juist wel, wordt toch niet begrepenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zal de inkopper niet maken.
Een lijn op zijn tijd is niets mis mee.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dan zitten we op dezelfde lijn ..
zolang het een stijgende isquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een lijn op zijn tijd is niets mis mee.
daar begrijp ik niets vanquote:
PP ik weet het niet.... Als ie er opeens ligt en ik wordt gevraagd... Wie weet ... Maar momenteel hou ik het liever clean qua drugs ...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een lijn op zijn tijd is niets mis mee.
nietusquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jawellllllllllllll .....................
Ooit een lijn gesnoven FANN?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jawellllllllllllll .....................
Heb geen probleem om eens wat uit te proberen, in mijn jonge jaren was ik daar fanatiek in zelfs.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
PP ik weet het niet.... Als ie er opeens ligt en ik wordt gevraagd... Wie weet ... Maar momenteel hou ik het liever clean qua drugs ...
gek, ik zeg het jequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:57 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dan ben je cleaner dan de rest hier. Maar je weet niet wat het is ..
Ja zoiets... Afhankelijk van de situatie.. Ik heb zo ooit wel van alles ooit geprobeerd (alhoewel nooit heroine).. en nergens aan verslaafd geraakt .. Laatste gebruik is al weer jaren terug en onschuldig jointje roken met wat leuke dames op mn balkonquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb geen probleem om eens wat uit te proberen, in mijn jonge jaren was ik daar fanatiek in zelfs.
Ga er sindsdien nooit naar op zoek maar op gezellig feestje zeg ik geen nee.
Ik hou het op van 75 % van deze lijst.. Sporadisch gebruik voor alle produkten door de jaren (tot 2007 laatste joint) ...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik tel ff op: hasj, wiet, hasjolie, opium, paddos, Cactus, LSD, speed, coke, smack, mdma, 4FA en C2H6O
Ir rook nog wat van mijn balkon en ben bier liefhebber.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hou het op van 75 % van deze lijst.. Sporadisch gebruik voor alle produkten door de jaren (tot 2007 laatste joint) ...
Ach ja een biertje een wijntje of een wiskietje ...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ir rook nog wat van mijn balkon en ben bier liefhebber.
Sterker dan bier met ik op een dag met gestopt. Kreeg dat besef toen ik voor ontbijt pannenkoeken ging flamberen na nacht doorhalen op fles rum na het bier.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach ja een biertje een wijntje of een wiskietje ...
Op zich niet slecht...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sterker dan bier met ik op een dag met gestopt.
Volgens mij roept ie dat ook te schreeuwen in het begin ... ... pull the plugger PP ... bam bam bee ...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Bij dit optreden heb ik nog wat stekkers ergens ingestoken.![]()
OK ... Reggea is OK hoor ..quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
En deze man is sinds ik 'm ben tegengekomen mijn vriend.
Ja tochquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb geen idee? Tsjoppen onder de klapperboom is dan weer international te verstaan.
Ja op de Spaanse Televisie?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maakt mij niet uit., zo kan ik ze zelf snel weer terugvinden.
Die moet je me dan ff remindenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
En ik sta altijd open voor onverwachte suggesties, tijdje terug had je geniaal mooie spaanse muziek.
Alles waar ritme inzit daar houd ik van.
Het terugzoeken in deze SC valt nog niet mee.quote:
Gaan we te snel ..?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het terugzoeken in deze SC valt nog niet mee.![]()
Ik vind het soms ook te veel werk... Nu zijn we online ... Maar 250+ post terug ...quote:
Het is een vluchtig medium zo'n forum op het internet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind het soms ook te veel werk... Nu zijn we online ... Maar 250+ post terug ...
Ik weet mn eigen plaatjes niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |