Dat zou je eigenlijk tegenwoordig bij alle online enquetes in moeten vullen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat zie je vaak bij een enquete![]()
Weet niet / geen mening
en dat vullen dan nog een heleboel mensen in ook, of kruisen het aan eigenlijk
ik ga bij de wekelijkse rommelmarkt alhier een opvouwbare boom kopen en al het lelijks wat ik voorhanden heb er inhangenquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je al bedacht hoe je je kerstboom naar het Tikibad gaat krijgen?
Ow... die vind ik wel meevallen eigenlijkquote:
Ja, iedereen hier, blader even terug...quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:43 schreef chufi het volgende:
Het begon over Marco Borsato's nieuwe song
Iemand die al gehoord ? (ik nog steeds niet )
Dat snap ik al helemaal niet.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:42 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat een top 2000. Waar die meestal niet meer in de top 100 staat.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:43 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zou je eigenlijk tegenwoordig bij alle online enquetes in moeten vullen.
Voor je het weet kom je Amerika niet meer in, mocht je dat willen
Das toch meestal nog een hele grote doos Sas .. zeg 30x30x150 of zo..quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:44 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ga bij de wekelijkse rommelmarkt alhier een opvouwbare boom kopen en al het lelijks wat ik voorhanden heb er inhangen
ofzoiets
nietusquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, iedereen hier, blader even terug...
Er bestaan neon kerstbomen...quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:44 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ga bij de wekelijkse rommelmarkt alhier een opvouwbare boom kopen en al het lelijks wat ik voorhanden heb er inhangen
ofzoiets
ow,,, van Marco Borsatodinges ben ik geen fan eigenlijkquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, iedereen hier, blader even terug...
dat kan ik wel huffen hoorquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Das toch meestal nog een hele grote doos Sas .. zeg 30x30x150 of zo..
quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:44 schreef sacha het volgende:
[..]
ofzoiets
Welnee, lekker zeiken over kutnummers en de betere waarderen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:45 schreef APK het volgende:
[..]
Dat snap ik al helemaal niet.
Gehyped gedoe wmb.
Wie gaat er naar een top 2000 luisteren?
What's next?
gewoon?quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:47 schreef chufi het volgende:
Kunnen we gewoon verder... Ik heb er verder geen mening meer over... subject closed...
Dat is wel een vreemde gewoonte van jou hoorquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:47 schreef chufi het volgende:
Kunnen we gewoon verder... Ik heb er verder geen mening meer over... subject closed...
Mwah, het zou wmb wel van respect getuigen als je een eerlijk antwoord geeft.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:47 schreef chufi het volgende:
Lekker makkelijk...quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:47 schreef chufi het volgende:
Het vult blijkbaar een behoefte, anders zou het meedogenloos afgeschoten wordenquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, lekker zeiken over kutnummers en de betere waarderen.
Ideaal voor die laatste week van het jaar en vooral niet te serieus nemen...
jahquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]dus toch een hoerenboom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |