quote:Op maandag 14 oktober 2013 07:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dus in deze SC mag je baggerenen het over álles hebben....
Liever niet over de Libelle of Geraniumsmaar dit terzijde...
Af en toe waait zo iemand langs ...quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Posthistorie gezienla maar zitten
wutquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Posthistorie gezienla maar zitten
Tja, zo gaat dat hier tegenwoordig, behalve dat bepaalde onderwerpen niet besproken mogen worden word je ook afgerekend op je pohiquote:
Ik heb pohi gegoogeld...quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tja, zo gaat dat hier tegenwoordig, behalve dat bepaalde onderwerpen niet besproken mogen worden word je ook afgerekend op je pohi
Ik communiceer een stuk beter met mijn puber sinds ik Fok!quote:
Ik fok een ook stuk beter sinds ik communiceer met pubers...quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik communiceer een stuk beter met met puber sinds ik Fok!
Stu voor intimiquote:
Win/win dus.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik fok een ook stuk beter sinds ik communiceer met pubers...
ik puber een stuk beter sinds ik fokquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik fok een ook stuk beter sinds ik communiceer met pubers...
Die van de afwasborstels?quote:
Inclusief jeugdpuistjes?quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:25 schreef sacha het volgende:
[..]
ik puber een stuk beter sinds ik fok
Oordeel zelluf:quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inclusief jeugdpuistjes?
Te laat voor Macro Sorbato, jammer want ik heb zijn nieuwe liedje nog niet gehoord. Is het wat?
dat weet ik niet, ik luister niet naar zijn muziekquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Te laat voor Macro Sorbato, jammer want ik heb zijn nieuwe liedje nog niet gehoord. Is het wat?
quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:32 schreef sacha het volgende:
[..]
kep nog geheime foto's van afgelopen weekend...
Haha, gefopt!!quote:Ik heb 'n masker opgezet en als me vrienden er om vragen
zeg ik dat het heerlijk is alleen de foto's zijn al van de wand...
Doe maar pm-en dan.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:32 schreef sacha het volgende:
[..]
kep nog geheime foto's van afgelopen weekend...
Ik vind het wel een lekker deuntje, Marco en Ali B. vind ik ook wel weer een goede combi, maar dat softe stukje in het midden is een beetje too muchie.quote:
Het is net of ik dat Koningslied zit te beluisteren en daar zijn de algemene meningen wel over bekend...quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het wel een lekker deuntje, Marco en Ali B. vind ik ook wel weer een goede combi, maar dat softe stukje in het midden is een beetje too muchie.
Ja daar vond ik het ook wel iets van weg hebben, alleen eens stuk minder hilarischquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is net of ik dat Koningslied zit te beluisteren en daar zijn de algemene meningen wel over bekend...
Ik mis schele Tsjoeke-Tsjoeke-Treintje wel een beetje...quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja daar vond ik het ook wel iets van weg hebben, alleen eens stuk minder hilarisch
ik vrees dat ik moet gaan luisterenquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja daar vond ik het ook wel iets van weg hebben, alleen eens stuk minder hilarisch
Ik ook niet en ga niets luisteren ...quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:43 schreef sacha het volgende:
[..]
ik vrees dat ik moet gaan luisteren![]()
ik heb namelijk geen idee...
ik ga mijn best doen vanavondquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook niet en ga niets luisteren ...
Die link doet het nietquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:50 schreef sasquatsch het volgende:
Vanochtend bij Giel ging Nico Dijkshoorn flink tekeer over het nieuwe nummer van Marco.
Is hier te beluisteren (vanaf 4.45).
Ik mis haar juist helemaal nietquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik mis schele Tsjoeke-Tsjoeke-Treintje wel een beetje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |