Niets zeggende tekst is natuurlijk bullshit, zoals blijkt uit de reacties van mensen die zich er wel in herkennen. Maar kennelijk raakt het jou niet en boeit muziek je niets...quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat meer om het antwoord ... Simpele korte niets zeggende tekst ...
Is dat je truttig mode ?quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:47 schreef sacha het volgende:
[..]
zit die onder de Alt codes?[ afbeelding ]
Nee, onder mijn Ctrl-V...quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:47 schreef sacha het volgende:
[..]
zit die onder de Alt codes?[ afbeelding ]
Ergens in Japan.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
33°05′11″N, 129°47′13″E
Dat zit onder de mijne
Ben ik geweest in de buurt van Nagasaki, idiote Jappen daar.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ergens in Japan.
Bij Huis Ten Bosch.![]()
Ik niet, maar keek met Google Maps wat op die coördinaten zat. Huis Ten Bosch in Japan dus.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben ik geweest in de buurt van Nagasaki, idiote Jappen daar.
Heb geweigerd om het park in te gaan...
ja was n.a.v. een ander topic ...quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:13 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik niet, maar keek met Google Maps wat op die coördinaten zat. Huis Ten Bosch in Japan dus.
waar is hier?quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:29 schreef chufi het volgende:
Dan niet ...
Quoten werkt hier weer eens niet
Ongelezen: Kutnummerquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:29 schreef Deisyy het volgende:
Bedtijd hier, ik lees morgen het antwoord op de John Miles vraag wel
Die overdramatische kutsong stond volgens mij vroeger altijd hoog in een of andere top 100 waar toen nog naar geluisterd werd.quote:
welk nummer gaat het over dan?quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:39 schreef MadMaster het volgende:
Heb wel een mening, overbombastisch nummer met een korte maar krachtige tekst.
Daar is dus niks mis mee, met die tekst.
Maar Chufi kan niet beargumenteren waarom hij die tekst loopt te bashen...
Tegenwoordig is dat een top 2000. Waar die meestal niet meer in de top 100 staat.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:40 schreef APK het volgende:
[..]
Die overdramatische kutsong stond volgens mij vroeger altijd hoog in een of andere top 100 waar toen nog naar geluisterd werd.
Ben je eindelijk bij de laatste 10, komt dat urenlange melodramatische jankgedoe weer voorbij
Music van John Milesquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
welk nummer gaat het over dan?
quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
welk nummer gaat het over dan?
Dat zou je eigenlijk tegenwoordig bij alle online enquetes in moeten vullen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat zie je vaak bij een enquete![]()
Weet niet / geen mening
en dat vullen dan nog een heleboel mensen in ook, of kruisen het aan eigenlijk
ik ga bij de wekelijkse rommelmarkt alhier een opvouwbare boom kopen en al het lelijks wat ik voorhanden heb er inhangenquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je al bedacht hoe je je kerstboom naar het Tikibad gaat krijgen?
Ow... die vind ik wel meevallen eigenlijkquote:
Ja, iedereen hier, blader even terug...quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:43 schreef chufi het volgende:
Het begon over Marco Borsato's nieuwe song
Iemand die al gehoord ? (ik nog steeds niet )
Dat snap ik al helemaal niet.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:42 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat een top 2000. Waar die meestal niet meer in de top 100 staat.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:43 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zou je eigenlijk tegenwoordig bij alle online enquetes in moeten vullen.
Voor je het weet kom je Amerika niet meer in, mocht je dat willen
Das toch meestal nog een hele grote doos Sas .. zeg 30x30x150 of zo..quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:44 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ga bij de wekelijkse rommelmarkt alhier een opvouwbare boom kopen en al het lelijks wat ik voorhanden heb er inhangen
ofzoiets
nietusquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, iedereen hier, blader even terug...
Er bestaan neon kerstbomen...quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:44 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ga bij de wekelijkse rommelmarkt alhier een opvouwbare boom kopen en al het lelijks wat ik voorhanden heb er inhangen
ofzoiets
ow,,, van Marco Borsatodinges ben ik geen fan eigenlijkquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, iedereen hier, blader even terug...
dat kan ik wel huffen hoorquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Das toch meestal nog een hele grote doos Sas .. zeg 30x30x150 of zo..
quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:44 schreef sacha het volgende:
[..]
ofzoiets
Welnee, lekker zeiken over kutnummers en de betere waarderen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:45 schreef APK het volgende:
[..]
Dat snap ik al helemaal niet.
Gehyped gedoe wmb.
Wie gaat er naar een top 2000 luisteren?
What's next?
gewoon?quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:47 schreef chufi het volgende:
Kunnen we gewoon verder... Ik heb er verder geen mening meer over... subject closed...
Dat is wel een vreemde gewoonte van jou hoorquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:47 schreef chufi het volgende:
Kunnen we gewoon verder... Ik heb er verder geen mening meer over... subject closed...
Mwah, het zou wmb wel van respect getuigen als je een eerlijk antwoord geeft.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:47 schreef chufi het volgende:
Lekker makkelijk...quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:47 schreef chufi het volgende:
Het vult blijkbaar een behoefte, anders zou het meedogenloos afgeschoten wordenquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, lekker zeiken over kutnummers en de betere waarderen.
Ideaal voor die laatste week van het jaar en vooral niet te serieus nemen...
jahquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]dus toch een hoerenboom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |