quote:Op maandag 14 oktober 2013 07:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dus in deze SC mag je baggerenen het over álles hebben....
Liever niet over de Libelle of Geraniumsmaar dit terzijde...
Af en toe waait zo iemand langs ...quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Posthistorie gezienla maar zitten
wutquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Posthistorie gezienla maar zitten
Tja, zo gaat dat hier tegenwoordig, behalve dat bepaalde onderwerpen niet besproken mogen worden word je ook afgerekend op je pohiquote:
Ik heb pohi gegoogeld...quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tja, zo gaat dat hier tegenwoordig, behalve dat bepaalde onderwerpen niet besproken mogen worden word je ook afgerekend op je pohi
Ik communiceer een stuk beter met mijn puber sinds ik Fok!quote:
Ik fok een ook stuk beter sinds ik communiceer met pubers...quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik communiceer een stuk beter met met puber sinds ik Fok!
Stu voor intimiquote:
Win/win dus.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik fok een ook stuk beter sinds ik communiceer met pubers...
ik puber een stuk beter sinds ik fokquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik fok een ook stuk beter sinds ik communiceer met pubers...
Die van de afwasborstels?quote:
Inclusief jeugdpuistjes?quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:25 schreef sacha het volgende:
[..]
ik puber een stuk beter sinds ik fok
Oordeel zelluf:quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inclusief jeugdpuistjes?
Te laat voor Macro Sorbato, jammer want ik heb zijn nieuwe liedje nog niet gehoord. Is het wat?
dat weet ik niet, ik luister niet naar zijn muziekquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Te laat voor Macro Sorbato, jammer want ik heb zijn nieuwe liedje nog niet gehoord. Is het wat?
quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:32 schreef sacha het volgende:
[..]
kep nog geheime foto's van afgelopen weekend...
Haha, gefopt!!quote:Ik heb 'n masker opgezet en als me vrienden er om vragen
zeg ik dat het heerlijk is alleen de foto's zijn al van de wand...
Doe maar pm-en dan.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:32 schreef sacha het volgende:
[..]
kep nog geheime foto's van afgelopen weekend...
Ik vind het wel een lekker deuntje, Marco en Ali B. vind ik ook wel weer een goede combi, maar dat softe stukje in het midden is een beetje too muchie.quote:
Het is net of ik dat Koningslied zit te beluisteren en daar zijn de algemene meningen wel over bekend...quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het wel een lekker deuntje, Marco en Ali B. vind ik ook wel weer een goede combi, maar dat softe stukje in het midden is een beetje too muchie.
Ja daar vond ik het ook wel iets van weg hebben, alleen eens stuk minder hilarischquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is net of ik dat Koningslied zit te beluisteren en daar zijn de algemene meningen wel over bekend...
Ik mis schele Tsjoeke-Tsjoeke-Treintje wel een beetje...quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja daar vond ik het ook wel iets van weg hebben, alleen eens stuk minder hilarisch
ik vrees dat ik moet gaan luisterenquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja daar vond ik het ook wel iets van weg hebben, alleen eens stuk minder hilarisch
Ik ook niet en ga niets luisteren ...quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:43 schreef sacha het volgende:
[..]
ik vrees dat ik moet gaan luisteren![]()
ik heb namelijk geen idee...
ik ga mijn best doen vanavondquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook niet en ga niets luisteren ...
Die link doet het nietquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:50 schreef sasquatsch het volgende:
Vanochtend bij Giel ging Nico Dijkshoorn flink tekeer over het nieuwe nummer van Marco.
Is hier te beluisteren (vanaf 4.45).
Ik mis haar juist helemaal nietquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik mis schele Tsjoeke-Tsjoeke-Treintje wel een beetje...
Bij mij wel.quote:
Luister je uit principe niet naar Marco Borsato?quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:48 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ga mijn best doen vanavond![]()
*moed gaat verzamelen*
Zijn voormalig nummer 1 van de slechtste plaat ooit was Music was my first love van John Miles, dus ik zijn kritiek neem ik sowieso niet te serieusquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:50 schreef sasquatsch het volgende:
Vanochtend bij Giel ging Nico Dijkshoorn flink tekeer over het nieuwe nummer van Marco.
Is hier te beluisteren (vanaf 4.45).
quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn voormalig nummer 1 van de slechtste plaat ooit was Music was my first love van John Miles, dus ik zijn kritiek neem ik sowieso niet te serieus
Qua tekst is het erbarmelijk slechtquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat wel aardig nummer. Jij niet?
Jawel!quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat wel aardig nummer. Jij niet?
Dan wil ik je de live versie niet onthouden.quote:
Daarom ook mijn 'want?'...quote:
Ja, dat vind ik dus ook, deze tekst gaat voor velen op, voor mij als niet-muzikant zelfs, dus ik denk dat het voor muzikanten nog meer herkenbaar is.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom ook mijn 'want?'...
Music was my first love
and it will be my last
Music of the future and music of the past
to live without my music
it would be impossible to do
in this world of troubles
my music pulls me through!
Ik zie niet in wat hier erbarmelijk slecht aan is, denk dat velen zich hierin wel herkennen...
Het nummer zelf is natuurlijk zo gelikt als de pest, maar de tekst begrijp ik op zich wel...
Ik kan niet zonder muziek, staat continue op en ik herken me er ook wel in...quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus ook, deze tekst gaat voor velen op, voor mij als niet-muzikant zelfs, dus ik denk dat het voor muzikanten nog meer herkenbaar is.
Van jongs af aan heb ik overal en altijd muziek aan staan, mijn moeder vroeg zich regelmatig hardop af of ik wel naar school ging, omdat ik overal de teksten van kende.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan niet zonder muziek, staat continue op en ik herken me er ook wel in...
Ook herkenbaar, mijn eerste singles kocht ik toen ik 5 was.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van jongs af aan heb ik overal en altijd muziek aan staan, mijn moeder vroeg zich regelmatig hardop af of ik wel naar school ging, omdat ik overal de teksten van kende.
Nu was mijn moeder ook heel hip voor haar leeftijd, toen ze 56 was kocht ze de simgle Radio Ga Ga van Queen
paar nummers zijn speciaal maar voor de rest kan het mij niet boeienquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Luister je uit principe niet naar Marco Borsato?
Prima, maar waarom is de tekst van Music erbarmelijk slecht?quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:13 schreef chufi het volgende:
Marco Borsato doet me muzikaal niets om eerlijk te zijn
Mijn mams leeft niet meer, maar groot kans dat ze dat ook wel wat gevonden hadquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook herkenbaar, mijn eerste singles kocht ik toen ik 5 was.
Daarna zijn er duizenden gevolgd...
Nu is je mams into Lady Gaga?
All we hear is, Lady Gaga, Lady GooGoo, Lady BlaBla...
Ai, sorry...quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn mams leeft niet meer, maar groot kans dat ze dat ook wel wat gevonden had
Het ene nummer zegt mij ook meer dan het andere, sommigen spreken me wel echt aan. Maar je vindt hem dus gewoon skattig?quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:09 schreef sacha het volgende:
[..]
paar nummers zijn speciaal maar voor de rest kan het mij niet boeien
Nee, maar ik zit in dezelfde situatie en het kan wel eens verkeerd overkomen...quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geeft toch niet, dat kan jij ook niet weten
Ik heb dat niet zo heel snel, vooral als mensen het niet kunnen weten, maar het ligt er bij anderen natuurlijk ook aan hoe lang of kort het geleden is.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar ik zit in dezelfde situatie en het kan wel eens verkeerd overkomen...
In mijn geval 1996 (v) en 2001 (m)...quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb dat niet zo heel snel, vooral als mensen het niet kunnen weten, maar het ligt er bij anderen natuurlijk ook aan hoe lang of kort het geleden is.
Dat ontloopt die van mij niet zoveel, mijn vader is in 1995 overleden en mijn moeder in 2003.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In mijn geval 1996 (v) en 2001 (m)...
Ja, dat klopt, hoewel ik me afvraag of jij mijn leeftijd weet...quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ontloopt die van mij niet zoveel, mijn vader is in 1995 overleden en mijn moeder in 2003.
Dan was jij ook al jong een weesje.
je mist ze en je houdt van zequote:Op maandag 14 oktober 2013 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben soms stront jaloers op mensen die nog wel hun ouders hebben...
Hoewel het niet zo heel veel zegt dacht ik doordat je hier post 40+ bent, maar gezien je 3 kruisjes in je ava kan je ook nog 30+ zijnquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, hoewel ik me afvraag of jij mijn leeftijd weet...
Het rare was dat ik 2 jaar voordat mijn moeder stierf ik me ineens ging afvragen hoe het zou zijn als je ouders er niet meer zouden zijn. En vanaf dat moment werd dat al snel werkelijkheid.
Ben soms stront jaloers op mensen die nog wel hun ouders hebben...
ben ook geen 40 maar ik neem aan dat ik dan nog welkom benquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoewel het niet zo heel veel zegt dacht ik doordat je hier post 40+ bent, maar gezien je 3 kruisjes in je ava kan je ook nog 30+ zijn![]()
Dat jaloerse herken ik ook wel, ook omdat mijn kinderen al heel jong geen opa en oma meer hadden.
Ik ben 45+, dus je zit wel goed...quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoewel het niet zo heel veel zegt dacht ik doordat je hier post 40+ bent, maar gezien je 3 kruisjes in je ava kan je ook nog 30+ zijn![]()
Dat jaloerse herken ik ook wel, ook omdat mijn kinderen al heel jong geen opa en oma meer hadden.
Dan doe je gewoon alsof en klaag je wat en zeur je wat en dan komt het wel goed...quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:17 schreef Speedball het volgende:
[..]
ben ook geen 40 maar ik neem aan dat ik dan nog welkom ben
Vroeger klaagde ik ook weleens vanwege de verplichte Vader- en Moederdag, daar kijk ik nu wel wat anders tegenaanquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:16 schreef Speedball het volgende:
oei gelijk in een zwaar gesprek, iemand zei ooit tegen mij hoe ouder je wordt hoe meer je verliest en helaas het is natuurlijk waar. Mijn moeder overleed ook toen ik nog jong was en mn vader mja die zie ik nooit.
En ja jaloers ben ik dan ook en kan soms ook echt boos worden als mensen zeiken over hun ouders maar dat deed ik vroeger ook wel eens.
Je gaat pas wat missen als je het niet meer hebt...quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:16 schreef Speedball het volgende:
oei gelijk in een zwaar gesprek, iemand zei ooit tegen mij hoe ouder je wordt hoe meer je verliest en helaas het is natuurlijk waar. Mijn moeder overleed ook toen ik nog jong was en mn vader mja die zie ik nooit.
En ja jaloers ben ik dan ook en kan soms ook echt boos worden als mensen zeiken over hun ouders maar dat deed ik vroeger ook wel eens.
dat vond ik dus een zwaar moment vader worden terwijl ik wist dat mijn moeder altijd oma had willen worden, je jankt dan om 2 dingen 1 blijdschap en 1 verdrietquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben 45+, dus je zit wel goed...
Kinderen heb ik niet, net zo min als mijn zus, dus mijn ouders zijn nooit opa en oma geworden.
Kan me ze eigenlijk niet voorstellen als opa en oma, nog nooit bij stil gestaan...
Natuurlijk wel, maar ik ben wel nieuwsgierig hoe je hier terecht bent gekomen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:17 schreef Speedball het volgende:
[..]
ben ook geen 40 maar ik neem aan dat ik dan nog welkom ben
heb hier al vaker gepost, en via actieve topiques kom je nog eens ergensquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar ik ben wel nieuwsgierig hoe je hier terecht bent gekomen.
Daar kan ik me wel iets bij voorstellenquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:19 schreef Speedball het volgende:
[..]
dat vond ik dus een zwaar moment vader worden terwijl ik wist dat mijn moeder altijd oma had willen worden, je jankt dan om 2 dingen 1 blijdschap en 1 verdriet
Vond het gewoon een shit nummer , maar mogelijk om Nico Dijkshoorn bij te staan in zn commentaar ,,,quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:29 schreef Deisyy het volgende:
Bedtijd hier, ik lees morgen het antwoord op de John Miles vraag wel
Sjoef weigert categorisch die vraag te beantwoorden.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:29 schreef Deisyy het volgende:
Bedtijd hier, ik lees morgen het antwoord op de John Miles vraag wel
En om te ondersteunen dat ik Marco Borsato nog minder interresant vind ...quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Vond het gewoon een shit nummer , maar mogelijk om Nico Dijkshoorn bij te staan in zn commentaar ,,,
Trusten Dees![]()
En dan nu een echt antwoord...quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
En om te ondersteunen dat ik Marco Borsato nog minder interresant vind ...
Marco doet er niet toe, antwoord geven op de vraag over Music is de bedoeling...quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
En heb ik Marco's nummer nog niet een gehoord...
zit die onder de Alt codes?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb een repeat-knop op mijn laptop, dus dat komt wel goed...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |