouders maar dat deed ik vroeger ook wel eens.
dat vond ik dus een zwaar moment vader worden terwijl ik wist dat mijn moeder altijd oma had willen worden, je jankt dan om 2 dingen 1 blijdschap en 1 verdrietquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben 45+, dus je zit wel goed...
Kinderen heb ik niet, net zo min als mijn zus, dus mijn ouders zijn nooit opa en oma geworden.
Kan me ze eigenlijk niet voorstellen als opa en oma, nog nooit bij stil gestaan...
Natuurlijk wel, maar ik ben wel nieuwsgierig hoe je hier terecht bent gekomen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:17 schreef Speedball het volgende:
[..]
ben ook geen 40 maar ik neem aan dat ik dan nog welkom ben
heb hier al vaker gepost, en via actieve topiques kom je nog eens ergensquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar ik ben wel nieuwsgierig hoe je hier terecht bent gekomen.
Daar kan ik me wel iets bij voorstellenquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:19 schreef Speedball het volgende:
[..]
dat vond ik dus een zwaar moment vader worden terwijl ik wist dat mijn moeder altijd oma had willen worden, je jankt dan om 2 dingen 1 blijdschap en 1 verdriet
Vond het gewoon een shit nummer , maar mogelijk om Nico Dijkshoorn bij te staan in zn commentaar ,,,quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:29 schreef Deisyy het volgende:
Bedtijd hier, ik lees morgen het antwoord op de John Miles vraag wel
Sjoef weigert categorisch die vraag te beantwoorden.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:29 schreef Deisyy het volgende:
En om te ondersteunen dat ik Marco Borsato nog minder interresant vind ...quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Vond het gewoon een shit nummer , maar mogelijk om Nico Dijkshoorn bij te staan in zn commentaar ,,,
Trusten Dees![]()
En dan nu een echt antwoord...quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
En om te ondersteunen dat ik Marco Borsato nog minder interresant vind ...
Marco doet er niet toe, antwoord geven op de vraag over Music is de bedoeling...quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
En heb ik Marco's nummer nog niet een gehoord...
zit die onder de Alt codes?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb een repeat-knop op mijn laptop, dus dat komt wel goed...
Niets zeggende tekst is natuurlijk bullshit, zoals blijkt uit de reacties van mensen die zich er wel in herkennen. Maar kennelijk raakt het jou niet en boeit muziek je niets...quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat meer om het antwoord ... Simpele korte niets zeggende tekst ...
Is dat je truttig mode ?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:47 schreef sacha het volgende:
[..]
zit die onder de Alt codes?[ afbeelding ]
Nee, onder mijn Ctrl-V...quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:47 schreef sacha het volgende:
[..]
zit die onder de Alt codes?[ afbeelding ]
Ergens in Japan.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
33°05′11″N, 129°47′13″E
Dat zit onder de mijne
Ben ik geweest in de buurt van Nagasaki, idiote Jappen daar.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ergens in Japan.
Bij Huis Ten Bosch.![]()
Ik niet, maar keek met Google Maps wat op die coördinaten zat. Huis Ten Bosch in Japan dus.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben ik geweest in de buurt van Nagasaki, idiote Jappen daar.
Heb geweigerd om het park in te gaan...
ja was n.a.v. een ander topic ...quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:13 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik niet, maar keek met Google Maps wat op die coördinaten zat. Huis Ten Bosch in Japan dus.
waar is hier?quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:29 schreef chufi het volgende:
Dan niet ...
Quoten werkt hier weer eens niet
Ongelezen: Kutnummerquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:29 schreef Deisyy het volgende:
Die overdramatische kutsong stond volgens mij vroeger altijd hoog in een of andere top 100 waar toen nog naar geluisterd werd.quote:
welk nummer gaat het over dan?quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:39 schreef MadMaster het volgende:
Heb wel een mening, overbombastisch nummer met een korte maar krachtige tekst.
Daar is dus niks mis mee, met die tekst.
Maar Chufi kan niet beargumenteren waarom hij die tekst loopt te bashen...
Tegenwoordig is dat een top 2000. Waar die meestal niet meer in de top 100 staat.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:40 schreef APK het volgende:
[..]
Die overdramatische kutsong stond volgens mij vroeger altijd hoog in een of andere top 100 waar toen nog naar geluisterd werd.
Ben je eindelijk bij de laatste 10, komt dat urenlange melodramatische jankgedoe weer voorbij
Music van John Milesquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
welk nummer gaat het over dan?
quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
welk nummer gaat het over dan?
Dat zou je eigenlijk tegenwoordig bij alle online enquetes in moeten vullen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat zie je vaak bij een enquete![]()
Weet niet / geen mening
en dat vullen dan nog een heleboel mensen in ook, of kruisen het aan eigenlijk
ik ga bij de wekelijkse rommelmarkt alhier een opvouwbare boom kopen en al het lelijks wat ik voorhanden heb er inhangenquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je al bedacht hoe je je kerstboom naar het Tikibad gaat krijgen?
Ow... die vind ik wel meevallen eigenlijkquote:
Ja, iedereen hier, blader even terug...quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:43 schreef chufi het volgende:
Het begon over Marco Borsato's nieuwe song
Iemand die al gehoord ? (ik nog steeds niet )
Dat snap ik al helemaal niet.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:42 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat een top 2000. Waar die meestal niet meer in de top 100 staat.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:43 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zou je eigenlijk tegenwoordig bij alle online enquetes in moeten vullen.
Voor je het weet kom je Amerika niet meer in, mocht je dat willen
Das toch meestal nog een hele grote doos Sas .. zeg 30x30x150 of zo..quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:44 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ga bij de wekelijkse rommelmarkt alhier een opvouwbare boom kopen en al het lelijks wat ik voorhanden heb er inhangen
ofzoiets
nietusquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, iedereen hier, blader even terug...
Er bestaan neon kerstbomen...quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:44 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ga bij de wekelijkse rommelmarkt alhier een opvouwbare boom kopen en al het lelijks wat ik voorhanden heb er inhangen
ofzoiets
ow,,, van Marco Borsatodinges ben ik geen fan eigenlijkquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, iedereen hier, blader even terug...
dat kan ik wel huffen hoorquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Das toch meestal nog een hele grote doos Sas .. zeg 30x30x150 of zo..
quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:44 schreef sacha het volgende:
[..]
ofzoiets
Welnee, lekker zeiken over kutnummers en de betere waarderen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:45 schreef APK het volgende:
[..]
Dat snap ik al helemaal niet.
Gehyped gedoe wmb.
Wie gaat er naar een top 2000 luisteren?
What's next?
gewoon?quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:47 schreef chufi het volgende:
Kunnen we gewoon verder... Ik heb er verder geen mening meer over... subject closed...
Dat is wel een vreemde gewoonte van jou hoorquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:47 schreef chufi het volgende:
Kunnen we gewoon verder... Ik heb er verder geen mening meer over... subject closed...
Mwah, het zou wmb wel van respect getuigen als je een eerlijk antwoord geeft.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:47 schreef chufi het volgende:
Lekker makkelijk...quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:47 schreef chufi het volgende:
Het vult blijkbaar een behoefte, anders zou het meedogenloos afgeschoten wordenquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, lekker zeiken over kutnummers en de betere waarderen.
Ideaal voor die laatste week van het jaar en vooral niet te serieus nemen...
jahquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]dus toch een hoerenboom?
Ow ja dat kan ook natuurlijk.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]neu... ik denk de TT
slim Apiequote:Op maandag 14 oktober 2013 23:52 schreef sacha het volgende:
[..]
jah![]()
iets anders mag niet want daar kunnen niet veel kadoosjes onder, aldus Aap
Ik luister en becommentarieer ieder jaar hier op Fok de lijst. Kostelijk vermaak met veel humor. Alleen daarom is die lijst al geweldig...quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:51 schreef APK het volgende:
[..]
Het vult blijkbaar een behoefte, anders zou het meedogenloos afgeschoten worden
Dat zeg ikquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik luister en becommentarieer ieder jaar hier op Fok de lijst. Kostelijk vermaak met veel humor. Alleen daarom is die lijst al geweldig...
Het enige programma dat ik ''met Fokkers'' kijk is Geer en Goorquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:56 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zeg ik
Is ook goed voor de postaantallen op FOK!
Niks mis mee hoor, maar ik zie wel dat mensen bij bv live topics over tv-programma's heel veel missen.
Dat is anders dan naar muziek luisteren natuurlijk, maar volgens mij mis je ook veel van muziek als je continu zit te F5'en en te LOL'en...
OK Muziek is niet ZO mn ding dat ik er uitleg over moet gaan geven... Meestal heb ik teksten nooit volledig gevolgd.. Bij John Miles kwam er al gauw niets meer ... Maar goed Lets close the Miles case .. Borsato as well ?quote:
Dat gaat prima samen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:56 schreef APK het volgende:
maar volgens mij mis je ook veel van muziek als je continu zit te F5'en en te LOL'en...
Nee, we gaan niks closenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
OK Muziek is niet ZO mn ding dat ik er uitleg over moet gaan geven... Meestal heb ik teksten nooit volledig gevolgd.. Bij John Miles kwam er al gauw niets meer ... Maar goed Lets close the Miles case .. Borsato as well ?
Top 2000 waren we nu mee bezig toch?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, we gaan niks closennu gaan we expres verder, ik heb alleen geen idee wat het probleem precies is en ik heb geen zin om alles terug te lezen ook
ow...... daar heb ik geen verstand van, geen idee wat er in staat, en het boeit me ook niet eigenlijkquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Top 2000 waren we nu mee bezig toch?
De arbeidsvitaminen in het kwadraat.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Top 2000 waren we nu mee bezig toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:18 schreef sacha het volgende:
voor Dees
Maar die had toch niks met Marco .. Soms...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zekers. ooit live in Valencia met Candy Dulfer op SaX ...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
Purple rain staat er ook op zeker in.
die had ze nog van mij tegoedquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar die had toch niks met Marco .. Soms...
Soms is het gewoon .... girls against girls .... of zoiets .. En waar gaat het dan om ? Niets meestalquote:
Het was hier droog volgens mij .. vandaag danquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb voorlopig weer genoeg regen gezien.![]()
againstquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms is het gewoon .... girls against girls .... of zoiets .. En waar gaat het dan om ? Niets meestal
Ik kom ook niet de hele dag buten dus wie weet was het hier ook even nat.. Maar zo triest als gisteren zag het er niet uit ..quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Was nat hier en moest nog wat regelen in noordoosten vanavond en daar was het ook nat.
Telt in de auto als buiten?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kom ook niet de hele dag buten dus wie weet was het hier ook even nat.. Maar zo triest als gisteren zag het er niet uit ..
dat beschouw ik dan maar als een complimentquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Sas soms denk ik wel, jij bent nog gekker dan je Aap en je postbode samen...
Het is een zegen om gek te zijn, je kunt het niet meer worden dan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Sas soms denk ik wel, jij bent nog gekker dan je Aap en je postbode samen...
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:37 schreef sacha het volgende:
[..]
dat beschouw ik dan maar als een compliment
Ja ... Maar vind ik het nu ook al van me zelf... ?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is een zegen om gek te zijn, je kunt het niet meer worden dan.![]()
Zie je niet aan ze af trouwens..quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:39 schreef sacha het volgende:
mijn Aap en Postbode zijn overigens geregistreerd gek
ik vind jou juist gekquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Ja ... Maar vind ik het nu ook al van me zelf... ?
ik vind je raar gekquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar leuk gek , zoals ik jouw eigenlijk ook wel vind ..?
juist wel, wordt toch niet begrepenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zal de inkopper niet maken.
Een lijn op zijn tijd is niets mis mee.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dan zitten we op dezelfde lijn ..
zolang het een stijgende isquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een lijn op zijn tijd is niets mis mee.
daar begrijp ik niets vanquote:
PP ik weet het niet.... Als ie er opeens ligt en ik wordt gevraagd... Wie weet ... Maar momenteel hou ik het liever clean qua drugs ...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een lijn op zijn tijd is niets mis mee.
nietusquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jawellllllllllllll .....................
Ooit een lijn gesnoven FANN?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jawellllllllllllll .....................
Heb geen probleem om eens wat uit te proberen, in mijn jonge jaren was ik daar fanatiek in zelfs.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
PP ik weet het niet.... Als ie er opeens ligt en ik wordt gevraagd... Wie weet ... Maar momenteel hou ik het liever clean qua drugs ...
gek, ik zeg het jequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:57 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dan ben je cleaner dan de rest hier. Maar je weet niet wat het is ..
Ja zoiets... Afhankelijk van de situatie.. Ik heb zo ooit wel van alles ooit geprobeerd (alhoewel nooit heroine).. en nergens aan verslaafd geraakt .. Laatste gebruik is al weer jaren terug en onschuldig jointje roken met wat leuke dames op mn balkonquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb geen probleem om eens wat uit te proberen, in mijn jonge jaren was ik daar fanatiek in zelfs.
Ga er sindsdien nooit naar op zoek maar op gezellig feestje zeg ik geen nee.
Ik hou het op van 75 % van deze lijst.. Sporadisch gebruik voor alle produkten door de jaren (tot 2007 laatste joint) ...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik tel ff op: hasj, wiet, hasjolie, opium, paddos, Cactus, LSD, speed, coke, smack, mdma, 4FA en C2H6O
Ir rook nog wat van mijn balkon en ben bier liefhebber.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hou het op van 75 % van deze lijst.. Sporadisch gebruik voor alle produkten door de jaren (tot 2007 laatste joint) ...
Ach ja een biertje een wijntje of een wiskietje ...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ir rook nog wat van mijn balkon en ben bier liefhebber.
Sterker dan bier met ik op een dag met gestopt. Kreeg dat besef toen ik voor ontbijt pannenkoeken ging flamberen na nacht doorhalen op fles rum na het bier.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach ja een biertje een wijntje of een wiskietje ...
Op zich niet slecht...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sterker dan bier met ik op een dag met gestopt.
Volgens mij roept ie dat ook te schreeuwen in het begin ... ... pull the plugger PP ... bam bam bee ...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Bij dit optreden heb ik nog wat stekkers ergens ingestoken.![]()
OK ... Reggea is OK hoor ..quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
En deze man is sinds ik 'm ben tegengekomen mijn vriend.
Ja tochquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb geen idee? Tsjoppen onder de klapperboom is dan weer international te verstaan.
Ja op de Spaanse Televisie?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maakt mij niet uit., zo kan ik ze zelf snel weer terugvinden.
Die moet je me dan ff remindenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
En ik sta altijd open voor onverwachte suggesties, tijdje terug had je geniaal mooie spaanse muziek.
Alles waar ritme inzit daar houd ik van.
Het terugzoeken in deze SC valt nog niet mee.quote:
Gaan we te snel ..?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het terugzoeken in deze SC valt nog niet mee.![]()
Ik vind het soms ook te veel werk... Nu zijn we online ... Maar 250+ post terug ...quote:
Het is een vluchtig medium zo'n forum op het internet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind het soms ook te veel werk... Nu zijn we online ... Maar 250+ post terug ...
Ik weet mn eigen plaatjes niet meer
Beetje in dit tipoc posten dat was het wel.quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kingston is volgens mij ook weer tijd weg.
ik heb kingston besteld maar dat is anders...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kingston is volgens mij ook weer tijd weg.
Ja slapen is iets andersquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Beetje in dit tipoc posten dat was het wel.
Geheugen, da's wel handig om daar alles wat je vergeet terug te vinden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:58 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
ik heb kingston besteld maar dat is anders...
Ja geheugen voor mn NAS iddquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 03:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geheugen, da's wel handig om daar alles wat je vergeet terug te vinden.
Slapen doe ik het liefst in de ochtend, dat zijn mijn minst productieve uren.quote:
Tis hier nog steeds een bouwwerkplaats... Ramen dicht. early 7 hour start ...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 03:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Slapen doe ik het liefst in de ochtend, dat zijn mijn minst productieve uren.
Ja goed gedaanquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 03:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zonder zanger hebben ze het toch aardig ver geschopt.
Las het ook net, dat mens moet een stomp voor haar smoel hebben, schijnt al drie jaar oud te zijn maar had het nog niet eerder gezienquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Kwam ik hiero tegen![]()
KLB / Moeder mishandeld vermoeid kind die niet wil eten
om daar te gaan reageren is ook zinloos![]()
Ik vind Kees een beetje engquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:44 schreef drakin het volgende:
Dan zijn verjaardagsfeestjes leuker, iemand nog een onbekende op bezoek willen hebben?
http://www.marktplaats.nl(...)dag-mogen-komen.html
Die moeder is niet goed bij haar hoofd.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:43 schreef drakin het volgende:
Moeder is zelf ook overduidelijk vermoeid, of een ontzettend vermoeiend mens.
Maar je kind bijna laten stikken in het eten?
Of het is een oplichter en je bent na je verjaardag iets kwijtquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:51 schreef drakin het volgende:
Volgens mij kun je hem zo tussen het meubilair parkeren.
En hij neemt nog wel een cadeau voor je mee, jammer dat ik binnenkort niet jarig ben.
Ik denk dat het gewoon een grap is, ik had deze link via Katinka Polderman gevondenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Of het is een oplichter en je bent na je verjaardag iets kwijt
Ik heb van ellende het filmpje stopgezetquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Kwam ik hiero tegen![]()
KLB / Moeder mishandeld vermoeid kind die niet wil eten
om daar te gaan reageren is ook zinloos![]()
Ik haat dit soort dingen échtquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb van ellende het filmpje stopgezet![]()
Mijn man, die de beelden niet zag maar wel hoorde, vroeg: "is dat een filmpje over *naam buurvrouw*?"
Daar is het namelijk ook elke avond "feest" rond etenstijd.
Er zijn grenzen wat dwingen met eten betreft, ik heb mijn kinderen ook altijd wel op aangedrongen dat ze hun bordje leeg aten, maar maakte er geen drama van als dat niet gebeurde, wel konden ze dan hun toetje vergeten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik haat dit soort dingen échtmijn Pa kon ook wel een pushen met eten maar zelfs
met 9 kinders hebben ze zulke dingen nooit gedaanwel zeiken dat je het toch op
moest eten natuurlijk, maar als we zuurkool aten, waar ik dus ook echt van moet kokhalsen,
hoefde ik dan maar 2 happen zuurkool en die mocht ik dan verdelen over boterhammen.
En dat deed ik dan ook wel braafwant dat ging nog nét
En je weet niet wat je kunt/moet doen... Liefst zou je willen bellen maar blijkt het anders in elkaar te steken en heb je een paar haatburen ..quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zijn grenzen wat dwingen met eten betreft, ik heb mijn kinderen ook altijd wel op aangedrongen dat ze hun bordje leeg aten, maar maakte er geen drama van als dat niet gebeurde, wel konden ze dan hun toetje vergeten.
Met het mooie weer van afgelopen zomer konden we elke avond fijn mee genieten bij de buren omdat we buiten zaten, elke avond was het weer huilen, moest het meisje weer op de trap, werd er zo lelijk gedaan omdat ze niet wilde eten, dat ik regelmatig naar binnen ben gevlucht
Kan je daar niet gewoon iets van zeggen eigenlijk tegen die Buuv, zoiets van goh, watquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zijn grenzen wat dwingen met eten betreft, ik heb mijn kinderen ook altijd wel op aangedrongen dat ze hun bordje leeg aten, maar maakte er geen drama van als dat niet gebeurde, wel konden ze dan hun toetje vergeten.
Met het mooie weer van afgelopen zomer konden we elke avond fijn mee genieten bij de buren omdat we buiten zaten, elke avond was het weer huilen, moest het meisje weer op de trap, werd er zo lelijk gedaan omdat ze niet wilde eten, dat ik regelmatig naar binnen ben gevlucht
Nou jah, mijn moeder werd ook wel eens pissig hoorquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:13 schreef Margo37 het volgende:
Probeerde het ook altijd, nog zoveel hapjes en dan is het goed, ze hebben soms gewoon een periode van wat slechter eten, heb er nooit mee gezeten, stress voor allebei anders.
Groot worden doen ze toch wel
Ik heb al regelmatig mijn tong afgebeten, want voor je het weet is zo'n jong moedertje op haar teentjes getrapt. Toen ze er zelf eens over begon door te zeggen dat het weer gezellig was met het eten en dat wij het wel weer gehoord zullen hebben heb ik wel gezegd dat het geen zin heeft om een drama van het eten te maken, omdat het een periode is die ook weer voorbij gaat. Ze heeft er niets mee gedaanquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Kan je daar niet gewoon iets van zeggen eigenlijk tegen die Buuv, zoiets van goh, wat
maken jullie een drama van dat eten iedere avond en dan kijken wat ze zeg?
Of is dat raar?
Nou niet meteen de kinderbescherming bellenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:05 schreef chufi het volgende:
[..]
En je weet niet wat je kunt/moet doen... Liefst zou je willen bellen maar blijkt het anders in elkaar te steken en heb je een paar haatburen ..
Wat doet ze dan precies? Alleen schreeuwen of ook nog eens slaan ofzo?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb al regelmatig mijn tong afgebeten, want voor je het weet is zo'n jong moedertje op haar teentjes getrapt. Toen ze er zelf eens over begon door te zeggen dat het weer gezellig was met het eten en dat wij het wel weer gehoord zullen hebben heb ik wel gezegd dat het geen zin heeft om een drama van het eten te maken, omdat het een periode is die ook weer voorbij gaat. Ze heeft er niets mee gedaan
Wij zaten met 9 aan tafel dus die taferelen ken ik ook welquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou jah, mijn moeder werd ook wel eens pissig hoorwant ik lustte zoveel niet
![]()
Spruitjes, witlof, zo;n gekookt prakkie dan, zelfde prakkie met andijviemaar heel vaak
kon ik wel iets kwijt bij een zus die het dan wel op wilde etendan schoof ik het van mijn
bord op het andere bord, en dat gebeurde net alleen bij mij gelukkig dus op het laatst
hadden mijn ouders ook wel zoiets van ja het zal weler zaten 11 mensen aan die tafel
dus er was er altijd wel minstens eentje die iets niet lustte
mja,,, wordt ook wel moeilijk hoor met zoveel mensen en dan vooral kinderenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:26 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Wij zaten met 9 aan tafel dus die taferelen ken ik ook wel
Sowieso een gezellige zomer dan, buiten dat gedoe met haar kind heeft de buurt er ook nog eens last van, laat ze lekker binnen gaan zitten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb al regelmatig mijn tong afgebeten, want voor je het weet is zo'n jong moedertje op haar teentjes getrapt. Toen ze er zelf eens over begon door te zeggen dat het weer gezellig was met het eten en dat wij het wel weer gehoord zullen hebben heb ik wel gezegd dat het geen zin heeft om een drama van het eten te maken, omdat het een periode is die ook weer voorbij gaat. Ze heeft er niets mee gedaan
Ja, daar is dat kind niet echt mee geholpenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:27 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Sowieso een gezellige zomer dan, buiten dat gedoe met haar kind heeft de buurt er ook nog eens last van, laat ze lekker binnen gaan zitten.
Nee dat kind niet maar daar kan je toch weinig mee, als je een goed contact hebt kan je het aankaarten ja, tenzij er mishandeling in het spel is natuurlijk maar daar moet je ook erg mee oppassen uiteraard.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, daar is dat kind niet echt mee geholpen
Ja daarom vraag ik ook, wat doet ze dan precies?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:29 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Nee dat kind niet maar daar kan je toch weinig mee, als je een goed contact hebt kan je het aankaarten ja, tenzij er mishandeling in het spel is natuurlijk maar daar moet je ook erg mee oppassen uiteraard.
Zelfs als ze binnen zitten geniet de buurt mee, buuv heeft nogal een hard stemgeluidquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:27 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Sowieso een gezellige zomer dan, buiten dat gedoe met haar kind heeft de buurt er ook nog eens last van, laat ze lekker binnen gaan zitten.
Hoe oud is dat kind dan? Ik zou mijn kop weer niet kunnen houden denk ik en gewoon zeggenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zelfs als ze binnen zitten geniet de buurt mee, buuv heeft nogal een hard stemgeluid
Nee, ze slaat nietquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja daarom vraag ik ook, wat doet ze dan precies?
Als dat kind ieder avond lens wordt geslagen omdat ze haar bordje niet leeg eet is ook niet
normaal toch? Fuck dat goeie buur contact dan maar zou ik denken
Tja .... dat weet alleen Deisyy, voor de rest eens.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja daarom vraag ik ook, wat doet ze dan precies?
Als dat kind ieder avond lens wordt geslagen omdat ze haar bordje niet leeg eet is ook niet
normaal toch? Fuck dat goeie buur contact dan maar zou ik denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |